כותרות אחרונות
Search

"נטקלאוד" התמנתה למפיצה הבלעדית של ספקית כלי תצוגה וויזואליים

"נטקלאוד" התמנתה למפיצה הבלעדית של ספקית כלי תצוגה וויזואליים לנתונים עסקיים iCharts  

חברת נטקלאוד (NetCloud), הנציגה הרשמית בישראל של יצרנית מערכת ה-ERP בענן NetSuite ומפתחת הלוקליזציה המאושרת למוצר, התמנתה למפיצה הבלעדית של ספקית כלי תצוגה ויזואליים לנתונים עסקיים- החברה הבינלאומית אייצ'ארטס (iCharts), המובילה בייצור דשבורדים (dashboards), אשר הוכתרה על ידי נסטוויט כאפליקציית השנה של 2016.

אמיר עומרי, מנכ"ל משותף בנטקלאוד, אומר: "בעקבות הסכם הפצה זה גדל סל הפתרונות של נטקלאוד למשתמשי נטסוויט בישראל. שיתוף הפעולה עם חברת אייצ'ארט מרחיב את יכולות נטסוויט בעולמות ה- BI, Reports, והדשבורד עם כלים מובנים בתוך מערכת ERP בעלי יכולת המחשה והצגה וויזואלית של נתונים ומדדים חשובים, המסייעים ללקוחות בניהול וקבלת החלטות".

אייצ'ארטס האמריקאית, אשר מובילה במודיעין חזותי שיתופי, משולבת באופן מלא בנטסוויט. היא נבנתה עבור משתמשים עסקיים כדי לתת להם את האפשרות ליצור, לשתף ולנתח מידע עסקי ומורכב בתוך הארגון שלהם באופן פשוט יותר. זאת על מנת לאפשר לעסקים לבחון תהליכים קיימים ולתכנן את המשך פעילותם העסקית. כך, מרחיבה אייצ'ארטס את הדיווח של נטסוויט ללקוחותיה העסקיים, באמצעות אספקת נתונים וויזואליים על תהליכים עסקיים בזמן אמת ישירות לדשבורד של נטסוויט. כל זאת מבלי לייצא את המידע לתוכנות אקסל.

אמיר מנכל משותף נטקלאוד יחד עם אנדרי ירוסקי- CTO, מנהל טכנולוגית ראשי אייצ'ארט – צילום: יח"צ

אודות נטקלאוד-
נטקלאוד הוקמה בשנת 2006 ומספקת שירותי יישום, פיתוח והטמעה של מערכת נטסוויט, שלאחרונה נרכשה על-ידי אורקל (Oracle) תמורת 9.3 מיליארד דולרים במזומן – הרכישה השנייה בגודלה מבין יותר מ-100 הרכישות של ענקית ה-IT. לנטקלאוד ניסיון רב במגוון רחב של המודולים של המערכת, אחריות בלעדית על הלוקליזציה של המערכת מול רשויות המס בישראל, ומגוון רחב של פתרונות משלימים אשר פותחו במהלך השנים. נטקלאוד מספקת שירותים לכל לקוחות נטסוויט בישראל וללקוחות נטסוויט רבים בפריסה עולמית. נטסוויט מסופקת בפלטפורמת תוכנה כשירות (SaaS – Software as a Service), המאפשרת אספקה של יישומים על גבי רשת האינטרנט ללא התקנה מקומית, במודל של תשלום לפי שימוש. למידע נוסף: http://www.netcloud.co.il/

אודות אייצ'ראטס-
אייצ'רטס, שבסיסה במאונטיין וויו קליפורניה, מספקת לעסקים ולעובדיהם את התובנות שהם צריכים היישר לתוך היישומים בהם הם משתמשים. אייצ'ראטס ביסודה נבנתה כדי לענות על הדרישות הגבוהות ביותר בתחום הנתונים העסקיים. החברה תומכת באקוסיסטם רחב כשיישומיה הווירטואליים החכמים מסוגלים לעמוד בדרישות של עשרות אלפי משתמשים.