כותרות אחרונות
Search

סופ"ש Restart לאורח חיים בריא ומאוזן במלון פרימה ספא קלאב ים המלח – 28-30 בדצמבר 2017

הבטחה לשנת 2018 !

סופ"ש Restart לאורח חיים בריא ומאוזן  במלון פרימה ספא קלאב ים המלח

28-30 בדצמבר 2017

מה הבנו בשנת 2017? שכל כמה חודשים אנחנו צריכים "אוויר", התחדשות והתרעננות כדי לשרוד את אינטנסיביות החיים, שגם בלי להפוך לטבעוני \ צמחוני הגוף הוא לא מכונה משומנת שעובדת על אוטומט ושצריך לתחזק בתזונה בריאה וכמובן שהכי חשוב זה איך אנחנו מרגישים מבפנים. אז למה לעזאזל אנחנו לא מיישמים את זה ?

 

ברוכה הבאה 2018 אנחנו מתחילים עם הבטחה אחת קטנה: סופ"ש 'אתחול מחדש' ((Restart במלון ספא קלאב ים המלח להתנעת הגוף עם סדרת הרצאות וסדנאות מפי ענת ענבר מפתחת השיטה "תודעה מזינה" ורחל ינאי, אמנית ומורה לריפוי טבעי.

 

ספא קלאב מציע סופ"ש של התרגעות, התנסות אישית והדרכה צמודה, לקראת שינוי אמיתי, חיובי וארוך טווח להזנת הגוף, הנפש והרגש כבחירה באורח חיים בריא. במהלך 3 ימים משתתפי הסדנא ייהנו מסדנאות ללימוד והכרת מזון ברבדיו השונים, השתתפות במעגל 'שאלות ומשאלות', סדנאות צחוק, תרגול יוגה, מדיטציה ודמיון מודרך בליווי קערות טיבטיות, פעילויות במדבר, טכניקות להתמודדות עם סטרס, טיפולי ספא ועוד…

צילום: יח"צ

ספא קלאב ים המלח, מלון למבוגרים בלבד, ללא עישון וללא טלפונים סלולריים להתנתקות והרגעות מוחלטת. המלון בנוי על קונספט "סגנון חיים", בו כל חודש מוקדש לנושא אחר, לדוגמא: עיצוב, טבע וכו' ובאותו חודש בכל סופי השבוע ישנן סדנאות והרצאות באותו נושא עם טיפים לחיי היומיום. ארוחת הבוקר מוגשת עד 12:00 חדר כושר וספא כולל את כל הטיפולים להתחדשות הגוף והנפש, המשלימים את האווירה.

 

כפיר אלקריף, מנהל מלון ספא קלאב מסביר כי: בעידן האינטנסיבי של החיים, אין מנוס מלקחת פסקי זמן קטנים להתרעננות וטעינת מצברים. בחרנו בקפידה את תוכן הסדנאות על מנת למקסם את חווית השהיה ולתת ערך מוסף לחופשה במלון"

 

מחיר סופ"ש ריסטרט:

2250 ₪ לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר

2730 ₪ לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון