כותרות אחרונות
Search

סמסונג ישראל מציגה את סדרת הGalaxy A – האופנתית והעוצמתית

סמסונג ישראל מציגה את סדרת הGalaxy A – האופנתית והעוצמתית

דגמי 2017 של סדרת ה-A מציעים עיצוב יוקרתי, מצלמות 16 MP איכותיות, מסכי FHD גדולים, עמידות במים ואבק ומעבדים עוצמתיים במחירים תחרותיים

 סמסונג אלקטרוניקס ישראל הכריזה על השקתה בישראל של סדרת הגלקסי  Galaxy A החדשה, הכוללת את דגמי הסמרטפונים 7A עם צג "5.7
ו-  5A עם צג "5.2 –

מדובר במכשירי פרימיום בעלי מצלמה איכותית, מסך גדול, עמידות למים ועיצוב יוקרתי ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. סדרת הגלקסי A מציגה עיצוב מוקפד הכולל מסגרת מתכת וגב מזכוכית הממשיך את מורשת העיצוב האיכותית של סמסונג.

מאפיינים אלגנטיים מבטיחים שהמכשיר ייראה מעוצב מתמיד ונוח לאחיזה ושימוש. הגלקסי A זמין בארבעה גוונים מסוגננים – שחור ,זהב, אפרסק ותכלת. הסדרה החדשה מאופיינת במצלמות 16 מגה פיקסל מלפנים (מצלמת סלפי) ומאחור, המאפשרות לצלם תמונות רגילות ותמונות "סלפי" ברורות גם בתנאי תאורה נמוכה. צילום "סלפי" עם הגלקסי A נעשה על ידי נגיעה בכל נקודה על הצג עם כפתור המצלמה הצף. התוצאה היא תמונת סלפי ברזולוציה גבוהה. הצג עצמו משמש כנורת פלאש קדמי לתמונות בהירות. המצלמה של הגלקסי A מציעה ממשק משתמש פשוט הכולל תנועת swipe קלה לשינוי מצב הפעלה או פילטרים מידיים להפעלת אפקטים וכן פוקוס אוטומטי מהיר ומדויק. תפריט מצבי הפעולה כולל גם חידושים כגון Food Mode  המאפשר צילום אופטימאלי של אוכל. 

צילום: סמסונג

סדרת הגלקסי A מציעה עמידות למים ולאבק בתקן IP68, המאפשרת למכשיר לעמוד בפגעי הטבע, לרבות גשם ואבק, מה שמתאים את סדרת המכשירים לשימוש כמעט בכל פעילות או מצב.*(על פי תנאי התקן) הגלקסי A מציע זיכרון פנימי גדול (32GB), כמו גם אחסון הניתן להרחבה עם תמיכה
ב-micro SD של עד 256 GB. חיי סוללה ארוכים יותר וטעינת Fast Charge מהירה מאפשרים למשתמשים לנהל אורח חיים פעיל ומצטרפים ליכולתו של המכשיר להיות מוכן לפעולה תוך שניות מהדלקתו.

הסמארטפון החדש כולל גם Always On Display המציג למשתמש את השעה, התאריך והתראות נוספות על גבי מסך כבוי ללא צורך "להעיר" את המכשיר ובכך חוסך זמן וחיי סוללה.   

מר קריין קו (Mr. Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "סמסונג מחויבת ללקוחותיה וממשיכה לחדש כל העת על מנת להבטיח שכל מוצר של החברה יהיה המתקדם ביותר בשוק. סדרת גלקסי A החדשה מעידה על המחויבות הבלתי מתפשרת של סמסונג. משולבת בה גישת העיצוב הייחודית של החברה עם מאפיינים אותם לקוחות סמסונג מכירים ואוהבים מדגמי ה- 7S ו-S7 Edge. המאפיינים הנוספים האלה יספקו למשתמשי הגלקסי A חוויה איכותית וביצועים מעולים מבלי להתפשר על הסגנון". 

צילום: סמסונג

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, הוסיף: "אנחנו גאים להשיק בישראל סדרת מכשירים עם מפרט פרימיום ותג מחיר של סדרת שוק ביניים. זוהי גרסה שלישית לסדרת ה-A  שעברה מהפכה עיצובית ופונקציונלית. סדרת ה- A החדשה נבנתה עם החומרים הטובים ביותר, עם רמת ההקשחה הגבוהה ביותר (IP68) ובשילוב הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של סמסונג, החל ממסך FHD Super AMOLED ומעבדי Octa Core,  דרך חיישן טביעת אצבע, ביצועי סוללות ללא פשרות  וחיבורי USB Type-C לביצועים ברמות הגבוהות".  

ומוסיף אורן מרון: "אני בטוח שהמכשירים יתנו מענה מושלם ללקוחות המבקשים ליהנות ממפרט של מכשיר פרימיום, במחיר אטרקטיבי במיוחד. סדרת ה- A תשלים פורטפוליו מלא ושלם של סמסונג בשוק הישראלי. אין לי כל ספק כי אנו משיקים היום את חלק הפאזל האחרון שהיה חסר, על מנת שנוכל לתת מענה לכלל הצרכים של מגוון לקוחותינו".   

הגלקסי A יהיה זמין לרכישה החל מהיום ברשת חנויות סמסונג ובשוק הפתוח, ובהמשך השבוע גם אצל כלל המפעילות הסלולריות. 

 

צילום: סמסונג

אודות סמסונג אלקטרוניקס בע"מ

סמסונג אלקטרוניקס בע"מ מעניקה השראה לעולם ומעצבת את העתיד עם טכנולוגיות ורעיונות מהפכניים, מגדירה מחדש את עולמות הטלוויזיות, הסמארטפונים, המכשור הלביש, טאבלטים, מצלמות, מכשירים דיגיטאליים, מדפסות, ציוד רפואי, מערכות רשת והמוליכים למחצה. כמו כן, אנו מובילים בתחום האינטרנט של הדברים באמצעות, בין השאר, יוזמות הבריאות הדיגיטאלית והבית החכם שלנו. סמסונג מעסיקה 319,000 עובדים ב- 84 מדינות.

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט הרשמי שלנו www.samsung.com ובבלוג הרשמי שלנו global.samsungtomorrow.com