כותרות אחרונות
Search

מקבלים את השבת בשוק האוכל החדש של קניון מבשרת

חדש בקניון מבשרת – "מבשרת מרקט"

מקבלים את השבת בשוק האוכל החדש של קניון מבשרת, אוכל מוכן לשבת  ירקות אורגנים, יריד אמנים וקבלת שבת מוסיקלית

ימי שישי בקניון מבשרת, החל מ- 9.12.16

 

קניון מבשרת ממשיך במגמת התפתחות והתחדשות ומזמין את הקהל הרחב ליהנות משוק אוכל חדש ומשודרג, מבשרת מרקט, השוק כולל דוכנים ייחודיים ויפים שעוצבו במיוחד עם נקודות טעימה מומלצות ומשולב באזור הקניות באווירה ביתית, במחירים הוגנים ובחומרי גלם באיכות מצוינת.

.

בנוסף תתקיים בקניון מיד שישי קבלת שבת עם הופעות חיות של הרכבים משתנים ומגוון דוכני אמנים של תושבי מבשרת ציון ופרוזדור ירושלים, שיציגו עבודות יד ביריד ססגוני.

.

היריד יתקיים  בימי  שישי במהלך כל השנה וייפתח ביום שישי הקרוב 9.12

.

במבשרת מרקט יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון עשיר ומפנק של דוכני אוכל בסגנונות שונים אשר ימוקמו בקומת הכניסה (קומה 0) של הקניון. בין הדוכנים ניתן למצוא אוכל מהמטבח המקסיקני, הסיני והיפני כמו דים – סאם וסושי, פירות מיוחדים חתוכים, אוכל מוכן לשבת, שוקולדים, פטיפורים, פיתה דרוזית מסורתית, חומוס, לחמים ומאפים, ירקות אורגנים, גבינות וחמוצים. כשר.

.

בנוסף מוזמנים מבקרי הקניון לקבל את השבת עם הופעות חיות של הרכבים משתנים בימי שישי, בין השעות 12:00-14:00 ברחבת המסעדות 'ביגה' ו"וופל בר" בקומה העליונה (קומה 1) של הקניון.

.

בתאריכים 9,23/12/16 יופיעו צמד הזמרים מוטי זרגרי ושמוליק כהן, תושבי מבשרת ציון, במופע הכולל סגנונות מוזיקה ישראלית בליווי גיטרות.

.

בתאריכים 16,30/12/16 יופיעו צמד הזמרים גילה ואייל, מקימי מועדון הזמר של ראשון לציון, גילה מנגנת על טמבורין ואייל על גיטרה. השניים ישירו וינגנו מוזיקה עברית, קלאסיקות לצד שירים חדשים באווירה שמחה וביתית. בין היתר ישירו את השירים המוכרים של חווה אלברשטיין, גלי עטרי, אריק איינשטיין וכוורת.

mevaseret-1

יריד האמנים יתפרש בקומה הראשונה בקניון ויציע למבקרים מגוון רחב של עבודות יד של אמנים ממבשרת ציון ופרוזדור ירושלים והסביבה, בתחומי אמנות שונים כמו: קרמיקה, תכשיטים וצורפות, ביגוד, תמונות לחדרי ילדים, עבודות עץ וזכוכית ועוד.

 

יריד מבשרת מרקט

ימי שישי, החל מהשעה 09:00 ועד לסגירת הקניון

קניון מבשרת – שד' החוצבים 10 מבשרת ציון

שעות פתיחה קניון מבשרת :

ימים א-ה: 09:00-21:00,
ימים ו' וערבי חג: 09:00-14:00,
מוצ"ש: שעה אחרי צאת שבת עד 23:00

02-5027270

http://www.kmevaseret.co.il /
בפייסבוק https://www.facebook.com/kmevaseret/?fref=ts