כותרות אחרונות
Search

נציגי חברת א.א. קרמיקה ביקרו בתערוכה בינלאומית בבולוניה איטליה כדי להביא לישראל את הטרנדים המובילים….

א א קרמיקה בתערוכה הבינלאומית

נציגי חברת א.א. קרמיקה נסעו אל התערוכה הבינלאומית המובילה בתחום הקרמיקה וריהוט חדרי אמבטיה המתקיימת בבולוניה, איטליה כדי להביא לכם את הטרנדים הכי בועטים בתעשייה!

 

כל שנה במהלך חודש ספטמבר מתאספים אנשי המקצוע המובילים בתעשייה ומציגים את החידושים והמגמות המובילות בתחום. התערוכה מקיפה וכוללת הצגת מוצרים, סדנאות והרצאות, סמינרים טקסי חלוקת פרסים ואירועי רשת אחרים. בחלק המרכזי של התערוכה מוצג סיכום של המגמות הנוכחיות והצגה של המגמות העתידיות בהתעשייה.

צילומים: יח"צ

התערוכה מתקיימת בשטח כולל של 156,000 מ"ר, המחולק ל -13 מגזרים שונים: מוצרי קרמיקה ולא קרמיקה, ריצוף ואריחי קיר, מתקנים סניטריים, מטבחים וחדרי אמבטיה, אח ותנורים; ציוד להתקנה ותחזוקה; תצוגות מוצרי קרמיקה, עיתונות טכנית ואתרים מיוחדים.

 

מדי שנה מבקרים בממוצע מעל 100,000 מבקרים בתערוכה וביניהם אדריכלים, מעצבי פנים, קמעונאים, קבלני בניין ויועצי אחזקה. 800 איש נוספים מצמרת התעשייה באירופה, צפון ודרום אמריקה ואוסטרליה מציגים לראווה את המוצרים שלהם במהלך התערוכה.

חברת הבוטיק א.א קרמיקה היא מהחברות הישראליות המובילות בתחום הריצוף והחיפוי – קרמיקה, שיש, אבן, פורצלן ופרקטים, תחום האמבטיות והכלים סניטאריים ואקססוריז המשלימים את עיצוב חדר האמבטיה והבית. לחברה מוניטין של 23 שנה והיא חרטה על דגלה את ערכי האיכות, המשפחתיות והיושרה.

 

א.א. קרמיקה מייבאת ומשווקת מוצרי יוקרה בתחומה, בארץ ובעולם. עיקר היבוא הוא מאיטליה וספרד, מה שמבטיח ללקוחותיה חומרי גלם ותוצרים איכותיים במיוחד ובדוגמאות מרהיבות, טרנדיות וייחודיות.

Elegant washbasin in bathroom

א.א. קרמיקה הינה חברת בוטיק משפחתית המנוהלת על-ידי חברי משפחת לוי: אורית, אלי, בר, גל וניר. לגל, בוגרת מגמת עיצוב פנים, יש אהבה גדולה לתחום העיצוב והיא מובילה את בחירת המוצרים בחברה מתוך נסיונה הרב והבנתה האישית והמקצועית בתחום.

 

חזונה של חברת א.א. קרמיקה הינו להוביל את תחום הקרמיקה בישראל, תוך היצמדות לערכי המשפחה, מקצועיות, חדשנות, איכות, יחס אישי והדוק אל מול כל לקוח ולקוח והתאמה מושלמת לצרכיו.

אמינות החברה עומדת תמיד אל נגד עינינו ואנו שואפים למצוינות במקביל לחוויית קניה אישית ושירות חסר פשרות ללקוחותינו.

 

אנו נמשיך לעשות כל מאמץ ולהביא אל השוק הישראלי חידושים טכנולוגיים ומגמות אופנה מובילות המוצגות בתערוכות העיצוב המובילות בעולם.

סניפי הבוטיק שלנו ממוקמים ברמת-גן, כפר סבא ונתניה ותמצאו בהם אולמות תצוגה מפוארים שיאפשרו לכם להתרשם בנוחות מקולקציות הקרמיקה, חיפוי, כיורים, ברזים, מקלחונים ועוד. אנו מציעים שירות אישי לקהל הלקוחות הפרטי ולקהל המקצועי הכולל אדריכלים, מעצבים, קבלני שיפוץ ועוד. כולם נהנים מרמת שירות אחידה, יחס חם וייעוץ מקצועי.

 

ליצירת קשר:

www.aa-ceramic.com

03-5469595

סניף ראשי בני ברק – רחוב ששת הימים 16מול קניון איילון  03-9499090 .

נתניה- רחוב דרך דגניה 6  א.ת. ישן 09-8844762

כפר סבא- יד חרוצים 2, כפר סבא 09-7799353