כותרות אחרונות
Search

מנטוס מציג, סוכריות לעיסה בטעמי פירות חמוצים ובטעמי פירות מתוקים רכות יותר שמנמנות יותר צבעוניות יותר

העולם של מנטוס – שייך לצעירים

סוכריות מנטוס נכנסות עכשיו גם לשקית:

חדש – מנטוס פופינס (Popins) 

סוכריות לעיסה בטעמי פירות חמוצים ובטעמי פירות מתוקים רכות יותר שמנמנות יותר  צבעוניות יותר

העולם של מנטוס שייך לצעירים!  מותג מנטוס מוכר כבר מזמן כמותג צעיר, חדשני ומרענן המאופיין בשלל טעמים וצבעים ובמגוון רחב ומתחדש של סוכריות ומסטיקים איכותיים השומרים על טעמם המצוין לאורך זמן. אז מה כבר אפשר לחדש? תתפלאו!

סוכריות מנטוס נכנסות עכשיו גם לשקית עם מוצר חדש, רענן, צעיר ומדליק – מנטוס פופינס (popins).

מנטוס פופינס – סוכריות לעיסה רכות יותר, שמנמנות יותר וצבעוניות יותר, בטעמי פריות חמוצים ובטעמי פירות מתוקים (תפוז, תפוח, ליים ואוכמניות), מגיעות בשקיות אישיות מעוצבות ומגניבות.

מנטוס פופינס – חטיף סוכריות חדש, מתאים לצעירים ולצעירים ברוחם, מביא שילוב של מרקמים וטעמים, פינוק איכותי וחוויה עסיסית ומרעננת שתמיד כיף לחוות.

כמו כל מוצרי מנטוס, כך גם סוכריות מנטוס פופינס החדשות מיוצרות באיכות גבוהה במיוחד ובסטנדרטים גבוהים ומוקפדים ביותר,  שומרות על טריותן לאורך זמן ומתאימות לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

mentos 4

מחיר וניכן ניתן להשיג: סוכריות מנטוס פופינס החדשות נמכרות בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים במחיר מומלץ של 4.5 – 4.9 ₪ לאריזה.

המוצר כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה –  www.l-s.co.il , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.