כותרות אחרונות
Search

סדרות הסמארטפונים החדשות של LG לשוק הביניים יחשפו בתערוכת ה-CES המתקיימת בלס – וגאס

סדרות הסמארטפונים החדשות של LG לשוק הביניים יחשפו בתערוכת ה-CES שמתקיימת בלס – וגאס

בזמן שסגמנט הביניים ממשיך להתחמם, מציגה LG ארבעה מכשירים מסדרת ה- K ואת ה- Stylus 3

LG Electronics תחשוף בתערוכת ה-CES 2017 בלאס- ווגאס את ארבעת מכשירי הביניים מסדרת ה- K ואת מכשיר ה- Stylus 3 כחלק מעלייתו המתמשכת של שוק מכשירי הביניים. מכשירי הביניים עוצבו במיוחד על מנת להביא טכנולוגיות חדשות ופופולאריות השאולות ממכשירי הפרימיום של LG, כמו זווית צילום רחבה של 120 מעלות במצלמה הקדמית וסורק טביעות האצבע.

סדרת ה-K החדשה של LG מביאה עימה קו מחשבה לפיו צרכנים שונים יוצרים דרישות שונות לסמארטפונים שלהם. במקום להציע סמארטפון אחד מרכזי ולצפות מצרכנים להסתגל אליו, עוצבה סדרת ה-K על פי צרכיו השונים והמגוונים של הלקוח.

lg-seris-2

מכשיר ה-K10 מביא מסך מעולה בגודל 5.3 אינץ' בתצוגת HD In-cell Touch שיוצרת חוויית צפייה עילאית בתנאי פנים וחוץ. מצלמת ה-5 מגה פיקסל הקדמית עם 120 מעלות לצילום רחב ומצלמת ה- 13 מגה פיקסל האחורית שהוטמעה בסדרת ה- G, משלימות את חוויית הפרימיום. מאפיינים נוספים שאינם זמינים בדרך כלל למכשירים מקטגוריית הביניים, יכללו סורק טביעת אצבע, מסגרת U-frame מטאלית לפרופיל חסון אך דקיק בעובי 7.9 מ"מ וזכוכית Arc Glass 2.5D .

מכשיר ה- K8 המגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' באיכות HD ותצוגת In-cell Touch, מביא חוויית צילום איכותית עם 5 מגה פיקסל במצלמה הקדמית ו-13 מגה פיקסל במצלמה האחורית. מאפייני ה-UX החכם תורמים גם הם את חלקם לחוויית הצילום, במסגרתם ניתן לצלם תמונת Auto Shot או לצלם בעזרת מחוות גוף בתמונות סלפי. ה- Auto Shot מפעיל באופן אוטומאטי את תריס המצלמה הקדמית כאשר הוא מזהה תווי פנים, בעוד צילום עם מחוות גוף מצלם סלפי כאשר הוא מבחין בכף היד, מה שמבטל את הלחיצה עצמה על כפתור הצילום שיכולה להרעיד את המכשיר, בדיוק ברגע הקריטי ביותר.

lg-seris-3

מכשיר ה-K4 מצוייד במסך בגודל 5 אינץ' בתצוגת In-cell Touch ומצלמת 5 מגה פיקסל קדמית ואחורית, וכן במאפייני ה- Auto Shot וצילום בעזרת מחוות גוף המופיעים ב- K8. מכשיר ה- K4 מגיע בגוף דקיק בעובי 7.9 מ"מ, סוללה נשלפת של 2,500 מילי אמפר שעה וחריץ microSD לאחסון נוסף.

המכשיר הקטן ביותר בסדרה, ה- K3, מגיע עם מסך בגודל 4.5 אינץ' בתצוגת On-cell Touch, מצלמת 5 מגה פיקסל ומצלמת 2 מגה פיקסל קדמית התומכת אף היא בתצלום על ידי מחוות גוף. ה- K3 מציע מגוון תכונות שאין למצוא בסמארטפונים אחרים בקטגוריה זו, ביניהם חריץ microSD וסוללת 2100 מילי אמפר שעה.

LG תציג לראשונה את הדור השלישי והגרסה האחרונה לסדרת הביניים Stylus, ה-3 Stylus. מכשיר ה- 3 Stylus מביא חוויית כתיבה משופרת עם עט סטיילוס בקוטר 1.8 מ"מ עם קצה עשוי סיבים, על מנת לספק את התחושה של עט אמיתי בזמן כתיבה על המסך. ה- 3 Stylus כולל גם סורק טביעות אצבע ו-UX מתקדם עם Pen Pop 2.0, Pen Keeper הפופולארי ואופציית ה- Screen-off Memo. עם ה- Pen Pop 2.0 הפתקים לא נעלמים וניתן להגדיר אותם כך שיופיעו על גבי המסך ברגע שהעט נשלף. ה- Pen Keeper מציג התראת אזהרה כאשר העט נמצא רחוק מידי מהמכשיר, וה- Screen-off Memo מאפשר רישום על גבי המסך גם כשהוא כבוי.

lg-seris

"סדרות מכשירי הביניים לשנת 2017 של LG ממוקדות בנתינת מגוון רחב של אפשרויות לסמארטפון של הצרכן," אמר ג'ונו צ'ו, נשיא חטיבת המובייל של LG. "מה שחוזר על עצמו בקרב שלושת מכשירי ה-K ובמכשיר ה- Stylus 3 זה העובדה שמהכשירים נראים ומרגישים כמכשירי פרימיום, הסוללה הנשלפת וחריץ הרחבת הזיכרון, מאפיינים חשובים בקרב צרכנים כשזה נוגע לקניית סמארטפון מקטגוריה זו."

מידע נוסף לגבי תאריכי השקות ושווקים יתפרסם בשבועות הקרובים. מבקרי תערוכת ה-CES מוזמנים לבקר בביתן LG בתערוכה על מנת לצפות במכשירי הסלולר החדשים של החברה (מרכז הכנסים של לאס- ווגאס, ביתן מספר 11100, אולם מרכזי).