כותרות אחרונות
Search

מתחם "אושילנד" בכפר סבא – אטרקציות יחודיות, בידור, קניות וקולינריה משובחת

"אושילנד" בכפר סבא – הפרוייקט המוביל באזור השרון במתחמי בילוי, אטרקציות יחודיות, בידור, קניות וקולינריה משובחת

חב' "אושירה" תשיק בסוף חודש פברואר את פרויקט "אושילנד" בכפר סבא, שילוב של מתחם בילוי, אטרקציות ייחודיות, בתי קולנוע, מתחמי אקסטרים, "פארק פנטזיה", בידור, קניות ושוק אוכל עם קולינריה משובחת.

"אושילנד" משתרע על שטח של כ-52 מ"ר, כולל 1500 מקומות חנייה, שטחי מסחר ואופנה, שוק אוכל על פני 1500 מ"ר, "סקייט פארק", 19 אולמות קולנוע, מגלשות אקסטרים ועוד.

oshira 1

אביב כהן, מנכ"ל חב' "אושירה"

בהקמת המתחם השקיעו כ-500 מיליון ₪.

1."אושילנד" הוא מתחם הRetail-tainment הראשון בישראל, שיציע למבקריו חוויה כוללת של בידור ופנאי שטרם נראתה כמוה. זה יתחיל בכניסה רחבת הידיים עם המזרקות ,התאורה והמסכים שיגרמו לך להרגיש בחו"ל, יעבור בעיצוב הפנים הייחודי ויגיע לשיא בחוויית בילוי, קניות ואוכל, שההיילייט שלה

הוא אטרקציות ייחודיות. האווירה הכוללת היא כזו של הפנינג מתמשך.

  1. באזור הפאבים והברים החיצוני תוכלו לשבת על כוס של בירה ) 55 סוגים שונים של בירות, דרך אגב( ולצפות במסכי ענק באירועי ספורט ומוזיקה ייחודיים כמו האולימפיאדה (ריו דה ז'נרו, קיץ 2016 , אוטוטו (… כמובן שתוכלו גם לקנות את מיטב המותגים, לאכול במיטב המסעדות ולבלות במגוון אטרקציות לכל גיל ועניין.

  2. קולנוע ייחודי בניהול גלובוס, יציע חווית צפייה מושלמת במגוון אולמות המתאימים ל 90-500- אנשים. האולמות יאפשרו גם קיום כנסים ברמה בינלאומית, כולל מולטי מדיה חדשנית. מסך אחד ,כבר נוכל לגלות לכם, ייוחד למה שאנחנו קוראים נוסטלגיה הורית ,ובו ניתן יהיה לצפות בסרטי קלאסיקה שכולנו מתגעגעים אליהם. אחת האטרקציות אצלנו היא מגלשה באורך 30 מטר ובגובה 14 מטר, המאפשרת לגלוש במהירות של 30 קמ"ש מקומה ראשונה ועד קומה מינוס 2 מדובר במגלשה ייחודית שאין עוד כמוה בארץ וגם בעולם אפשר לספור על כף יד אחת. עכשיו נראה מי ראשון בתור, אתם או הילדים.

oshira 2

יעקב בן שמעון מנכ"ל מתחם הבילוי "אושילנד"

  1. 4. שוק אוכל ענק בהשראת שווקים מהעולם ובהובלת השף אהרוני, יציע 1500 מטר של חוויה קולינארית בכל הטעמים. מה תוכלו לאכול שם? מה לא! בשרים, גבינות, לחמים,משקאות, קינוחים, תבלינים וכל מה שהוא טעים ואיכותי. זאת לצד מבחר מסעדות מובילות, ברים ובתי קפה ברחבי המתחם.

  2. פארק משחקים חיצוני בן 1,200 מטר שכולו פנטזיה, הכולל יצירות מעוצבות של האומן גיל שדה, המתמחה בעיצוב סביבת משחקים ייחודית, וכולל מתקני ענק בגדלים של עד 8 מטרים, ביניהם קיר טיפוס, בית הפוך ועץ משאלות. הכניסה למתחם חינמית, הילדים לא ירצו לעזוב, וההורים יוכלו אפילו להזמין

אוכל מהמסעדות והשוק הסמוכים באמצעות אפליקציה מיוחדת.

  1. משחק המחשב הפופולארי הופך להיות מוחשי במתחם פעילות ייחודי וחוויתי, עם טכנולוגיות של Augmented Reality , לייזרים, צבירת נקודות ואפשרות להפוך לחלק מהמשחק עצמו. הנה דרך לגמול אותם קצת מהמסך ולהציע להם חוויה דיגיטלית-חברתית ייחודית.

oshira 4

 500 .7מטר של Skate Park ייחודי, שבו יוכלו ילדים וצעירים ברוחם לגלוש וליהנות מפעילויות אקסטרים משלימות. להעצמת החוויה, יהיו במתחם גם חנויות עיצוב ואופנה, קעקועים, גלישה ומוצרים משלימים לאווירת הרחוב.

8."אושילנד" הממוקם ברחוב עתיר ידע בכפר סבא, ישתרע על פני 50,000 מטר, שוק האוכל על פני 1,500 מטר, וה- Skate Park על פני 500 מטר. 19 בתי קולנוע, מגלשה שתוכלו לגלוש בה במהירות של 30 ק"מ לשעה, מתחם מוגובי בן 1,200 מטר, ובילוי מגוון 7 ימים בשבוע.

הפתיחה צפויה ב 29.2.2016ניפגש בקרוב!