כותרות אחרונות
Search

מעצבת האופנה חגית טסה משיקה בימים אלו את In motion, קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת לאביב 2016

חגית טסה – In motion קולקציית קדם-אביב 2016

הקולקציה מעוצבת כולה בהשראת עולם הספורט, שואלת ממנו אלמנטים שונים כמו גזרות, חומרים ואלמנטים קישוטיים. הצבע השחור מככב, ואת נקודות האור מספקות הבלחות של לבן וזהב.

את הקולקציה וכן את קולקציית אביב-קיץ 2016 שתושק בקרוב מציגה הפרזנטורית החדשה של חגית טסה, הדוגמנית ליהי אלון, החוזרת אל עולם האופנה אחרי הפסקה ממושכת.

tasa 5

Hagit Tassa pre-spring 2016 photo Eitan Tal

הצבע השחור הוא הכוכב הבלתי מעורער של הקולקציה, והוא מככב בה בשלל גימורים וטקסטורות. כותנה, דמוי עור, נאופרן, ויסקוזה, לייקרה וקופרו משולבים זה בזה, ולצד בדים חלקים מופיעים גם בדי רשת שונים, בדים עם חיתוכי לייזר, ריבס וטקסטורות בולטות המעניקים לכל בגד עומק, תלת-ממד ותנועה ייחודיים לו.

tasa 4

Hagit Tassa pre-spring 2016 photo Eitan Tal

פריטי מפתח בקולקציה: עליונית ארוכה עם קפוצ'ון מנאופרן בחיתוכי לייזר, מכנסי ג'ינס בציפוי סיליקון מבהיק עם שרוך ומכפלת אלסטית בהשראת מכנסי טריינינג, מכנסוני טניס שחורים מקושטים בפספול, חולצת ויסקוזה משוחררת במפתח V מעוטר בריבס, שמלת גולף צמודה בזהב שבור ללא שרוולים ובגד גוף עם קפוצ'ון מאותו הבד, חצאית עיפרון מבד רשת עם שסעים בצדדים ועוד.

tasa 3

Hagit Tassa pre-spring 2016 photo Eitan Tal

הקולקציה בת 28 דגמים, מחציתם יגיעו לחנויות בינואר 2016 ומחציתם בהמשך העונה, במקביל לקולקציית אביב-קיץ 2016 של חגית טסה.

חגית טסה: "כמו בקולקציית יום ההולדת שהשקתי בסתיו האחרון, גם בקולקציית IN motion הנחה אותי הרצון ליצור פריטים שיהיו לבישים, מחמיאים ונחשקים, כאלה שכל אשה תשמח לנצל אותם עד תום. פריטים רבים בקולקציה עוצבו לערב, אך חלק הארי שלה מיועד ללבישה גם בשעות היום, בשינוי סטיילינג קל".

 

טווח מחירים :

גופיות וחולצות: 289-339 ₪, עליוניות: 459-589 ₪, שמלות: 399-629 ₪,

מכנסיים ושורטס: 389-579 ₪, חצאית: 399 ₪.

להשיג ברשת חנויות חגית טסה

 ובכ-70 בוטיקים וחנויות אופנה ברחבי הארץ

לכתובות ופרטים נוספים: www.hagit-tassa.co.il