כותרות אחרונות
Search

סמסונג ישראל משיקה בישראל את סדרת ה-Galaxy S8

סמסונג ישראל משיקה בישראל את סדרת ה-Galaxy S8

מדובר ב – "סמארטפון שאינו יודע גבולות" המציע צג Infinity מרהיב לצד אקו – סיסטם מושלם של שירותים מחוברים וממשק חכם

סמסונג אלקטרוניקס ישראל הכריזה  על השקתה בישראל של סדרת  ה-Galaxy S8, הפורצת את הגבולות המקובלים בעולם הסמארטפונים. כל זאת לצד שירותים ואפליקציות חדשים וצג Infinity מרהיב וחלק לחוויית צפייה מושלמת,

ה- Galaxy S8 מציע רמה חדשה של פונקציונליות ונוחות ופותח בפני המשתמשים גלקסיה של אפשרויות.

 ה-Galaxy S8  והGalaxy S8 + יהיו זמינים לרכישה החל מתאריך 3.5.17 ברשת חנויות סמסונג, בשלושת מפעילות הסלולר בישראל וברשתות נבחרות.

המכשירים יוצעו בצבעי שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל. שירות Bixby בשפה האנגלית ומצלמת הGear 360  צפויים להגיע לישראל בחודש יוני הקרוב.

סדרת ה- Galaxy S8זמינה בשני דגמים: Galaxy S8 עם צג של "5.8 ודגם Galaxy S8+ עם צג של "6.2. העיצוב נטול המסגרת של צג ה-infinity יוצר משטח חלק ורצוף ללא כפתורים או זוויות. התוצאה היא חוויית צפייה מושלמת שאינה מושפעת מהסחות דעת והופכת את ביצוע ריבוי המשימות לנוח מתמיד. העיצוב הייחודי של ה- Galaxy S8 מאפשר הפעלה נוחה ביד אחת. זכוכיתCorning® Gorilla® Glass 5  בחזית ובגב המכשיר מעניקה לו עמידות וגימור איכותי.

צילום: SAMSUNG.

מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "ההבטחה של עולם מחובר היא למעשה הבטחה לעולם של חוויות אישיות, אינטואיטיביות ומאובטחות, וכאלה המאמצות כל מה שחשוב לצרכן בכל המכשירים והשירותים בהם הוא משתמש. היום, אני מתרגש להציג לכם מכשיר המגדיר מחדש את ערכי החדשנות והעיצוב פורצי הדרך שלנו".

 

בנוסף לחידושים בהיבט העיצובי, סמסונג ממשיכה לספק טכנולוגיה מתוחכמת, לרבות מצלמה מתקדמת וביצועים משופרים. דגמי ה- Galaxy S8מצוידים במצלמה קדמית מתקדמת עם 8 מגה פיקסל ופוקוס אוטומטי חכם F1.7 ובמצלמת דואל פיקסל אחורית של 12 מגה פיקסל F1.7 המאפשרות תוצאות צילום, זום ומניעת טשטוש מעולות גם בתאורה נמוכה ועיבוד תמונה משופר.

 

דגמי ה- Galaxy S8מתהדרים במעבד ה-10 ננומטר הראשון בתעשייה, המאפשר מהירות ויעילות גבוהות מתמיד. הוא גם מצויד בהכנה ל-gigabit LTE ו-gigabit Wi-Fi עם תמיכה בעד 1Gbps כדי שהמשתמשים יוכלו להוריד קבצים במהירות, בכל גודל שהוא.

 

 

 

צילום: SAMSUNG.

בנוסף, כהתקן הנייד הראשון בעולם שקיבל הסמכת UHD Alliance כהתקןMOBILE HDR PREMIUM™, ה- Galaxy S8מאפשר לראות צבעים וניגודיות חדים בדיוק כפי שיוצרי הסרטים התכוונו, וזאת תוך צפייה בתוכניות המועדפות. בנוסף, המכשיר מציע חווית משחק ברמה אחרת עם טכנולוגיית גרפיקה חיה ומעולה, כמו גם את Game Pack, חבילה של כותרי המשחקים המובילים, לרבות כותרים נבחרים הנתמכים ב-Vulkan API.

ה-  Galaxy S8נהנה מיכולות ה-Samsung Knox, פלטפורמת אבטחה המידע למובייל המובילה בעולם. בנוסף, הוא מציע מגוון רחב של טכנולוגיות ביומטריות לרבות סורק טביעות אצבע וסורק קשתית העין כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור במנגנון אימות זהות ביומטרי המתאים להעדפותיהם.

ה- Galaxy S8כולל לראשונה את Bixby, ממשק חכם המסייע למשתמשים להפיק יותר מהטלפון. עם כפתור Bixby החדש ניתן להגיע ל-Bixby בקלות ולנווט בשירותים ובאפליקציות באמצעות פקודות קול, מגע וטקסט. הפונקציה הקולית של Bixby משולבת בכמה אפליקציות ומאפיינים טבעיים של סמסונג לרבות המצלמה, אנשי הקשר, הגלריה, ההודעות וההגדרות. בהמשך מתעתדת סמסונג להרחיב את היכולות ולשלב את Bixby באפליקציות נוספות של סמסונג ושל צדדים שלישיים. יכולות של מודעות הקשרית (context awareness) מאפשרות ל-Bixby להציע עזרה מותאמת אישית על סמך המידע שהוא צובר על תחומי העניין, המצב והמיקום של המשתמש.

