כותרות אחרונות
Search

מלון מטיילים "הויליג'- נהר הירדן" קיבל את תו הטבעונות Vegan Friendly

מלון מטיילים "הויליג'- נהר הירדן" קיבל את תו הטבעונות  Vegan Friendly

המלון מצטרף למועדון הטבעוני הראשון בישראל

מלון מטיילים טבעוני ? כן יש חיה כזו, על גדות נהר הירדן. רשת "מלונות מטיילים" המפעילה חמישה בתי מלון לחובבי טיולים ברחבי הגליל, מודיעה בימים אלו על הצטרפותה למועדון הטבעוני הראשון בישראל- Vegan Friendly. מועדון הטבעונות הוקם כדי לתת הטבות צרכניות ייחודיות לקהל הטבעוני ההולך וגדל וכדי לקדם פרויקטים למען זכויות בעלי-חיים.

 

קשה להתעלם מהנחשול שסוחף את ציבור הצרכנים הישראלי, ובכלל זה גם ציבור הטיילנים והתיירים המקומיים.  מזון בריאות, תפריט צמחוני ותפריט טבעוני, כובשים יותר ויותר פסגות בתחרות על הרגלי התזונה שלנו. גם הספקנים כבר מבינים שלא מדובר בטרנד חולף, אלא במגמה שרק מתעצמת והיא כאן על מנת להישאר. מוצרי מזון עתירי קלוריות, שומנים, מלחים, סוכרים,  חומרים משמרים- OUT, חומרי גלם מהשדה לצלחת, חיטה מלאה ושיפון, סויה, קינואה, אוכל צמחוני, טבעוני ושאר ירקות- IN. בתגובה לכל אלו- רשת "מטיילים", שקשובה לבקשות ולדרישות של המבקרים, לא שוקטת על שמריה ועורכת אדפטציות למציאות המשתנה ולדרישות הקולינריות העולות מן השטח.

צילום: יח"צ

בת חן ישועה, מנכ"לית "מלונות מטיילים", "לאחרונה זיהינו מגמה ברורה בשוק, שהולכת  וצוברת נפח בהתמדה, והיא הפיכתה של הטבעונות לדרך חיים בקרב רבים מאורחי הרשת. הקהל הישראלי נוהה אחר הטבעונות ממגוון סיבות, וביניהן השיקול המוסרי/הומאני, הבריאותי וגם האקולוגי. הרשתות החברתיות רוחשות בפעילות סביב התחום, עם החלפת דעות, סיעור מוחות, מתכונים ודיון סביב מוצרים מומלצים ומקומות ידידותיים לטבעונים בהם מומלץ לבקר. יש "באז" שקשה להתעלם ממנו, והוא כבר אינו נחלתם של בודדים. לכן, הבנו שמבחינה עסקית יהיה נכון לפנות לקהל הטבעוני וכך למצוא דרך חדשה לגוון את התפריט המוצע לאורחינו בדרך בריאה. הקהל הישראלי מתחבר לצמחונות ולטבעונות, ותר אחר מוצרים העשויים ממרכיבים על טהרת הצומח, שיהיו גם איכותיים, משביעים ובעלי ערכים תזונתיים נאותים. תפריט הבוקר הרשתי כולל מנות העונות להגדרה של "טבעוניות" וגם מצטיינות בטעם עשיר ומשובח. בכוונת הרשת לפעול לקבלת תו טבעונות בכלל המלונות שלה".

