כותרות אחרונות
Search

מסטרקארד משיקה את אפליקציית המסחר הראשונה שתופעל עם הרובוט האנושי "Pepper" של SoftBank Robotics’

הרובוט של מסטרקארד

מסטרקארד משיקה את אפליקציית המסחר הראשונה שתופעל עם הרובוט האנושי "Pepper" של SoftBank Robotics’

Yum Brands תערוך פיילוט באפליקציית המסחר המבוססת על שירות MasterPass יחד עם פיצה האט בכדי לבחון שורה של חוויות חדשות לצרכנים בסניפי הרשת

הרובוט מתווסף לתוכניות השוטפות של מסטרקארד שנועדו לאפשר ביצוע תשלומים מכל גדג'ט, אקססורי או התקן לביש המשמש את הצרכנים, החל מצמידי כושר גופני וכלה במקררים וכעת גם רובוטים

סרטון

מסטרקארד חשפה היום את אפליקציית המסחר הראשונה לרובוט האנושי Pepper של SoftBank Robotics’ . האפליקציה  תופעל באמצעות MasterPass, , שירות התשלומים הדיגיטלי הגלובלי של מסטרקארד המקשר בין צרכנים לסוחרים ומאפשר להם לבצע תשלומים במהירות, בפשטות ובאופן מאובטח בערוצים ובהתקנים שונים. בשלב מאוחר יותר השנה יערכו שתי החברות פיילוט לאפליקציה עם חברת Yum! Brands בסניפים נבחרים של רשת פיצה האט באזור אסיה פסיפיק.

 

מדובר בצעד ראשון וחשוב לקראת הפיכת חוויית המסחר לחוויית "שיחה" בין סוחרים לצרכנים. האפליקציה החדשה מרחיבה את יכולתו של הרובוט לשלב שירות לקוחות, גישה למידע ומכירות לחוויית משתמש אחת עקבית וחלקה. פיצה האט תבחן את הרובוט Pepper בקבלת הזמנות וביצוע תשלומים ובכך תפנה את זמנם של עובדיה האנושיים להקדשת תשומת לב רבה יותר לצורכי הלקוחות בסניף, לשיפור שירות הלקוחות והגברת שביעות הרצון שלהם. כישורי קבלת ההזמנות וניהול התשלומים של Pepper גם יביאו לקיצור זמני ההמתנה למשלוחים ולטייק אוויי, שני שירותים המהווים כיום 80 אחוזים מהמכירות של פיצה האט.

"הצרכנים התרגלו לצפות לשירות אישי ולהצעות מותאמות אישית כמו גם לתהליכים פשוטים וחלקים בחנות ובאינטרנט," אמר טוביאס פואסה, סגן נשיא לחדשנות ב-MasterCards Lab אסיה פסיפיק. "האפליקציה נועדה להעניק לצרכנים חווית קנייה אישית וזכירה יותר מעבר למכשירי השירות העצמי והקיוסקים באמצעות שילוב הבינה של Pepper עם חוויית תשלומים דיגיטלית באמצעות MasterPass."

הצרכן יוכל ליזום את הקשר עם הרובוט פשוט בברכת שלום והתחברות ("pairing") לחשבון ה-MasterPass שלו באמצעות הקשה על הצלמית של Pepper בארנק הדיגיטלי או באמצעות סריקה של קוד QR בטבלט שמחזיק הרובוט. לאחר ההתחברות לחשבון ה-MasterPass, Pepper יוכל לסייע למחזיקי הכרטיס עם המלצות והצעות אישיות, מידע נוסף על מוצרים וסיוע בתשלום עבור ההזמנה. Pepper יוכל גם ליזום, לאשר ולבצע עסקה שלמה באמצעות התחברות ל-MasterPass על גבי חיבור Wi Fi כאשר העסקה כולה תתבצע בארנק האלקטרוני.

"כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית של הרשת, אנו בוחנים דרכים ייחודיות ומרגשות לערב את הצרכנים שלנו, להתחבר אליהם ולפעול עימם," אמרה קארן צ'אן, מנהלת דיגיטלית ראשית בפיצה האט אסיה. "עם Pepper המסוגל לנהל תשלומים, הלקוחות יוכלו ליהנות מחוויה חלקה של הזמנה ותשלום ולנו תינתן הזדמנות לצרף את הצרכן למועדון המספק הטבות מידיות."

האפליקציה נבנתה על-ידי הצוות של MasterCard Lab בסינגפור, אחד משמונת מרכזי המו"פ של החברה ברחבי העולם. אפליקציית Pepper מתווספת לתוכניות השוטפות של מסטרקארד שנועדו לאפשר ביצוע תשלומים מכל גדג'ט, אקססורי או התקן לביש המשמש את הצרכנים, החל מצמידי כושר גופני וכלה במקררים וכעת גם רובוטים. האינטגרציה עם Pepper צפויה לפתוח הזדמנויות נוספות בעולם הקמעונאי כגון עריכת קניות מותאמת אישית ושירותי קונסיירז', תשלום עבור הקניות בסופרמרקט היישר מעגלת הקניות והיכולת לערוך קניות בחנות ולקבל אותן במשלוח הבית. את היכולת הזו ניתן יהיה ליישם לסיטואציות נוספות של אינטראקציה עם צרכנים כגון בתי מלון, בנקים, שדות תעופה ושירותי לקוחות אחרים.

האפליקציה תוצג באירוע Pepper Partners Europe  שייערך בחסות Softbank Robotics Europe  בפריס מה-24 עד ה-26 במאי, 2016.

 

תמונות

סרטון

mastrak 1

על פיצה האט

פיצה האט היא חברה בת שלYum! Brands, Inc.  (NYSE: YUM), והיא מספקת יותר פיצות, פסטה וכנפי עוף מכל מסעדה בעולם. החברה הוקמה לפני 58 שנים בוויצ'יטה, קנזס על-ידי שני אחים שלוו 600 דולר מאימם על מנת לפתוח פיצרייה.

הפיצרייה הקטנה צמחה לחברת הפיצות הגדולה בעולם המפעילה כיום יותר מ-15,600 מסעדות ביותר מ-97 מדינות ומגישה פיצות חדשניות, פיצות מסורתיות ואהובות כגון Pan Pizza שהפכה לסמל הרשת, ועוד. פיצה האט גם מפעילה את תוכנית BOOK IT!®  לטיפוח אוריינות אצל ילדים  ביותר מ-630,000 כיתות ברחבי ארה"ב. למידע נוסף, בקרו ב-www.pizzahut.com.

על MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com היא חברת טכנולוגיה הפועלת בענף התשלומים העולמי. אנו מפעילים את רשת עיבוד התשלומים המהירה בעולם המחברת בין צרכנים, מוסדות פיננסיים, סוחרים, ממשלות ועסקים ביותר מ-210 מדינות ואזורים. המוצרים והפתרונות של מסטרקרד הופכים את הפעילויות המסחריות היומיומיות כגון קניות, נסיעות, ניהול עסק וניהול פיננסי לקלות יותר, מאובטחות יותר ויעילות יותר לכולם. עקבו אחרינו בטוויטר ב-@MasterCardNews, הצטרפו לדיונן בבלוג  Beyond the Transaction Blog  והירשמו לקבלת עדכונים וחדשות מאיתנו.