כותרות אחרונות
Search

מקרן ה "על" של "אפסון" Epson EB-L25000U זכה בפרס יוקרתי

מקרן ה "על" של "אפסון" Epson   EB-L25000U  זכה בפרס יוקרתי

המקרן זכה בפרס היוקרתי – iF Design על חדשנות ומצוינות !

בתחרות לקחו חלק 5500 מוצרים !

צילומים: יח"צ חו"ל

מקרן הלייזר בטכנולוגיית ה- 3LCD  – ה- EB-L25000U של חברת Epson – הוא הזוכה הגדול בפרס ה-iF Design . הפרס, המוענק ברציפות מאז שנת 1953 מוכר בעולם כאחד הפרסים היוקרתיים עבור חדשנות ומצוינות בעיצוב המוצר. בבחירה מעריכים השופטים נושאים דוגמת שימושיות, עמידה בסטנדרטים של שמירה על איכות הסביבה, חדשנות, בטיחות ואסתטיקה. בתחרות שנערכה השנה, בהאנובר, גרמניה לקחו חלק מעל 5500 מוצרים.

 

ה- EB-L25000U  הוא מקרן לייזר המפגין מקור אור של 25,000 לומן, ומהווה את שיאו של מחקר, פיתוח ובדיקה נרחבים. המקרן מותאם במיוחד לארגונים, מוסדות להשכלה גבוהה, מרכזי מבקרים, חברות השכרה וחברות לשילוט דיגיטלי, היכולים כעת להציג מצגות עוצמתיות באיכות מעולה והוא אידיאלי לשימושי חוץ. ״כשיצאו לבחור את המקרנים שיקרינו על חומות ירושלים, בחגיגות איחוד העיר, היה ברור למקבלי ההחלטות שזהו המקרן הנבחר״, אומר קובי כהן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל, כשהוא מתאר את הפרויקט שזכה לסיקור תקשורתי עולמי. ״מדובר באמת ב׳תותח על׳, עם מערכת קירור מיוחדת, עם מערכת סגורה בפני עשן ואבק שניתן להעמיד בזירה הפתוחה הכי קשוחה שיש. הוא בנוי לטלטולים ולהצבה במקומות בהם מקרנים אחרים לא שורדים ומצד שני הוא קל לתפעול ולניוד. הוא נולד מתוך ההקשבה של Epson לדרישות מהשטח והוא ללא ספק הבחירה המועדפת על המקצוענים״.

המקרן שנבחר לא מזמן להקרנות הענק (14 אלף מ״ר) על חומות העיר העתיקה בירושלים, במסגרת חגיגות איחוד העיר…

אודות אפסון ישראל  

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

 

אודות Epson

חברת Epson היא מובילה עולמית אשר שמה לה למטרה לחבר אנשים, ארגונים ומידע באמצעות טכנולוגיות מקוריות, יעילות ומדויקות. עם מגוון רחב של מוצרים החל ממדפסות הזרקת דיו ומערכות הדפסה דיגיטליות ועד מקרני 3LCD, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים, החברה מתמקדת בקידום פתרונות חדשניים שיענו על צפיות הלקוחות בתחום הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, טכנולוגיה לבישה ורובוטיקה.

 

קבוצת Epson המנוהלת על-ידי חברת Seiko Epson Corporation היפנית, מעסיקה למעלה מ- 67,000 עובדים ב-90 חברות מסביב לעולם וגאה בתרומתה לקהילות שבהן היא פועלת ובתרומתה המתמשכת למאמצים להפחית השפעות סביבתיות.

http://global.epson.com/