כותרות אחרונות
Search

ניו באלאנס מותג ספורט מוביל מציג: בלעדי בניו באלאנס! קולקציית נעלי ריצה לסוכרתיים

ניו באלאנס מותג ספורט מוביל מציג: בלעדי בניו באלאנס! קולקציית נעלי ריצה לסוכרתיים

קולקציית נעלי הספורט לסוכרתיים של ניו באלאנס מתרחבת ומשיקה את קולקציית נעלי הריצה לסוכרתיים, שלושה דגמי ריצה מקצועיים: 860V6 ,1080V6 ו-880V6 . לצד דגמים אלו מרחיב המותג את קולקציית נעלי ההליכה עם דגם 990V4 המיוצר בעבודת יד במפעלי המותג בארה"ב.

כל דגמי הקולקציה מאושרים ע"י אגודת אי"ל- האגודה הישראלית לסוכרת.

ניו באלאנס, מותג הספורט המוביל בישראל, משיק קולקציית נעלי ריצה לסוכרתיים. הקולקציה כוללת שלושה דגמים מקצועיים ששומרים על בריאות כף הרגל בכלל ועל כף הרגל הסוכרתית בפרט. כף הרגל הסוכרתית היא מהסיבוכים השכיחים של מחלת הסוכרת, הפוגעת בתחושתיות בכפות הרגליים פגיעות עצביות שנקראות נוירופתיה סוכרתית.

נעלי הקולקציה לסוכרתיים של ניו באלאנס: הריצה וההליכה, עמדו בכל הבדיקות המחמירות של עמותת אי"ל, החל מאי קיום תפרים פנימיים, הריפוד במקומות אסטרטגיים, הצורך במרווח בין החלק העליון לאצבעות כדי שהאצבעות לא תשתפשפנה בחלק העליון, מרווח חלק קדמי קשיח מספיק על מנת למנוע פגיעה באגודל ושאר האצבעות כדי שלא יהיה לחץ על הרגל. שימוש בנעליים שאינן מרופדות היטב עלולות לגרום ללחץ ממושך על כף הרגל ולהופעת כיבים אשר עלולים להזדהם בקלות.

בלעדי בניו באלאנס! קולקציית נעלי ריצה מקצועיות לסוכרתיים:

דגם 860V6

newbalans-1 newbalans-2

נעל הריצה המקצועית מבית ניו באלאנס, מספקת תמיכה במרכז הרגל לסובלים מפרונציה. הדגם החדש מסדרת 860 מספק מערכת תמיכה קלה, יציבה, וגמישה לכל אורך הריצה. דגם זה כולל שכבות, רכות וגמישות, העוטפות את הרגל במקומות אסטרטגיים ומספקות תמיכה ויציבות. בנוסף, טכנולוגיית T-BEAM מציבה במרכז הנעל חומר איכותי קל משקל וגמיש המעוצב כדי לספק יציבות בזמן התנועה הפיתולית ותמיכה בקשת כף הרגל.

בנוסף, בנעל זו שתי טכנולוגיות מתקדמות, הראשונה טכנולוגיית ACTEVA שמציגה סוליה אמצעית קלת משקל ברמת דחיסות נמוכה המעניקה קלות ורכות, וטכנולוגיית הפרימיום ABZORB שמספקת רכות ובלימת זעזועים מוגברת לעקב ולאזור הקדמי של כף הרגל, כל אלו מספקות יציבות ורכות בכל צעד וצעד תוך נחיתה חלקה ורכה.

בעיצוב הנעל הושקעה מחשבה רבה, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים, במטרה לדחוף את היכולות צעד אחד קדימה. הגפה העליונה עוצבה ותוכננה עם שכבות ללא תיפורים, ומעניקה אחיזה טובה יותר למרכז הרגל, כמו כן מספקת גפה זו סביבה נושמת, על ידי מעבר של אוויר מהשכבה העליונה המחלחל פנימה ומאפשר לרגליים להישאר יבשות וקרירות, דבר החשוב במיוחד אצל הסוכרתיים. כך, שכל פרט חושב בקפידה על מנת לספק נוחות מתמשכת קילומטר אחר קילומטר.

נשים:                                                                   גברים:           

דרופ: 10 מ"מ                                                   דרופ: 10 מ"מ

רוחב: D                                                              רוחב: E2

משקל 248 גרם                                            משקל: 290 גרם                                                       מחיר: 879 שקל                                             מחיר:  769

שני הדגמים הנוספים בקולקציה זו ניטראליים:

דגם 1080V6

 newbalans-3 newbalans-4

 

דגם זה מציג את הטכנולוגיה החדשנית Fresh Foam המיושמת בסוליה האמצעית של הנעל ומספקת תכונות מובנות של יציבות, רכות מקסימאלית לספיגת זעזועים, וריצה רכה וטבעית, לשיפור הביצועים בזמן הריצה, לאורך זמן.

מדרסי Ortholite בנעלי ריצה אלו, תוכננו במיוחד על פי טביעת הרגל, כדי להתאים לגובה קימור כף הרגל ומספקים ריפוד, גמישות ותמיכה נוספת לקשת כף הרגל. הנעל כוללת עיצוב מתקדם עם מבנה מוגבה במרכז הרגל המשלב בד סינטטי לביטחון ויציבות של כף הרגל, וגפה עליונה העשויה חומר נושם ומאפשרת אוורור לרגל, בטחון ויציבות.

