כותרות אחרונות
Search

מרוץ Life RUN – מרוץ הנשים של סופר- פארם בשיתוף עיריית תל אביב – ב- 05.04

סופר-פארם תערוך את מרוץ Life RUN -מרוץ הנשים של תל אביב ב- 05.04

המרוץ מתקיים זו השנה השנייה לאורך טיילת תל אביב במסלולים של 4, 8 ,12 ק"מ, כולל הפנינג ומסיבה.

סופר-פארם משקיעה כ-4 מיליון ₪ במרוץ המרוץ וצפויות להשתתף בו מעל 10,000 רצות.

 השנה: מתאמנים למרוץ מתייגים בפייסבוק ובאינסטגרם וסופר-פארם תורמת למרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית.

רשת סופר-פארם בשיתוף עיריית תל אביב תקיים ב 05.04 את מרוץ Life RUN, מרוץ הנשים של תל אביב, שיוזנק מנמל תל אביב בערב. המרוץ יתקיים זו השנה השנייה, ויכלול שלושה מקצים: 4, 8, ו-12 ק"מ לאורך טיילת תל אביב.

ביום המרוץ תתקיים חגיגה של עוצמה נשית ואקספו אקטיבי בנמל תל אביב, הרצות יוכלו ליהנות בסיום ממסיבה עם מיטב הדי ג'יות בישראל. עד עתה, נרשמו מעל 6,000 רצות והצפי כי יגיעו 10,000 נשים.

 

השנה מרחיב סופר-פארם את ההתרמה השנתית למרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית המתקיימת בחודש מרץ בסניפי סופר-פארם ומאפשרת גם למתאמנות Life RUN לתרום. על כל שיתוף באינסטגרם או בפייסבוק של תמונה ובה מסלול הריצה בסימן V, תתרום סופר פארם 10 ₪.

גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן בסופר פארם: "Life RUN הוא אירוע שכולו אחווה נשית והנאה. לשמחתנו הרבה נשים שמשתתפות לראשונה במרוץ, בוחרות לעשות זאת ב- Life RUN לצד נשים שרצות תקופה ארוכה וכך נוצרת אווירה מאוד ייחודית לאורך המסלול".

לירון ויצמן, מגישת טלוויזיה ומנחת מרוץ Life RUN: "הריצה והאימונים הם הפסיכולוג שלי, זה מעניק לי איזון בחיים ומשחרר את המוח והנפש. בריצה אני מתחברת למרכז שלי".

המשתתפות במרוץ ייהנו מתיק מרוץ מעוצב ומפנק במיוחד ובו חולצה ודוגמיות של מוצרים רבים הנמכרים בסופר-פארם. כמו כן המשתתפות במרוץ תקבלנה ערכת ריצה מיוחדת ובלעדית בתיק מעוצב הכולל פריטים רלוונטיים ודרושים לריצה ופינוקים שונים.

לפרטים והרשמה למרוץ:     
https://www.life-run.co.il/LifeRunReg.aspx
עלות השתתפות: 130 ₪
לרוכשים דרך כרטיס לייף סטייל או דיגיתל – 20% הנחה