כותרות אחרונות
Search

מסטיק מנטוס Pure Fresh משיק בישראל את האריזות המוכרות מחו"ל

חו"ל זה כאן…

מסטיק מנטוס Pure Fresh משיק בישראל את האריזות המוכרות מחו"ל

בקבוק מעוגל בעיצוב רענן ומעודכן בהם המסטיקים האהובים והמוכרים

* אותה כמות המסטיקים

* ללא שינוי במחיר

 

מסטיק מנטוס מסדרת Pure Fresh, מתחדש ומשיק בישראל את האריזות המיוחדות המוכרות לנו מחו"ל. מדובר בבקבוקים מעוגלים בעלי עיצוב ייחודי, רענן ומעודכן, בהם ארוזים המסטיקים האהובים והמוכרים.

אריזות הבקבוקים החדשות של מסטיק מנטוס Pure Fresh הינן אריזות נוחות בעלות פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד. המסטיקים רכים וקלים ללעיסה ממושכת וטעמם  המרענן נשמר לאורך זמן.

מסטיק מנטוס Pure Fresh בבקבוקים החדשים מגיע בטעמי מנטה, מנטה עדינה ופירות-מנטה.

ניתן להשיג אותם בבקבוקי Big המכילים 45 מסטיקים  ובקבוקי medium  המכילים 30 מסטיקים – אותן הכמויות בדיוק כמו בבקבוקים הקודמים.

צילום: אפרת אשל

גם המחירים לא השתנו ונשארו זהים לאלה של הבקבוקים הקודמים:

מחירו המומלץ של מסטיק מנטוס Pure Fresh בבקבוק Big החדש – 16.90₪.

מחירו המומלץ של מסטיק מנטוס Pure Fresh בבקבוק medium Big החדש – 9.90 ₪.

 

כמו כל מוצרי מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מסטיק מנטוס Pure Fresh,  הינם  מסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

 

את מסטיק מנטוס Pure Fresh בבקבוקי הספירלה החדשים, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל