כותרות אחרונות
Search

מסעדת "גורדוס" פארק פרס בחולון מגישה מילקשייק בהשראת חד הקרן

נא להכיר, היוניקורן של מסעדת "גורדוס" פארק פרס בחולון: מילקשייק קסום המעוצב בהשראת חד הקרן, הכולל גלידה, קצפת, צמר גפן מתוק  ועוד הפתעות

להשיג רק ב תפריט הסודי של "גורדוס"  

"גורדוס" בורגר בר, מסעדה המעוצבת בהשראת העיר לאס-וגאס, ממשיכה להפתיע עם מנות מושחתות ומוגזמות במיוחד, ומציעה משקה חד קרן ססגוני עם קצפת, גלידה, צמר גפן מתוק ועוד הפתעות מתוקות

אם עד היום לא האמנתם בחדי קרן, אתם מוזמנים לפגוש אותם במסעדת גורדוס, אשר מציעה את משקה היוניקורן: מיילקשייק בטעם של קשת בענן בצבע ורוד, עם גלידת קרם בורלה וריבת תות, קצפת, קאפקייק שוקולד, צמר גפן מתוק וסוכריית קרן מתוקה.

את המשקה ניתן למצוא אך ורק בתפריט הסודי של מסעדת גורדוס. התפריט הסודי הינו תפריט קטן, שובב ומושחת הכולל מנות ענק מקוריות ויצירתיות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר. לתפריט הסודי לא ניתן להגיע אלא באמצעות חיפוש בכל דפי האפליקציה של גורדוס, שם מסתתר כפתור שקוף אשר מוביל לתפריט. בכל שבוע מחליף הכפתור את מיקומו.

מחיר: 45 ₪

צילום: אפיק רזגור

על גורדוס:

המסעדה ממוקמת בפארק פרס בחולון, ומציעה מטבח עשיר ומגוון הכולל מבחר מנות בשריות, תפריט המבורגרים ייחודי ועשיר במבחר שילובים ותוספות אקזוטיות ומקוריות וכן תפריט מילקשייקים מקורי, המשתלב עם מגוון המנות במסעדה ומשלים את החוויה. האווירה ב"גורדוס" צבעונית ועליזה: בלב המסעדה מוצב גלגל מזל מיוחד, המשמש להגרלת פרסים ללקוחות המסעדה. חלק מהלקוחות יזכו לסובב את הגלגל, ויוכלו לזכות בבירה, סיבוב שתייה לכל השולחן, קינוח מתנה, מילקשייק הבית ועוד. בהזמנת ארוחת ילדים- כרטיס גירוד במתנה. מחוץ לגורדוס נמצא הטראק בר- משאית גדולה ומעוצבת אשר ממוקמת ליד האגם, ומשמשת כבר אלכוהול חיצוני. למסעדה אפליקציה מגניבה אשר תפנק לקוחות מתמידים במתנות.

גורדוס, פארק פרס חולון, 03-7733366

שעות פתיחה: א'-ה': 17:00-02:00, שישבת 12:00-02:00