כותרות אחרונות
Search

סונול משנה את כללי המשחק ומציעה ערכות לכל פעילות במגוון וריאציות בעולמות המזון, טיפוח, רכב, קמפינג ועוד….

סוגוד, רשת חנויות הנוחות של סונול משנה את כללי המשחק ותחל להציע לצרכן ערכות  מוצרים המשתלבות יחד ומציעות לצרכן מחיר משתלם לא רק בעולם חנויות הנוחות אלא גם מול רשתות אחרות בעולמות הפארם, המזון והקמפינג. 

כך, לדוגמא, ערכות לקמפינג:

  • ערכת קמפינג של מנגל, פחם, מדליק פחמים ונפנף ב-50 ₪ במקום 59.7 ברכישת פריטים בודדים משקף הנחה של 18%

  • אוהל רביעייה, מזרן מנפח ברגע וערכת קפה ב-329 ₪ במקום 347 ש"ח ברכישת הפריטים בנפרד. הקומבינציה מגלמת הנחה של 5%

ערכה לרכב:

  • רכישת קומפרסור וכבלים לרכב ב-149 ₪ במקום 230 ₪ בנפרד. הנחה של 35%!

  • ספריי סקאיי ופחית ריח ב-29.90 במקום 35.8 בנפרד. הנחה של 16%

בתחום הארוחות לדרך:

  • שני משקאות "פריגת סחוט טרי" וחטיף אנרגיה ב-90 במקום 22 ₪. הנחה של 32%

  • שני כריכים ובקבוק ליטר וחצי ב-34.90 ₪ במקום 41.8 ₪. הנחה של 16%

ערכה לבילוי:

  • שישיית בירה גולדסטאר עם שני מארזי גרעינים ב-49.90 במקום ברכישה בנפרד בעלות של 89.90, חיסכון של 44%!

  • ארבעה בקבוקי בירה לבחירה (גולדסטאר או קרלסברג) ושקית תפוצ'יפס 200 גרם ב39.90 ₪ במקום 75.90, המגלם הנחה של 47%!

sonol 2

ירון כהן, מנהל שיווק סונול: "לאחר ההשקה המוצלחת של מתחמי התרופות ללא מרשם אנו מביאים לצרכן הישראלי בשורה נוספת. מבדיקות שערכנו בקרב לקוחותינו עולה כי הצרכן מעדיף לרכוש סט מוצרים שמשתלב יחד על פני מוצרים בודדים ומבוזרים ובכך להוזיל את קנייתו. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע לצרכן מגוון ערכות המתאימות לצרכים שונים ואשר יחד משקפות הנחה אמתית ומשמעותית ללקוח".