כותרות אחרונות
Search

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת" משחקי חשיבה וצעצועים זה אקספלור toys

"מתנה שהיא גם מהנה וגם מפתחת" 

משחקי חשיבה וצעצועים – אקספלור toys

לקראת החגים והקיץ הקרוב חברת אקספלור toys– מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לפסח ולקיץ 2018. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. החגים הקרובים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, שבמשך רוב ימי השנה אנחנו עסוקים בשגרה.

 

בקטגורית משחקי החשיבה, אפשר למצוא משחקים של המותגים SET, Thinkfun:

סקוויקימבית THINKFUN

מרוץ מסעיר ומפתיע , בעקבות הגבינה. כל שחקן בוחר קבוצה של 7 עכברים. בתחתית כל עכבר מספר מ-1 עד 7. השחקנים רשאים להציץ במספרים ולסדר את העכברים בתחילת המסלול כרצונם. בתורו מטיל השחקן 2 קוביות ומתקדם עם שני עכברים שונים לעבר הגבינה, בהתאם להוראת הקוביות. כאשר עכבר מצליח להגיע לגבינה הנמצאת בסוף המסלול מבלי להילכד, הוא מוסר מן הלוח והשחקן לו הוא שייך זוכה בנקודות המופיעות בתחתיתו. המשחק מסתיים כאשר לאחד השחקנים הוסרו כל העכברים מן הלוח. השחקן בעל הניקוד הגבוה ביותר מנצח.

 

מתאים לגילאי : 6 +.  מתאים ל 2-6 שחקנים. מחיר מומלץ לצרכן : 99.00 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

דילמה – מבית Play Smart

משחק חשיבה ופיתח קוגניטיבי. משחק חשיבה מאתגר בו את חייבים לקחת החלטות, לבנות את האסטרטגיה הכי טובה ולנצח את היריבים. מטרת המשחק במשחק דילמה היא צבירת סכום הנקודות הגבוה ביותר באמצעות חיבור רציף של חלקי המשחק. הרעיון הוא לדעת עד איזה גבול אפשר לסמוך על המזל, משחק מהנה וסוחף. משחק מהנה ומורט עצבים למשתתף אחד וגם לכל המשפחה.

 

המשחק מיועד ל-2 עד 6 שחקנים בגילאי 8 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן : 110.00 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

set קוביות: המשחק הקלאסי בגרסת קוביות מהודרת – מבית set

סט (משחק הקלפים המוביל והאהוב) בגרסת קוביות ובמימד חדש לגמרי. משחק מחשבה כיפי, מהנה ומאתגר. משחק של אסטרטגיה, המחדד את המחשבה ותורם לפיתוח התפיסה המרחבית.

 

מטרת המשחק היא לקבל את מירב הנקודות על ידי סטים עם הקוביות שבשימושך ואלו שכבר נמצאות על גבי הלוח. ככל שיהיו לך יותר סטים, יהיו לך יותר נקודות.

 

מתאים לגיל שש ומעלה . מחיר מומלץ לצרכן : 79.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

אבודים בחלל (Lunar Landing) – מבית THINKFUN

משחק מבוך מדליק, עזרו למעבורת להיכנס מחדש לספינת האם !  משחק המבוך אבודים בחלל, מסדרת המבוכים של ,Think Fun תורם לפיתוח התפיסה המרחבית , לכישורי התכנון ופתרון בעיות.

 

המשימה העומדת בפני השחקן הינה לבחור כרטיס אתגר ולמקם את "החוקרים" (פינים) על משטח הנחיתה בהתאם למופיע בכרטיס. עכשיו עליו להזיז אחד מששת החוקרים לאחד הצדדים (למעלה, למטה, שמאלה או ימינה, לא באלכסון) עד שחוקר אחר חוסם את נתיבו. כאשר המעבורת מגיעה לכניסת החירום שבמרכז לוח המשחק ניצחתם.

