כותרות אחרונות
Search

נעלי Triumph ISO 2 עם טכנולוגיית ה-EVERUN נבחרו לנעלי הריצה הטובות בעולם לחורף 2015

בחירת עורך מגזין הריצה החשוב והמוביל בעולם RUNNER’S WORLD US Saucony Triumph ISO 2 :“EDITOR’S CHOICE”

נעלי הריצה של סאקוני נבחרו לנעלי הריצה הטובות בעולם לחורף 2015

נעלי הריצה החדשות של סאקוני מדגם טריומף ISO 2 נבחרו לנעלי הריצה הטובות בעולם לחורף  2015, זאת על פי בחירת העורך של מגזין הריצה המוביל בעולם – RUNNER’S WORLD US. הנעליים החדשות של סאקוני –  Saucony Triumph ISO 2  – עם טכנולוגיית ה-everun    החדישה קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר  של מגזין הריצה העולמי בבחירת העורכים לחורף 2015. נציין כי הפרס היוקרתי ניתן זו הפעם השנייה ברציפות לדגם נעלי הריצה הניטרליות של סאקוני לאחר שבעונה שעברה זכה דגם הטריומף איזו בפרס בחירת העורך לעונת האביב-קיץ.

sacuni 2

"מחלקת המחקר  של סאקוני לא נחה על זרי הדפנה מאז חודש מרץ לאחר שזכתה  בפרס היוקרתי שלנו ובדגם החדש הם הוסיפו שיפורים הודות לשילוב טכנולוגיית הריפוד של ה-EVERUN  המשלבת חומרים חדשניים וטכניקת הרכבה מיוחדת שהוסיפו לנעלים  ריפוד רך והחזרה של 83% אנרגיה בכל נחיתה", ציינו במגזין הריצה היוקרתי.

בסאקוני ישראל הוסיפו כי הטריומף איזו 2 עם טכנולוגיית הEVERUN – יוצרת שילוב המהווה פריצת דרך בכל הקשור לנוחות, שמירה על כף הרגל והחזרת אנרגיה. "זה כמו לרוץ על ענן" ציינו  נסיינים שעברו עם הנעליים החדשות ריצה של עשרות קילומטרים.

להשיג בחנויות המותג של סאקוני ברחבי הארץ ובקרוב גם ברשתות המובילות.

נשים: מידות 37-43,

משקל הנעל 255 גרם.

מחיר 849 שקל,

גברים: מידות 40.5-50,

משקל הנעל 292 גרם.

מחיר 849 שקל.

 

נציין כי בחודש מרץ 2015 זכו נעלי הריצה של סאקוני טריומף איזו בבחירת העורכים של מגזין הריצה העולמי . הזכייה בהישג המצוין התבססה על הטכנולוגיה החדשנית והודות לבולמי זעזועים משופרים, וטכנולוגיות חדשניות , ובראשם טכנולוגיית ה-ISO  שגרמו לנסיינים להעדיף במבחן  עיוור את סאקוני טריומף ISO על פני המתחרים ביחס של 2:1.

 

הטריומף iso, נעלי ריצה ניטראליות מסדרת הדגל של סאקוני, כמו הדגם החדש של האיזו 2, מפגינות ביצועים איכותיים הודות לטכנולוגיה המתקדמת.

טריומף ISO 2, כאמור, קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר מבין כל הנעליים שנסקרו על ידי המעבדה של מגזין הריצה העולמי לצד בדיקת העורכים והנסיינים של ה- RUNNER’S WORLD US  והודות לכך זכתה בפרס היוקרתי.

 

לאתר האינטרנט של סאקוני   www.saucony.co.il

 

חנויות סאקוני:

רמת גן (רחוב ששת הימים 8 רמת גן מול קניון איילון)

שוהם (רחוב שקד 9, פארק‎ ‎חמ"ן אזור תעשייה חבל מודיעין – שוהם)

ירושלים – מתחם התחנה הראשונה, רחוב דוד רמז.

תל אביב – נמל תל  אביב, יריד המזרח, האנגר 23