כותרות אחרונות
Search

מר לב לבייב התכבד לקבוע את המזוזה של טרקלין העסקים החדש של מלון קראון פלזה ים המלח

בתמונה: מר לב לבייב עם דוד ברנס מנכ"ל מלון קראון פלזה ים המלח. צילום: פוטו ניסים

לב לבייב, יו"ר אפריקה ישראל: "במסורת היהודית תפקידה של המזוזה להגן על הבית ועל האנשים החיים בו. רעיון זה בא לידי ביטוי בצירוף האותיות שד"י שמשמען שומר דלתי ישראל. כך, אני מברך את באי המלון משום  שלתפיסתי, למרות  שבבסיסו משמש המלון כמקום אירוח הוא מתפקד כבית עבור האורחים במהלך שהותם במקום". 

טרקלין העסקים החדש נבנה על שטח של שתי חנויות במלון שהוסבו לכך בהשקעה בהיקף של 400,000 ₪. את קירות הטרקלין החדש מעטרים פרטי אומנות מקוריים מגלריית ארטנובה, שבמושב בית נקופה.

מלון קראון פלזה ים המלח, המשתייך לרשת מלונות קראון פלזה ישראל,  השיק טרקלין עסקים חדש. מר לב לבייב כיבד בנוכחותו את הנהלת מלון קראון פלזה ים המלח, בראשותו של מנכ"ל המלון דוד ברנס, במעמד טכס ההשקה.

טרקלין העסקים החדש נבנה על שטח של שתי חנויות במלון שהוסבו לכך בהשקעה בהיקף של 400,000 ₪. את קירות הטרקלין החדש מעטרים פרטי אומנות מקוריים מגלרייתארטנובה, שבמושב בית נקופה.

דוד ברנס, מנכ"ל מלון קראון פלזה ים המלח הוסיף: "כנהוג בכל המלונות המשתייכים לרשת הבינלאומית IHG בבירות מובילות בעולם לונדון, פריז, רומא ועוד, ומתוך ראייה לתת מענה לצורך של אנשי עסקים ואורחיV.I.P  לקיים פגישות באזורים שקטים ומבודדים מהאזורים הציבוריים של המלון, החליטה הנהלת רשת קראון פלזה ישראל להשיק טרקלין עסקים גם בקראון פלזה ים המלח"