 

במשחק עומדים בפני השחקנים  40 אתגרי חלל ברמות קושי עולות ומתאים לגילאי – 8+

 

מחיר מומלץ לצרכן : 89.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

צילום: יח"צ

קארמה : משחק תחרותי, מהנה ומדבק – מבית set

נסו להיפטר ראשונים מכל הקלפים שלכם, בכך שתניחו קלף בערך שווה או גבוה יותר מזה שהונח קודם לכן. השתמשו בקלפי הקארמה כדי להימנע  מקבלת ערימת השלכת הקלפים. במשחק זה ישנם כמה מנצחים. רק כשהקלף האחרון ישוחק תדעו באמת מי מפסיד!

 

הסיום הדרמטי פשוט מחייב קיום משחק חוזר מידי. ישנם ארבעה סוגי קלפי קארמה במשחק. ניתן להשתמש בהם על כל קלף למספר מטרות. תוכלו למסור את ערימת השלכת הקלפים לחבר, לשחק עם קלף מהשולחן, להעביר את הקלף התחתון בערימת השלכת הקלפים למעלה או לחייב את השחקן הבא לשחק קלף עם מספר השווה או קטן מחמש.

 

המשחק מיועד ל-2 עד 6 שחקנים בגילאי 9 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן : 79.90 ₪.

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

צילום: יח"צ

בקטגורית משחקי בניה והתפתחות, אפשר למצוא משחקים חדשים של מגה בלוקס , ADDO :

ערכות ארכיאולוג צעיר עם "מאובני" דינוזאורים של DR.Steve Hunters מחברת GEOWORLD

סדרת ערכות עם "מאובני" דינוזאורים. ערכות הדינוזאורים הופכת את היליד לארכיאולוג הצעיר ולוקחת אותו למסע בזמן לגלות את עולמם של הדינוזאורים . בכל ערכה יש הסבר על שם הדינוזאור, אופיו ותקופת הזמן שבה הוא חי. במהלך החפירה יתגלו בפניכם סודות הדינוזאורים מהיכן באו, איך נראו, ולאן נעלמו! בסוף החפירה מתקבל שלד הדינוזאור.

 

כל ערכה כוללת אבן גבס ובתוכה חלקי דגם מאובנים של דינוזאור. בעזרת כלי עבודה שמגיעים עם הערכה הילד חושף את המאובנים ובונה את הדינוזאור.  מדובר במשחק מהנה בעל ערך לימודי המעודד סקרנות ולימוד תחומי ידע חדשים, פיתוח הקוגניטיביות והמוטוריקה הקלה.

 

ערכות הדינוזאורים מגיעות במגוון גדול מאוד של 34 דגמים. הדגמים נבדלים זה מזה בהתאם לסוג הדינוזאור החבוי בסלע, גודלו, מספר החלקים ובחלק מהדגמים החלקים זוהרים בחושך.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 49 ₪ – 249 ₪ .

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

סדרת פזאלים 3D מבית נשיונל ג'אוגרפיק

פאזל מרהיב באפקט תלת מימד של נשיונל ג'אוגרפיק. מרכיבים פאזלים ויוצרים תמונות נהדרות של טבע. ניתן למצוא במגוון של תמונות מעולמות טבע שונים, לדוגמא: דגים ואוקיאנוס, חתולים גדולים, עופות ודורסים, עולם היבשה, זוחלים ועוד. פאזלים בדרגות קושי שונות, וכמויות חלקים שונות. מתאים למספר משתתפים בגילאים שונים. הפאזל מגיע באריזת קרטון קשיחה ונוח לאחסון.

מחיר מומלץ לצרכן:  29.90 ₪ – 79.90 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

צילום: יח"צ

משחק הרכבה פלוס פלוס – מבית PlusPlus

פלוס פלוס הוא משחק זוכה פרסים מדנמרק. צורה אחת פשוטה ואין סוף אפשרויות. משחק מבריק, צבעוני ופשוט. ניתן לבנייה במימד אחד, שני ממדים ותלת מימד כל שצריך זה שימוש בדמיון והאפשרויות הן אינסופיות.

