כותרות אחרונות
Search

"מנטוס" יוצא בקמפיין עולמי לרגל השקת סלוגן חדש ושפת מותג חדשה

המותג "מנטוס" יוצא בקמפיין עולמי לרגל השקת סלוגן חדש ושפת מותג חדשה. בישראל עולה הקמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל

הסלוגן החדש: מי אומר לא ל"מנטוס"?

האדפטציה הישראלית לקמפיין באמצעות מקאן אריקסון והיקפו בארץ נאמד ב-2 מיליון שקל

חברת "ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג "מנטוס" בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף לרגל השקת סלוגן ושפת מותג חדשה ל"מנטוס".

מדובר במהלך ובקמפיין עולמיים במסגרתם נחשפים שפת המותג והסלוגן החדשים, בעולם כולו.

במסגרת הקמפיין תיחשף סדרת סרטונים המראים כיצד "מנטוס" מסייע לחבר בין אנשים בעזרתם של מנטורים. כאשר הסיסמא שמלווה את כל הסרטונים: "היא להתחבר לאנשים זה פשוט עם קצת עזרה. מי אומר לא ל"מנטוס"?

בישראל יעלה הקמפיין במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו 10 ובמקביל בפייסבוק. ביו-טיוב תקודם סדרת סרטונים.

  • האדפטציה הישראלית לקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

  • היקפו של הקמפיין בישראל נאמד ב-2 מיליון שקל.

  • הסלוגן שמלווה את הקמפיין: מי אומר לא למנטוס?

mentos 1

קריאייטיב: סיגל עבודי, אלעד גייזלר, דנה מושקוביץ, ניהול לקוח: עדי אורן, דפנה מונהייט, שני בן-יוסף, פלנינג: רותם בריגה, הפקה: נווה זרח, מעיין קינן , יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן

מוצרי מותג מנטוס מיובאים לישראל ומשווקים בה על-ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  למעלה מ-530 איש. באתר החברה – http://www.l-s.co.il/heb/Home/ ניתן לקבל מידע אודות כל המוצרים שמייבאת החברה לישראל.