כותרות אחרונות
Search

"משקאות משיח":תגידו לנו מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה ואנחנו נגיד לכם איזה יין אתם!

לא יודעים איזה יין לבחור לארוחת החג?

תגידו מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה ואנחנו נגיד לכם איזה יין אתם!

באדיבות חנות המשקאות 'משקאות משיח' , ראשון לציון, כשר

בכל שנה מסתבכים עם היין. ואיזה יין לבחור לארוחת החג עלול להיות מהלך די מורכב שתמיד מביא אותנו להיצמד לעצות של אחרים, להצלחות העבר או לאלת המזל, אומר דניאל משיח, הבעלים של חנות המשקאות 'משקאות משיח' בראשון לציון.

השנה, אומר משיח, החלטנו לייצר עבור קהל הלקוחות ובכלל, מודל חדש, שבו, אנו יכולים להתחייב, כי היינות שבחובו, הם קניה נבונה של איכות.

אז איך זה עובד?

נאחל לנו וליקירינו שנה טובה בעזרת מה שהיינות אומרים. או במילים אחרות: מה אתם מאחלים לכם ולקרוביכם לשנה החדשה ואנחנו נגיד לכם איזה יין אתם!

מתחילים:

לשנת מימוש והישגים – פסקו פרוג'קט #2 2013 הוא היין שלכם

בדיוק כמו היין, שיודע להביא את עצמו לידי מימוש במהירות שיא, מרגע פתיחת הבקבוק. באותו האופן בו מגיע היינן, שהוביל בעבר יקבים גדולים, כשגם מתוך יקב בוטיק קטנטן (שעוד יגדל, אנו מאמינים) מצליח בירייה ראשונה לפגוע בול בטעם של מי שיודע לאן הוא רוצה להגיע.

לשנה של העצמה, דיוק וסטייל – שוהם בלאק אוניקס 2012  הוא היין שלכם

היין הזה מביא המון סטייל לשולחן החג, זהו יין מרשים, שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו. את העצמה שלו אי אפשר לתאר במילים, זה משהו שצריך לחוש.

לשנה של אושר, שפע ושמחת נעורים – כישור, ריזלינג 2014 הוא היין שלכם

שפע של טעמים, ביין מתקתק ותוסס. יין מפתיע שיגרום גם לדודה ש"רק טועמת" ללגום יותר מהרגיל ואולי גם לספר לכם סוד אחד או שניים שלא הצלחתם להעלות על דעתכם.

לשנה של נאמנות ואמת –  הר אודם, וולקאניק מרלו 2013 הוא היין שלכם

אין הרבה יינות שמקורם בכרמים מקומיים הנושאים את שם הזן מרלו ונשארים נאמנים לטעמים הקלאסיים של הזן הזה. הנאמנות לאותנטי, המתאפשרת באמצעות כרמים בצפון רמת הגולן, כל אלה הופכים את היין הזה מתאים לשנה כזו.

לשנה  של תובנות עמוקות – יפו, סירה/מרלו 2013 הוא היין שלכם

זהו יין רך וקל לשתיה, שילווה בקלות כמעט כל ארוחה (להוציא את החריפות והכבדות במיוחד, כמו גם את העדינות במיוחד), אבל אל תטעו בו, כמו מים שקטים החודרים עמוק, גם היקב כבר למד את קהל חובבי היין והוא יודע מדוע הוא ייצר את הבלנד המופלא הזה.

mashiac 1

לשנה מסורתית ויציבה – קסטל גראנד וין 2012  הוא היין שלכם

זהו היין הגבוה של היקב בשנים האחרונות מוכיח כי יציבות היא נר לרגליו.  הוא מתנהג כמו יין צרפתי גדול, כולל מניירות של התנהלות איטית בפתיחה, אבל אם נותנים לו קצת זמן, הוא יודע להשיב בנימה רכה אך עמוקה של יין עם גוף מרשים. מסורת, אמרנו.

לשנה יצירתית ומלאת השראה – ז'אק קפסוטו, רוזה 2014  הוא היין שלכם

פתאום מגיע אחד, מסעדן מניו יורק, ומראה לנו הישראלים (שהרי אנחנו יודעים הכל, לא?) איך עושים רוזה. מזני הענבים של דרום צרפת, שהתאקלמו נפלא בגליל המערבי, הוא מפיק יין משגע, שלא תרצו להפסיק לשתות ממנו. זהו יין שגם מביני עניין גדולים וגם כל היתר יסכימו שהוא נגמר הרבה יותר מדי מוקדם.

לשנה רכה, נעימה ומלטפת – כישור, סירה 2013 הוא היין שלכם

ובעצם המשפט הקודם הוא היין עצמו. יין שמקורו בטוב, עם כרמים בגליל המערבי, המשכו בנועם יחד עם היינן איתי להט וסיומו ברכות אינסופית של היין האדום הכי לבן שתטעמו בזמן הקרוב.

לשנה הרמונית –  כישור סוואנט אדום 2013 הוא היין שלכם

לפעמים שילוב בין זני ענבים נותן תוצאה נחותה מיינות זניים (המורכבים ברובם מזן בודד), אבל כשזה מצליח זה עשוי להיות מוצלח יותר מסך כל המרכיבים. זה מה שקרה בבקבוק הנפלא הזה, ההרמוניה בין הזנים והריקוד הפנטסטי, של עולם טעמים רחב במיוחד, עושה את היין הזה ראוי לתוארו.

לשנה של שייכות וחיבור – שילה, לגנד I 2012 הוא היין שלכם

אנחנו לא יודעים מה הם עשו ביקב שילה, אבל היין הזה הצליח לזכות תואר חביב הקהל בלא מעט מקרים ואם ביקרתם בערב היינן שנערך בחנות בראשון לציון, אז אתם יודעים מדוע הוא זה שנבחר תחת קטגוריה כל כך חשובה זו.

 

העיקר שתהיה לכולנו שנה טובה!

משקאות משיח – יינות, אלכוהול ומעדנים – כשר!

רחוב ברשבסקי 7, ראשון לציון 077-2126677