מתאים לילדים מגיל 3 ועד 99
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 29.90 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

בובות התינוקות שמפיצות ריח מבית yogurtinis

הבובות של Yogurtinis פשוט כל כך חמודות שהילדים לא יכולים לעזוב אותם. היוגורטינים מבושמים במתיקות ויש להם עיניים ריאליסטיות וגוף שמנמן וחמוד. הבובות מפיצות ריח מתוק, במגוון של פירות: אננס, תפוחים, דובדבנים ופפאיה. לכל בובה לתינוקות יש תלבושת ובגדים נשלפים, מוצץ גומי נשלף ואביזרים נלווים – כיסא אוכל, מיטה וכו'.

לגילאי 2 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן:  מ- 59.00 ₪ – עד 69.00 ₪

ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

צילום: יח"צ

בקטגורית משחקי ספורט וחצר, חוזרים למשחקי הספורט הנוסטלגיים מבית Wham-o .

Disk Max מבית ogoSport

צלחת הלהיט של הוגו ספורט. טרמפולינה ביד של השחקנים: זורקים, תופסים ומקפיצים.

צלחת משחק שמשלבת מספר משחקים ובעלת שטח גדול עבור הקפצה קלה יותר של הכדור , אחיזה נוחה  יותר לילדים הקטנים. אפשר להקפיץ את הכדור בשביל הכיף, או לשחק במסירות, מתאים גם למשחקי מסירות בים ובבריכה.

המוצר מתאים לגיל 3+. מחיר מומלץ לצרכן :  99.00 ₪

 

הפריזבי המקורי של חברת Wham-O

חפש על הדיסק את המותג Frisbee ® – אחרת הוא לא אמיתי!

הצלחות המעופפות עם חברת פריזבי העולמית, במגוון צבעים וסגנונות לכל הגילאים.

אם אתם משחקים בשביל הכיף על החוף, בחצר האחורית או בפארק, משחק נהדר ומהנה עם הילדים, עם החברים, החל מרמת המשחק לחובבנים ועד לרמה המקצועית.

השנה ניתן למצוא צלחות עם תאורת לד, וצלחות שזוהרות בחושך.

מחיר מומלץ לצרכן :  19.90-89.90 ₪

 

גלשן הבוגי המקורי של Wham-o

אם אתם מתכננים לבלות עם הילדים בים או בבריכה ומחפשים אביזרים נלווים שילהיב את השהות של כולם, קחו אתכם את גלשן הבוגי המקורי של Wham-o ותנו לכיף להתחיל.  בנוסף, ניתן למצוא מגוון מוצרי ספורט לחצר ולים, בניהם: חבל קפיצה חדש עם טבעת לרגל וכדור מחובר לחבל.

מחיר מומלץ לצרכן : 69.00 ₪

את כל המשחקים ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

שי אליצור – מנכ"ל אקספלור toys, מקבוצת חגים נחלים, יבואנית Mega Bloks ומשחקי החשיבה Thinkfun: "כחלק מההכנות לקראת חג פסח, הילדים מצפים למשחקים חדשים שיקבלו במתנה מההורים או מהסבא וסבתא, כפרס על מציאת האפיקומן. ההורים, הסבים והסבתות, כולנו הולכים לקנות לילדים משחק או צעצוע חדש במתנה. המפגשים המשפחתיים המרובים בימי החגים, הם הזדמנות מעולה לבלות עם הילדים ולשלב בבילוי במשחק חברה שגם מהנה וגם תורם לחשיבה ולפיתוח היכולות של הילד.  אנחנו באקספלור toys מציגים משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים. משחקים של הפעלת חושים, הדמיון וחיזוק הקשר האישי. בחרנו את המשחקים בקפידה, כך שיהיו מתאימים גם לרצון של ההורים וגם יהיו אהובים על הילדים. חג שמח!."