   נשים:                                                                     גברים:           

דרופ: 8 מ"מ                                                          דרופ: 8 מ"מ

רוחב: B                                                                רוחב: E2, D

משקל 246 גרם                                                     משקל: 293 גרם                        

מחיר 939    שקל                                              מחיר: 939 שקל

דגם 880v6

newbalans-5

נעל ריצה זו, היא דגם ניטראלי ומקצועי, אידיאלי למרחקים ארוכים הדורשים ריצה גמישה ורספונסיבית, תחרויות ואימונים. הנעל מציגה שתי טכנולוגיות מתקדמות, הראשונה ABZORB המספקת רכות ובלימת זעזועים מוגברת לעקב ולאזור הקדמי של כף הרגל, ו- ACTEVA סוליה אמצעית מחומר קל משקל ברמת דחיסות נמוכה המעניקה קולות ורכות מעולה. טכנולוגיות אלו עובדות יחד ומספקות יציבות ורכות בכל צעד וצעד.

עיצוב הנעל נעשה במטרה לדחוף את היכולות צעד אחד קדימה. הגפה העליונה עוצבה ותוכננה עם שכבות ללא תיפורים, לנוחות מירבית ואחיזה טובה יותר למרכז הרגל, כמו כן גפה זו מספקת סביבה נושמת, על ידי מעבר של אוויר מהשכבה העליונה המחלחל פנימה ומאפשר לרגליים להישאר יבשות וקרירות. לשונית הנעל עשויה חומר גמיש ואלסטי שעוטף את הרגל, מונע את תזוזתה ומעניק תחושה של כפפה לרגל.

נשים:                                                                   גברים:           

דרופ: 10 מ"מ                                                        דרופ: 10 מ"מ

רוחב: B , D                                                          רוחב: E2

משקל 249 גרם                                                     משקל: 315 גרם                          

מחיר: 849 שקל                                                     מחיר: 879 שקל

קולקציית נעלי ההליכה

ניו באלאנס פיתחה קולקציית נעלי הליכה, לגברים ולנשים המיועדת לסוכרתיים. נעליים אלה מצוידות בסוליה מיוחדת המרפדת היטב את כף הרגל בדיוק באזורים המועדים לפיתוח כיבים. במקביל, הנעליים מאווררות היטב בכדי למנוע הצטברות חיידקים מזיקים בסביבת כף הרגל. כל דגמי הקולקציה מאושרים ע"י האגודת אי"ל- האגודה הישראלית לסוכרת.

השנה הרחיב מותג ניו באלאנס את קולקציית דגמי ההליכה, וצירף את דגם 990v4.

newbalans-6

הגרסה החדשה לנעלי הריצה וההליכה הקלאסיות והמפורסמות של המותג. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שופרה הנעל על מנת לספק חוויית ריצה והליכה רכה ויציבה, תוך שמירה על העיצוב המוכר.

סוליית הנעל החיצונית קלת משקל, עמידה וגמישה, ובאזור העקב מיושמת טכנולוגיית STABILITY WAB המעניקה תמיכה אופטימלית לקשת כף הרגל, שומרת על יציבות מירבית ומונעת פציעות. השילוב של נוחות ויציבות מגיעה מליבת הסוליה המשלבת את טכנולוגיית ACTEVA LITE עם חיזוק של קשת כף הרגל.

הנעל המיוצרת בקפידה בעבודת יד, במפעלי ניו באלאנס בארה"ב מציגה נעל מושקעת, שניכרת בה תשומת הלב לפרטים הקטנים, החל מהחומרים האיכותיים הכוללים עור, רשת נושמת ומחזירי אור לנראות ובטיחות מירבית ועד הנוחות והאווריריות ההכרחית.

נשים:                                                                   גברים:           

דרופ: 12 מ"מ                                                        דרופ: 12 מ"מ

רוחב: E2, D                                                         רוחב: E2, E4, 6E

משקל 297 גרם                                                     משקל: 377 גרם                          

מחיר:  1099 שקל                                                 מחיר: 1099 שקל

עוד בין דגמי הקולקציה:

דגם 928- מיועד להליכה ועמידה ממושכת. מספק נוחות מירבית ויציבות בזכות בולם הזעזועים ABZORB SBS. נעל המשלבת בטנה המתייבשת במהירות ורפידה איכותית המתאימה עצמה לכף הרגל ועברה טיפול אנטי בקטריאלי למניעת ריחות לא נעימים. הנעל בנויה מעור ללא תפרים פנימיים למניעת חיכוך. מציעה מרווח גדול מהרגיל לאצבעות הרגליים, עקב צר לאחיזה טובה ולשון מרופדת למניעת תזוזה של הרגל בתוך הנעל, חלק קדמי מוקשח לשמירה על אצבעות הרגליים וסוליה עבה וקשיחה לשמירה על יציבות. הנעל מגיעה בשלוש מידות רוחה ובאפשרות לסגירה בעזרת סקוץ'. מחיר: 689 ₪

דגם 840- נעל הליכה בעלת בולמי זעזועים לאורך כל הסוליה, המספקת חווית הליכה רכה ונוחה תוך שמירה על גמישות של הסוליה. גפה עליונה עשויה עור איכותי להשלמת מראה נעים ואלגנטי לשימוש יומיומי. מחיר: 689 ₪

דגם 411- נעל הליכה נוחה ותומכת, לגברים. סוליית האמצעית בנעל משלבת את טכנולוגיית CUSH+ המעניקה קלות משקל ורכות מוגברת בכל צעד. הגפה עשויה חומר נושם בשילוב עור איכותי ליציבות ועמידות. הנעל בעלת המראה האלגנטי נסגרת בקלות ובנוחות באמצעות שרוכים וסקוץ'. מחיר: 499 ₪

ניתן להשיג: בחנויות המותג, ברשתות הספורט ואצל המשווקים המורשים