כותרות אחרונות
Search

מעדנות מרחיבה את פעילותה בתחום המאפים ומשיקה פוקאצ'ה – לחימום בתנור

מביאים את המאפייה הביתה

מעדנות מרחיבה את פעילותה בתחום המאפים ומשיקה לראשונה סדרת לחמים מסוג פוקאצ'ה –  לחימום בתנור

מכניסים לתנור ל 12 דקות – והפוקאצ'ה חמה ומוכנה לאכילה

80% מצרכני הפוקאצ'ות אוכלים אותן רק מחוץ לבית, בשל חוסר זמינות וקושי בהכנה

 

מעדנות, החברה המובילה בישראל בתחום המאפים הקפואים, מרחיבה את פעילותה ומציעה לראשונה סדרת לחמים מסוג פוקאצ'ה לחימום ביתי בתנור, הכוללת: פוקאצ'ה רגילה בתוספת נפרדת של מלח גס ורוזמרין ופוקאצ'ה על בסיס קמח מלא עם גרעינים. מעדנות הינה החברה הראשונה בישראל המציעה לחמים קפואים להכנה ביתית, וקטגוריה חדשה זו מצטרפת לארבעת הקטגוריות הקיימות במעדנות: פיצות, בצקים, בורקסים ומאפים אתניים.

 

פוקאצ'ה היא מאכל איטלקי הזוכה לפופולאריות רבה בשנים האחרונות, גם במטבח הישראלי, ונחשב כפתרון אידאלי לאירוח או לארוחה משפחתית מפנקת. השקת הפוקאצ'ות של מעדנות מהווה חידוש מהנה, המשדרג בקלות ובמהירות כל שולחן אירוח ביתי, רק להוציא מהמקפיא, להכניס לתנור למשך 12 דקות- והפוקאצ'ה חמה ומוכנה לאכילה. מי שמעוניין במתכון יצירתי, יכול להוסיף בקלות תוספות לפי טעמו האישי, כמו אנטיפסטי, גבינות ואפילו שוקולד.

רוני בהט, מנהלת אגף השיווק והפיתוח, מעדנות: "סקר שערכנו העלה כי 80% מצרכני הפוקאצ'ות אוכלים אותן רק מחוץ לבית, בעיקר בשל חשש ממורכבות ההכנה. כך הם נאלצים להגיע במיוחד למאפייה או לרשתות מזון ספציפיות, ובסמוך למועד האירוח, בכדי לשמור על טריות המוצר. סדרת הלחמים החדשה של מעדנות נועדה לענות בדיוק על הצורך הזה, ולספק פתרון ספונטני, מהיר ואיכותי, מבלי לצאת מהבית, מה שהופך אותה לפסגת הנוחות עבור הצרכנים. בנוסף, ובהמשך למגמת הפתרונות הבריאים שהובלנו בהשקות האחרונות, אנו גאים להציע אלטרנטיבה בריאה גם בסדרת הלחמים החדשה- פוקאצ'ה מקמח מלא".