כותרות אחרונות
Search

ניסאן מבססת את מעמדה בקטגוריית רכבי הספורט ומשיקה בישראל את Z370 NISMO החדשה

ניסן  Z370 NISMO חדשה הושקה בישראל

ניסאן מבססת את מעמדה בקטגוריית רכבי הספורט ומשיקה בישראל את  Z370 NISMO החדשה

ניסאן מחזקת את מערך דגמי מכוניות הכביש NISMO שלה, עם השקה של Z370 NISMO חדשה. ה- Z370החדשה, שמופיעה היישר בעקבותיה של ספינת הדגל, GT-R NISMO, עברה שדרוג מקיף, והיא ה- Z370 הספורטיבית והממוקדת ביותר עד כה

* הניסאן החדשה כוללת שיפורים ברמות עידון הישיבה והאבזור

* Z370 NISMO החדשה מכילה עדכונים נרחבים של העיצוב והתכנון

* Z370 NISMO  משלבת מאפיינים חדשים שפותחו עבור ספינת הדגל GT-R NISMO

מחיר: 350,000 ₪

 

כמו כל דגמי NISMO האחרים של ניסאן, ה-Z370 NISMO החדשה מהווה תמצית של נהיגת ביצועים, כשהיא שמה את הנהג במרכז העניינים והאקשן. ה-Z370 NISMO החדשה, שרותמת 30 שנה של רוח ה-NISMO עם ניסיון הנדסי ומכאני רב, עברה עדכון מקיף כדי להעניק חוויית נהיגה חדה ומרתקת יותר.

 

צילום: יח"צ

שינויים בעיצוב וחבילה אווירודינמית חדשה:

 

ה-Z370 NISMO הייתה תמיד מסובבת ראשים, ועם השקה של תוספת מראה נועז ועוצמתי, היא בעלת משיכה חזקה עוד יותר. הפגוש הקדמי תוכנן מחדש לחלוטין, ונוספו כניסות אוויר לפני קשתות הגלגלים ותאורת נסיעה ביום LED חדשה. עדכונים אחרים כוללים מסגרות שחורות לפנסים, קישוט אדום מיוחד של NISMO בבסיס הפגוש, עיצוב חדש לספי הצד ומראות הצד, וסמלי NISMO מיוחדים. ה-Z370 NISMO המחודשת מתאפיינת גם בחישוקי סגסוגת חדשים Rays בגימור כסף ושחור.

 

מאחור, מציגה ניסאן עיצוב חדש של הפגוש והספויילר שמאפיין את הגישה של המותג לעיצוב ותכנון. כחלק משדרוג מקיף של חבילת האווירודינמיות של ה-Z370 NISMO, הגרסה החדשה מתאפיינת בספויילר אחורי קטן יותר שפועל יחד עם הפגוש הקדמי החדש כדי לייצור כוח הצמדה בעת נסיעה מהירה. יתר על כן, הכוח מתחלק כעת בצורה אחידה יותר בין הסרן הקדמי לאחורי, ומעניק תחושה מאוזנת יותר על הכביש. החישובים של ניסאן מוכיחים שהמערכת האווירודינמית החדשה שהוצגה ב-Z370 NISMO מעניקה לה כוח הצמדה גדול יותר מאלה של כל מתחרותיה הישירות.

 

צילום: יח"צ

עיצוב פנימי בהשראת מרוצים:

 

ניסאן יודעת שנהגי NISMO הם בעלי תשוקה לנהיגת ביצועים. כדי לעמוד בדרישות של בעלי המכונית שרוצים לנצל במלואם את הביצועים והשלדה של המכונית, הדגם החדש מתאפיין במושבי Recaro חדשים שמציעים שיפורים משמעותיים בתמיכה ובנוחות.

 

המושבים החדשים, המבוססים על מושבי Recaro Sportster המפורסמים, הותאמו במיוחד ל-Z370 NISMO ומתאפיינים במגוון רחב של שינויים, כדי להעניק תמיכה מרבית לנהג. כל היבט של המושב ומיקומו בתוך המכונית נותח על-ידי ניסאן כדי לייצר תנוחת נהיגה מושלמת.

 

באמצעות אימוץ של מבנה מושב המבוסס על צורת קונכייה, במקום מסגרת הצינורות המסורתית, הצליחה ניסאן לשפר את הקשיחות ולהפחית במשקל בו-זמנית. כדי להשלים את המהפך הפנימי, המושבים מחופים בעור ואלקנטרה בצבעים אדום ושחור התואמים את צבעי גלגל ההגה.

 

צילום: יח"צ

ביצועים מדהימים ושלדה משופרת:

 

ה-Z370 NISMO החדשה מונעת באמצעות מנוע שישה צילינדרים המפיק 344 כ"ס ומעניק חוויית נהיגה נמרצת ובלתי נשכחת. עם מומנט יוצא מן הכלל בסל"ד נמוך ורצועת כוח רחבה יותר, מסוגלת ה-Z370 NISMO לזנק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.2 שניות בלבד. עם מערכת פליטה כפולה של NISMO, ה-Z370 NISMO מעניקה פסקול ספורטיבי מושלם.

 

ה-Z370 NISMO החדשה מגיעה בתצורת קופה עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים, ומתאפיינת במספר שיפורים בשלדה. כדי לשפר את נוחות הנסיעה, שונו מקדמי הקפיצים ובולמי הזעזועים האחוריים, ושינויים בשטיחים ובציפוי המגן הפנימי של בית הגלגל האחורי הפחיתו עוד יותר את רעשי הכביש.

 

מחירון: 350,000 ₪