כותרות אחרונות
Search

מעצב האופנה ליאור בורודה מציג קולקציית שמלות ערב וכלה לקיץ 2017

lior boroda

   מעצב האופנה ליאור בורודה  מציג  קולקציית שמלות ערב וכלה 2017

 

ליאור ברודה הוא סיפור הצלחה ישראלי ! ליאור נולד וגדל בחיפה, כבר מגיל צעיר גילה את אהבתו לעולם הציור והאופנה, והוא מספר שכבר בגן הילדים נהג לצייר שמלות לחברותיו. בורודה מעצב אופנה כריזמטי, שעבר והתמחה בבתי אופנה מהגדולים  במילאנו, פריז וניו יורק שם עיצב עבור סלבריטאים מהשורה הראשונה, ליאור עיצב את החליפה לזמרת Cher לטקס פרסי MTV.

ליאור ברודה סיפור הצלחה ישראלי – צילום: אבי בר

 

 

בגיל 21, עובר ליאור למילאנו שם למד במשך 4 שנים באחד מבתי הספר הגדולים לאופנה. מיד עם סיום לימודיו התקבל להתמחות בבית האופנה מוסקינו בפירנצה ולאחריו גם לרוברטו קוואלי. לאחר זמן מה שב לארץ אותה הוא אוהב עד מאד כדי להגשים את חלומו ופתח את בית האופנה שלו המתמחה בבגדי ערב וכלה.

יהודה בורודה: "אני שמח לבשר שפתחתי סלון כלות "ליאור בורודה" ברחוב יהודה מרגוזה 27 ביפו. אני משמח שחזרתי לכאן. ישראל היא הבית שלי ורציתי לחזור לכאן כמעצב אופנה בעל שם עולמי. כאן בישראל יהיה הבית הראשון שלי, ומכאן אעשה גיחות לחו"ל : לעיצוב שמלות לסדרות, קולנוע, אירועים גדולים, הופעות ועוד…

צילום: שי יחזקאל

 

עוד בתהליך העבודה ליאור בורודה רושם סקיצות בדרגות שונות של פירוט, עד כדי יצירת סקיצות מרשימות ביותר שהן עצמן יצירות אומנת. הסקיצות של ליאור נרשמות באיכות גימור גבוהה ומדויקת כך שהדמות שעל גביה הסקיצה נרשמת מגיעה כבר עם שיער ואיפור ומעניקה חיים לכל דמות.

ליאור בורודה: "הקולקציה החדשה מביאה את מי שאני, ברמה גבוהה, מושקעת עד הפרטים הקטנים. ההשראה שמלות מהמאה ה 17 תוך שילוב והתאמה לעולם המודרני של ימינו.חלק מהבדים מהם אני מייצר את השמלות מיוצרים בהודו באופן אסלוסיבי. אני מאד אוהב לעבוד עם ההודים, הם קשובים לך ואני מאד אוהב את התרבות שלהם. 

צילום: אבי בר

 

בצילומי הקולקציה שלו ניתן לראות שמלות ייחודיות, המאופיינות בקו בעל מראה רומנטי המשדר עידון ורכות. הנעשות במחשבה ובקפידה. ההשראה לקולקציות נעשית מהרבה שילובים של טקסטורות מעולם הטבע והקוטור כמו צמחים  וחיות, עם זאת בורודה מקפיד להעניק להם טוויסט ולוקח אותם לקווים עתידניים.

צילום: שי יחזקאל

 

 בקולקציה החדשה לקיץ 2017 ניתן לראות את המחשופים הנשיים החושפים את חלקי הגוף בצורה אצילית ושומרים על קלאסיות מפתיעה ואיפוק. כאשר השמלה משדרת ייחודיות ונשיות. כל שמלה מגיעה עם סיפור שאותו מעבירה דרך הבדים הרכים והאיכותיים כגון שיפון, משי ועד תחרות ייחודיות בעבודת יד.

בורודה אינו מתפשר גם על איכותם של הבסיסים והבטנות, כל בד שבא במגע עם הגוף יהיה טבעי נעים ונושם. הנשים המגיעות לסלון הכלות של  של ליאור בורודה עוברות תהליך ייחודי ואינטימי שבסופו נתפרת עבורן שמלה ייחודית רק להן.

בסלון החדש יכולה הכלה וקרובות משפחתה לקבל שירותי איפור, תסרוקות, תכשיטים וליווי לחופה. כמו כן ניתן לרכוש או לשכור נעלי ערב אקססוריז. האיפור לאירוע המשמח נעשה על ידי מאפר הבית נתנאל טל בן 26, בוגר בית הספר לאיפור של ירין שחף, יש לו 6 שנות ניסיון, עבד  כשנתיים וחצי כמאפר בצוות האירועים של חברת "מק". לדבריו, המטרה באיפור היא להגשים את חלומה של הלקוחה ולהפוך אותה מאישה יפה לנסיכה. 

נתנאל טל מאפר הבית של סלון הכלות "יהודה בורודה" – בתמונה מדגים טל איפור על רלי סבג ממשרד יחסי הציבור "גולן נהרדעא" – צילום: אבי בר

טווח המחירים רחב וליאור משתדל להתאים עצמו לקבל לקוחותיו כאן בישראל. כך ששמלות כלה יעלו בין 5000 – 15000 ש"ח ושמלות ערב יעלו 3500 – 8000 ש"ח. ליאור מעצב בגדי ערב גם לצעירים, ילדים.

 

 

בסטודיו החדש ניתן למצוא מגוון בגדי ערב מרהיבים ושמלות כלה מיוחדות

מידות

בסטודיו ניתן למצוא שלל של מידות, ליאור מאמין שכל אישה, בכל מידה היא יפה בזכות עצמה. ולכל אחת קיימת האפשרות לתפירה ייחודית, התאמה ועיצוב אישי בהתייחס למבנה הגוף. כל אישה יכולה לזכות בחווית עיצוב כמו לכלה.

מחירים

השמלות של ליאור מגיעות בטווח גדול של מחירים.

שמלות ערב:

שמלה קיימת סביב ה2,500 ₪.

עיצוב אישי מתחיל ב-3,500 ₪ (מבד בסיסי ועד בדים מיוחדים).

שמלות כלה:

שמלה קיימת החל מ : 5,000 ₪

עיצוב אישי מתחיל ב-6,000 ₪

בימים אלה מציג לנו ליאור בורודה את קולקציית 2017, כאשר החזון המוביל אותו הוא שמירה על ייחודיות, איכות ויוקרה.

 

יצירת קשר:

אתר: www.borodalior.com

פייסבוק:  Lior Boroda / ליאור בורודה-  bridal & evening

אינסטגרם: lior_boroda

טלפון: 03-5223711