 

לקבלת תו הטבעונות, קדם מהלך מקיף שהושלם לפני מספר חודשים, של שדרוג תפריט ארוחת הבוקר הרשתית.  מלון הויליג' השיק לאחרונה תפריט ארוחת בוקר גלילי חדש, בהובלת השף והדיאטן הקליני אודי ברקן ביחד עם המתכונאית וסטייליסטית האוכל אינס ינאי. המוטו של אינס ואודי, הוא להפוך את המטבח  לבריא, טרי ורענן, תוך הקפדה על הגשת אוכל טעים, צבעוני ומתובל בצורה האטרקטיבית ביותר,  עם תשומת לב מרבית לפרטים ושימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים. במסגרת עבודתם, נכנסים אינס ואודי לבתי מלון מסוגים שונים ומשפרים להם את נראות חדר האוכל והתפריט המוצע, בהתאמה אישית בהתאם לאופיו הייחודי של המלון, תפיסת האירוח שלו ותמהיל המבקרים. השניים הרכיבו למלון הויליג' תפריט משופר, בדגש על אוכל בריא יותר, סלטים עשירים, צבעוניים ומגוונים, כאלו שיהפכו את מזנון ארוחת הבוקר לחגיגה גדולה.

 

בין המנות החדשות :  חביתת חומוס טבעונית, סלט כרוב בשני מרקמים עם שעועית לבנה, בוטנים ועשבי תיבול, וסלט בורגול קראנצ'י עם אוכמניות, גזר, פטרוזיליה ושומשום.  בצד המנות, גם מגוון מוצרים טבעוניים נוספים, כגון טחינה משובחת, גבינה בולגרית טבעונית, וגבינה צהובה טבעונית.

צילום: יח"צ

מלון הווילג' יושב בלב ליבו של הגליל העליון, על שטח בן 70 דונם, במרחק מטרים בודדים מהנקודה בה מתמזגים הבניאס והחצבני לנהר הירדן. מהמלון נצפים במלוא תפארתם הרי נפתלי במערב ורמת הגולן במזרח, כשבמרחק נסיעה של דקות ספורות ממוקמים אתרי התיירות המובילים בגליל העליון: צוק מנרה, מפל הבניאס, נחל שניר, טיילת עמי, עין תינה, תל דן, קייקי כפר בלום והגושרים, דג על הדן ועוד. המלון כולל 72 סוויטות עץ משפחתיות הפזורות במרחב הגדול, בסוויטות ג'קוזי, מרפסת קטנה, אווירת פרטיות מלאה ושקט פסטורלי. במרכז המלון וילה גדולה ומושקעת בת 5 חדרים, 3 חדרי שינה, ג'קוזי ענק וסלון רחב ידיים. לווילה גם מרפסת ענק הצופה לרמת הגולן ולרחבת הדשא הגדולה של המלון והיא מתאימה לקבוצת חברים, משפחות או לכנס מנהלים. עוד במלון, חדר אוכל שיכול להסעיד כ 350 סועדים, ומשמש גם כאולם כנסים / התכנסות.

צילום: יח"צ

מחירי חורף ינואר לדוגמה במלון מטיילים הוילי'ג נהר הירדן

479 ₪ לילה לזוג כולל ארוחת בוקר באמצע השבוע. מחיר לזוג לסופ"ש-  1000 ₪ בויליג' לשני לילות, 870 ₪ בשאר מלונות הרשת – כולל ארוחת בוקר. תוספת ילד בחדר –  120 ₪ ללילה.

 

https://www.travelhotels.co.il/

טלפון להזמנות: 04-6883040

 

"מלונות מטיילים" בצפון כוללת את "אילון"-בלב החורש הגלילי בגליל המערבי, "גשר הזיו"-כפר יווני בין שמיים לארץ סמוך לחוף אכזיב, "מטולה"-נוף הרים בלב המושבה מטולה, "מלכיה"- נוף פסגות הגליל העליון, "הווילג'"- מלון מטיילים על הירדן. הרשת מחזקת יוזמות תיירותיות ושותפה לביסוס וצמיחה אזורית. במלונות ניתן למצוא מידע על אירועים מיוחדים בקרבת מקום, אטרקציות רלוונטיות וצוות מסביר פנים ששמח להכווין את האורחים למסלולי טיול המותאמים במיוחד עבורם.