כותרות אחרונות
Search

מתחילים את סוף השבוע עם ארוחת בראנץ' מפנקת במסעדת "אלומה" קראון פלאזה ירושלים

שישי החדש ב"אלומה" קראון פלאזה ירושלים

שף מיכאל כץ פותח את סוף השבוע בארוחת בראנץ מפנקת.! במסעדת "אלומה" החדשה במלון קראון פלאזה ירושלים

 ימי שישיבין השעות 10:00-15:00 עלות 75 ₪ לסועד  

 

'אלומה', מסעדת השף הבשרית החדשה במלון קראון פלאזה ירושלים, בראשותו של השף מיכאל כץ, שמחה לפתוח את שישי באלומה- ארוחת בראנץ' מפנקת מדי יום שישי בין השעות 10:00-15:00 במחיר מיוחד של 75 ₪ לסועד.

ארוחת הבראנץ' כוללת מזנון עשיר עם לחמים טריים, בר סלטים טריים ומבושלים, מנות חמות על בסיס ביצים, מנות דג, פסטות, לזניה, מבחר פשטידות, ירקות מבושלים, קינוחים מתוקים ומרעננים ושתיה קלה. משקאות מהבר, יינות ובירות בתוספת תשלום.

תפריט ארוחת הבראנץ' כולל:

בר לחמים: לחמי מחמצת, פוקצ'ינות.

בר סלטים עשיר הכולל: סלט עגבניות בשמן זית; סלט פסטה קר, זיתים שחורים, עגבניות ובזיליקום; סלט אנדיב עם אגסים, שקדים, אגוזים, גרעיני חמנייה ודלעת קלויים; סלט ירקות עשיר; סלט קינואה, בצל מדורה, עשבי תיבול, חמוציות, עגבניות ומבחר גרעינים קלויים; סלט בטטה קלויה; סלט ביצים ובצל ירוק; סלט פיטריות, זוקיני ירוק בחומץ בלסמי, קוביות סלק, בצל אדום, נגיעות כמון; אנטיפסטי.  

מנות חמות: פילה סלמון בקראסט; פסטה ברוטב עגבניות, זוקיני וזיתים; לזניה של חצילים; שקשוקה; ביצה עלומה על מצע תרד (עם רוטב הולנדייז); פיש&צ'יפס.

aluma 3

צילום: דניאל לילה

תוספות: פשטידת כרישה, פשטידת פטריות, פשטידת תרד; שעועית ירוקה בוינגרייט שאלוט; תפוח אדמה ננסי בעשבי טיבול; אורז בר.

קינוחים: פלטת פוטיפורים; סורבה; פלטת פירות העונה.

מסעדת השף הבשרית 'אלומה' נפתחה לאחרונה במלון קראון פלאזה ירושלים. בראש המערך הקולינארי עומד השף מיכאל כץ, לאחר דרך ארוכה ומכובדת בעולם הקולינריה הישראלית והעולמית, חזר לנוף ילדותו עם תפריט המבוסס על מנות מהמטבח האירופאי הקלאסי, הידוע בטכניקות הבישול ומרכיבים הטובים והאיכותיים ביותר, עם נגיעות מהמטבח הישראלי.

שף מיכאל כץ, השף הראשי של מסעדת השף הבשרית 'אלומה', מוכר ומוערך בענף הקולינריה בארץ ובעולם. שף כץ רכש את הכשרתו במסעדות 2 ו3 כוכבי מישלן בבלגיה, לימד במשך שלוש שנים בבית הספר היוקרתי לבישול 'קורדון בלו' בלונדון, היה לשף הראשי של המסעדות מקבוצת 'אדום' בירושלים, ולשף הראשי של 'טרטוריה חבה', המוכרת בשוק מחנה יהודה. תחת ידיו של השף כץ חונכו שפים רבים ומפורסמים בארץ וביניהם השף אסף גרניט, תומר בלס ורון ביאלה.

מסעדת אלומה, נקראת על שם אלומות האור המיוחדות המותקנות ומאירות את השולחנות באור רך ונעים המגביר את תחושת השלווה והפרטיות בזמן הארוחה.

aluma 2

צילום: דניאל לילה

'אלומה' ממוקמת בקומת הלובי של מלון קראון פלאזה ונפתחה שבוע שעבר לאחר השקעה של כ-3 מיליון ש"ח. על העיצוב המרהיב של אלומה אחראי מיכאל אזולאי, מעצב מסעדות ובתי מלון מהמוכרים בארץ ובעולם, שאחראי, בין היתר, גם על עיצוב מלון 'אינדיגו' ברמת גן, מלון 'גורדון' בתל אביב, 'אורבאן שיק' בניו יורק, 'גולדן קראון' בחיפה ורבים נוספים. ההשראה לתכנון ועיצוב המסעדה נשאב מהמפגש בין מזרח למערב והקו העיצובי המנחה היה המפגש בין הקלאסי והמודרני, עם חיפויי קיר דקורטיביים, שטופים בצבע כחול נעים היוצר אוירה חמימה ומזמינה, הנתמכים במראות וגופי תאורה בגווני זהב המוסיפים לתחושת היוקרה והאלגנטיות. 

חלל המסעדה, כ-200 מ"ר עם 100 מקומות ישיבה בפנים ו80 מקומות ישיבה במרפסת הצופה לבריכה ולנוף של ירושלים. בנוסף, חדר  VIP מהודר, מעוטר בציורי קיר, עם 16 מקומות ישיבה הכולל ציוד טכנולוגי מתקדם לקיום אירועים באווירה פרטית ואלגנטית. בר יינות עשיר, עם תפריט יינות בוטיק ישראלים מהמשובחים בשוק ובר משקאות אלגנטי עם כל מותגי המשקאות האיכותיים ביותר. באלומה ניתן לקיים אירועים לכ-70 סועדים בהזמנה מראש.

aluma 1

צילום: דניאל לילה

התפריט באלומה נע בין תחנות חייו של השף מיכאל כץ ובו מנות מהמטבח הבלגי שעליו גדל השף מבית אביו, מנות מחווה למסעדות כוכבי המישלן בהן עבד כשוליה, מנות דגל בווריאציות חדשות ועדכניות ממוסדות הקולינריה אותם ניהל בישראל, מנות בטכניקות בישול מתקדמות לצד קלאסיות , קינוחים עשירים ועוד.

אלומה ALUMA –  העלייה 1, מלון קראון פלאזה, ירושלים

ראשון-חמישי: 12:00-אחרון הלקוחות, שישי: 11:00- שעתיים לפני כניסת שבת, מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת- אחרון הלקוחות.

 כ-180 מקומות ישיבה, חדר VIP. אירועים עד 70 איש

טל' 02-6437555

כשרות מהודרת- רבנות ירושלים.

http://www.aluma-jerusalem.co.il/