כותרות אחרונות
Search

משקאות בטעמים חדשים של יטבתה מחכים לכם בפארק יטבתה בערבה

מתוק בפארק יטבתה

יורדים לאילת לחגוג את שבועות? באם כן, משקאות ממטעמים חדשים של יטבתה מחכים לכם בפארק יטבתה בערבה

הפתעה לכל מבקר בפארק יטבתה. לרגל חג השבועות מציעה יטבתה משקאות חדשים עם טוויסט לטעם יטבתה המוכר. פארק יטבתה מזמין את המבקרים לטעום מהסדרה החדשה במהלך ביקורם בפארק, לנוח בפינות המוצלות של הפארק עם מילקשייק קר בטעם בננה-פאדג'-שוקולד, תותים ושמנת ואפילו ליהנות מארוחת בוקר קטנה בבקבוק רגע אחרי השכשוך במזרקות הפארק.  האתנחתא בפארק מקבלת משמעות נוספת כאשר יוכלו המבקרים להינות גם משוקו קר בטעם פסק זמן ומשקאות בטעמים נוספים בחוויה החדשה והייחודית בפארק יטבתה. במתחמים השונים בפארק ימצאו המבקרים סימולציה של חליבה, משחקים של אנרגיה מתחדשת, הדמיה של נסיעה מסעירה בג'יפ, אופנוע וטיסה בערבות המדבר, מסלול טרקטורונים לטף ועוד.

 באווירת החג שכולו חלב, הפארק בלב הערבה מציע למשפחה להינות ממזרקות המים, לאכול ארוחה חלבית טובה ולשתות משהו קר בלב מדבר, בחוויה משפחתית בלתי נשכחת.

parkyotvata 1

המשפחה תוכל ללמוד על הקמת המחלבה וצמיחתה עד למעמד של מובילה בשוק משקאות החלב בישראל, באמצעות מסכי מגע חדישים יוכלו לצפות בתהליכי הייצור המתקדמים של מוצרי המחלבה. בנוסף, המשפחות יחוו את חיי הרפת עם הפרות הירוקות של הקיבוץ ויתנסו בחליבה, שיחות עם חברי הקיבוץ וטעימה של טעם יטבתה המוכר.

ברחבי הפארק ישנן אטרקציות נוספות כמו "נדנדת הפרפר" ההרפתקנית בה הנוסעים יוכלו להתרשם מנוף של הרי אדום, מסלול טרקטורונים קצר לילדים קטנים, רחבה גדולה עם מזרקות להשתכשך בהן, מתקני משחק ועוד. מדשאה מוצלת כדי לקחת אתנחתא, להירגע ולהינות מנווה המדבר.

משך זמן פרטני הביקור הוא שעה עד שעה וחצי. בשטח הפארק מתקני צל רבים, תיאטרון פתוח מוצל ורחבה גדולה לאירועים מיוחדים ביום ובלילה. בפארק מתקנים בכניסה חופשית ומתקנים שהם בתשלום.

 

שעות הפתיחה של הפארק בחג שבועות בין הימים:

חמישי, שישי ושני 10:00-16:00

יום שבת ערב חג שבועות 11:00-16:00

יום ראשון חג שבועות 11:00-16:00

לינק לאתר: http://yotvatapark.co.il/

חשוב להתעדכן על שעות הפתיחה באתר האינטרנט של הפארק

קיבוץ יטבתה, הממוקם 40 ק"מ מאילת, הוא הקיבוץ הראשון שהוקם בערבה הדרומית. לקראת חגיגות שישים השנים של הקיבוץ המשמש דוגמא לחלוציות, בניית קהילה והפרחת השממה, מתרחבת פעילותו. בפארק המבקרים יוכלו לגלות את סוד הטעם של יטבתה ולהבין איך מפיקים חלב מן המדבר.