 

 

צילום: SAMSUNG.

המשתמשים יכולים גם לערוך קניות, לחפש תמונות ולקבל פרטים על מקומות סמוכים הודות לטכנולוגיית זיהוי התמונות של Bixby. ככל שהאקו-סיסטם של Bixby ימשיך להתרחב, הוא יוכל לתקשר עם התקנים, אפליקציות ושירותים אחרים כממשק "חובק הכל" ולהציע חוויות ותרחישים חדשים המפשטים את החיים.

ה- Galaxy S8כולל גם את מאפייני היסוד של ה-Galaxy אשר המשתמשים כבר למדו להכיר ולאהוב, בהם: עמידות IP68 לאבק ולמים; כרטיס MicroSD עם עד 256 ג"ב.; צג Always-on וטעינה מהירה ואלחוטית.

ה- Samsung DeX הוא פתרון ייחודי המנצל את עוצמת העיבוד של ה- Galaxy S8על מנת להשיג יעילות משופרת. הוא הופך את הסמארטפון לתחנת עבודה שולחנית עם חוויית שימוש מאובטחת המזכירה את המחשב השולחני. עם Samsung DeX, משתמשים יכולים להציג ולערוך נתונים בקלות מהטלפון, כפי שהיו עושים במחשב שולחני.

בנוסף, ככל שיותר התקני IoT יוצאים לשוק והרשת המחוברת נעשית מסועפת מתמיד, Samsung Connect מפשט את ניהול ההתקנים. עם Samsung Connect, משתמשים יכולים להפעיל בקלות התקנים עם הכנה ל-IoT בתהליך הגדרה פשוט של שלושה צעדים ולנהל את כל ההתקנים המחוברים מאפליקציה משולבת אחת.

ה- Galaxy S8מגיע עם שירות Samsung Health המשופר, המרחיב את אחד השירותים הפופולריים ביותר של סמסונג.

אוזניות חדשות ועתירות ביצועים ממותג AKG by Harman מציעות איכות שמע מעולה ומסופקות כסטנדרט עם המכשיר. אוזניות אלו מצוידות בהתאמה היברידית נוחה למבנה האוזן ומאפשרות ביטול רעשים משופר. האזניות מיוצרות מחומר אריג מתכתי שאינו מסתבך ויוצר קשרים.

 ה-Galaxy S8  והGalaxy S8+ יהיו זמינים לרכישה החל מתאריך 3.5.17 ברשת חנויות סמסונג, בשלושת המפעילות הסלולריות וברשתות נבחרות. המכשירים יוצעו בצבעי שחור חצות, אפור סחלב וזהב מייפל.שירות Bixby בשפה האנגלית ומצלמת הGear 360  צפויים להגיע לישראל בחודש יוני הקרוב.

צילום: SAMSUNG.

 

Samsung Galaxy S8 Product Specifications

 

 

Galaxy S8

Galaxy S8+

OS

Android 7.0

Network

LTE Cat. 16*

*May differ by markets and mobile operators

Dimension

148.9 x 68.1 x 8.0 mm, 155g

159.5 x 73.4 x 8.1 mm, 173g

AP

Octa core (2.3GHz Quad + 1.7GHz Quad), 64 bit, 10 nm process

*May differ by markets and mobile operators

Memory

4GB RAM (LPDDR4), 64GB (UFS 2.1)

*May differ by markets and mobile operators

Display

5.8” (146.5mm)1 Quad HD+

(2960×1440), (570ppi)

6.2” (158.1mm)1 Quad HD+

(2960×1440), (529ppi)

1 Screen measured diagonally as a full rectangle without accounting for the rounded corners

Camera

Rear: Dual Pixel 12MP OIS (F1.7), Front: 8MP AF (F1.7)

Battery

3,000 mAh

3,500 mAh

Fast Charging on wired and wireless

Wireless Charging compatible with WPC and PMA

Payment

NFC, MST

Connectivity

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM

Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC,

Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)

*Galileo and BeiDou coverage may be limited.

Sensors

Accelerometer, Barometer, Fingerprint Sensor, Gyro Sensor,
Geomagnetic Sensor, Hall Sensor, Heart Rate Sensor, Proximity Sensor,

RGB Light Sensor, Iris Sensor, Pressure Sensor

Audio

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB,

FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF

Video

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

* הפונקציונליות, המאפיינים, המפרטים וכל מידע אחר המובא על המוצר במסמך זה, לרבות אך לא מוגבל ליתרונות, עיצוב, תמחור, רכיבים, ביצועים, זמינות ויכולות המוצר נתונים לשינויים ללא הודעה או התחייבות.

** יחידות לנפח אחסון מתרחב נמכרות בנפרד מהמוצר.

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.

למידע נוסף, בקרו ב:

אתר האינטרנט הרשמי של סמסונג: www.samsung.com

ובבלוג הרשמי: global.samsungtomorrow.com