כותרות אחרונות
Search

משלחת של 16 נציגים מ-NASSCOM (נאסקום) – ארגון חברות ההייטק בהודו, ובהן טק מהינדרה, הגיעה לישראל לכנס ופגישות עם ראשי תעשיות ההייטק המקומית.

משלחת של 16 נציגים מ-NASSCOM  (נאסקום) – ארגון חברות ההייטק בהודו, ובהן טק מהינדרה, הגיעה לישראל לכנס ופגישות עם ראשי תעשיות ההייטק המקומית.

משלחת של 16 נציגים מראשיNASSCOM  (נאסקום) – ארגון תעשיות האלקטרוניקה בהודו, ביניהם ר. קנדראשקהר (R. Chandrashekhar), נשיא NASSCOM, הגיעה לישראל לכנס ופגישות עם ראשי תעשיות ההייטק בישראל לקדם שיתופי פעולה ופיתוח קשרי מסחר.

Sanjay Kumar Jha (סאנג'י קומר ג'ה) סמנכ"ל ומנהל הפעילות בישראל של ענקית הדיגיטל ושירותי הפיתוח "טק מהינדרה", ציין שהחברה רואה במגזרי ההייטק, האלקטרוניקה והסטארטאפים בישראל פוטנציאל עצום לשיתופי פעולה ו"טק מהינדרה" מכירה  בישראל כמרכז מוביל בתחום היזמות והחדשנות.

חב' "טק מהינדרה" ממנפת את פעילותה בישראל, לאחר שקלטה למעלה מ-200 עובדי פיתוח של חברת זורה (לשעבר קומברס), לבחינת שיתופי פעולה נוספים עם חברות מקומיות בתחומי התקשורת, היי טק, הבנקאות והשירותים הפיננסיים, הביטוח, ייצור וקמעונאות.

היקף הפעילות השנתי של חב' "טק מהינדרה" הינו למעלה מ- 4 מיליארד דולר והיא מעסיקה למעלה מ 105,000 עובדים ברחבי העולם.

nascom 1

בתמונה מימין – עו"ד רון בלקין- היועץ המשפטי של חב' "טק מהינדרה ישראל", Sanjay Kumar Jha (סאנג'י קומר ג'ה) סמנכ"ל ומנהל הפעילות בישראל של ענקית הדיגיטל ושירותי הפיתוח "טק מהינדרה", ר. קנדראשקהר (R. Chandrashekhar), נשיא NASSCOM. – צילום: מורג ביטן