כותרות אחרונות
Search

מתחם רוגובין פדרמן בנתניה מתרחב ופותח 3 סניפים של רשתות מזון…

מתחם רוגובין פדרמן בנתניה מתרחב עם פתיחה של 3  סניפים של רשתות מזון בעלות השקעה כוללת של כ-6,500,000 מיליון ש"ח

מתחם רוגובין פדרמן בנתניה ממשיך  להתרחב עם פתיחת סניפים של שלוש רשתות מזון בהשקעה כוללת של 6,500,000 . המקום שהתחדש לאחרונה במתחם סינמה סיטי יפתח במהלך החודש הקרוב סניפים של רשתות המזון: "עד העצם אקספרס", "פנטזיה" ו "kampai street wok" .  סניפי רשתות המזון החדשים מצטרפים ל " ארקפה", "שגב אקספרס", "גולדה", "ביירון", בר "התומס" ועוד בתי עסק  שכבר פועלים במקום. ולמתחם הסינמה סיטי שנפתח לאחרונה כחלק מהמרכז בהשקעה כוללת של 45 מיליון ₪ וכולל עשרה בתי קולנוע ו- 2 אולמותVIP  .

רשת "עד העצם אקספרס" רשת מזון מהיר ואיכותי בסגנון אמריקאי תפתח במקום את סניף הדגל שלה בגודל של כ-200 מ"ר ועלות השקעה כוללת של כ- 2,000,000 ₪. רשת "פנטזיה" של קפה- מסעדה בסגנון איטלקי עם קינוחים מפנקים ומושקעים פתחה במקום את סניף הדגל שלה בגודל של כ-210 מ"ר והשקעה כוללת של 2,500,000 ₪.  ורשת " kampai street wok" ,המפיצה את בשורת המטבח האסייתי עם חיבור של טעימים, מרכיבים, צבעים ואוכל בריא, תפתח במקום סניף בגודל 200 מ"ר והשקעה כוללת של כ- 2,000,000 ₪.

רוגובין פדרמן צילום: שי נויברג

מולי אייזנברג מנכ"ל רוגובין: "אנו נרגשים ומברכים על הצטרפות הרשתות והמסעדות החדשות למרכז. תמהיל המקום נבחר בקפידה בכדי לתת מענה למגוון רחב של צרכים עבור תושבי האזור, בין אם מדובר בבילוי באחד מאולמות הסינמה סיטי שנפתחו לאחרונה במקום, רכישות באוטלטים המשתלמים במקום או ארוחה מפנקת באחת המסעדות, יוכלו הלקוחות ליהנות מהכול תחת קורת גג אחת ועם שפע חנייה."