כותרות אחרונות
Search

מסעדות הלינק חוגגות 18 ואתם הולכים לחגוג איתן סילבסטר מדהים

סוגרים שנה עם חגיגת בשרים ב"לינק"

מסעדות הלינק חוגגות 18 ובסוף השנה האזרחית הן מציעות לכם ארוחת טעימות זוגית על טהרת הבשר, בה ניתן לבחור ארבע מנות ראשונות, ארבע מנות עיקריות ושני קינוחים בעלות של 400 ₪ לזוג.

בבר יוגשו יינות שהותאמו במיוחד למנות הארוחה, ומגוון שמפניות ומבעבעים כיד המלך. את חגיגות סוף השנה ילווה DJ במסיבה עד 2016 

יהודה אסלן, הבעלים של הלינק יחד עם אחיו מ'קצביית עופר' הידועה ממבשרת, בנו תפריט המורכב כולו מבשר טרי ומעושן באיכות הגבוהה ביותר, בשרים שהוזמנו והוכנו במיוחד לחגיגת סוף השנה. הסועדים יוכלו לבחור בין מנות התפריט או בארוחת טעימות מפנקת במיוחד.

בין מנות התפריט המיוחד: בשרים ונקניקים מעושנים של עופר, קרפצ'יו בקר מפורק, רוסטביף אנטריקוט, כבד אווז, מאפה טורקי ממולא כבד טלה, קרפצ'יו זוקיני ופרמז'ן רז'אנו, טרטר בקר על טוסטונים, טיבון טלה לנשנוש, ביף וולינגטון- טבעת פילה בקר בציפוי בצק חמאה בציר בשר, טורנדו רוסיני- כבד אווז מונח על טבעת פילה בקר בציר בשר ויין אדום, פיקניה- קילו של נתח בשר עשוי בתנור ברמת מדיום, אנטריקוט- בנתחים של 300 גרם עד קילו!, מניפת פילה בקר, פורטר האוס 800 גרם, טיבון עגל של פרה מבקירה ועוד כל מה שטרי מאותו היום. עלות ארוחת הטעימות לסועד 200 ₪ לא כולל משקאות. ניתן גם להזמין מנות לצמחונים.

יהודה אסלן: " השנה אנחנו חוגגים 18 ולכן חשוב לי שעם ישראל יבוא לחגוג אתנו ובמחירים נוחים והגיוניים לכל אחד. מי שיגיע ל"לינק" בסילבסטר ייהנה מארוחת טעימות של בשרים מהאיכות הגבוהה ביותר במחיר סביר לחלוטין, מיין, קוקטיילים ושמפניה שהוזמנו במיוחד לשנה החדשה ואוירה שיש רק אצלנו. חשוב לי לציין כי אנו לא מחייבים בארוחת הטעימות בלבד וניתן להזמין כל מנה מהתפריט כאוות נפשכם".

חגיגת סוף השנה תיערך בלינק ירושלים ובלינק מבשרת בלילה בין ה-31.12.2015 ל-01.12.2015 החל מהשעה 19:00

link

על הלינק:

הביסטרו בר המיתולוגי 'לינק' נפתח בשנת 1998 ומאז ועד היום שוכן בבניין עתיק בן מאה שנים ברחוב המעלות, בין שכונת רחביה למרכז העיר. הלינק הוא מוסד ירושלמי שהחל מיומו הראשון ועד היום נחשב לחלק בלתי נפרד בחיי העיר.

לילות שמחים על הבר, ימי שישי שטופי שמש במרפסת ומנות בלתי נשכחות כמו 'קציצות לאה' האלמותיות ועוגת גבינה פירורים שבעבר הובילה למחאות לאחר ניסיון הוצאתה מהתפריט.

יהודה אסלן מהאנשים המזוהים ביותר עם ההוויה הקולינרית וחיי הלילה של ירושלים, החל את דרכו הענפה בעולם הקולינריה והמסעדנות כבר בשנות ה-90 בקפה 'מומנט'. ב-1998 פתח את בר הביסטרו 'לינק', היה שותף להקמת הפיק-אפ' בר הירושלמי הראשון 'יהושוע', מסעדת תיאטרון החאן ומסעדת 'מונא' שבבית האמנים. לאחרונה פתח סניף נוסף ל'לינק'  במבשרת שליד ירושלים.

 

לינק – רחוב המעלות 3 ירושלים 02-6253446

לינק- רחוב היצירה 6 מבשרת ציון 02-5345522

www.link-rest.co.il