כותרות אחרונות
Search

מלון אמריקן קולוני בירושלים מזמין את הציבור לקונצרט אירי קלאסי לכבוד סיינט פטריקס דיי – 17/03/2018 מוצאי שבת בשעה 19:00

מלון אמריקן קולוני מזמין את הציבור לקונצרט אירי קלאסי לכבוד סיינט פטריקס דיי

17/03/2018 מוצאי שבת בשעה 19:00, אולם הפאשה, מלון אמריקן קולוני ירושלים

מלון אמריקן קולוני ירושלים שמח לארח לכבוד St. Patrick's Day  את האמניות הבינלאומיות דיידרה ברנר, מיירד בויק וריטה מאנינג בקונצרט עם יצירות ושירי עם אירים קלאסיים מאת היוצרים האירים הגדולים איאן וילסון, אלבה מקדונג, צ'ארלס  וייה סטנפורד, תומס מור ואחרים.

לכבוד יום פטריק הקדוש (Saint Patrick's Day) ביום שבת 17/03, יקיים מלון אמריקן קולוני קונצרט של מוסיקה אירית קלאסית באולם הפאשה של המלון. בקונצרט יופיעו דיידרה ברנר (Deirdre Brenner)- פסנתר, מיירד בויק (Mairead Buicke)- סופרן, וריטה מאנינג (Rita Manning)- כינור עם יצירות מופת מאת היוצרים האירים המפורסמים איאן וילסון (Ian Wilson), אלבה מקדונג (Albhe McDonagh) וצ'ארלס וייה סטנפורד (Charles Villiers Stanford) ושירי עם אירים קלאסיים.

 

מנכ"ל המלון, תומאס ברונטאלי: "מלון אמריקן קולוני גאה לארח את האמניות הבינלאומית לקונצרט חד פעמי לרגל St. Patrick's Day , אני מזמין את כל מי שרוצה לחוות מוסיקה אירית באווירה שונה וקסומה המאפיינת את אמריקן קולוני, שיתקיים באולם הפאשה כל זאת בלב ליבה של ירושלים".

 

מלון אמריקן קולוני זכה לאחרונה בתואר מלון הבוטיק המוביל בישראל לשנת 2017 , בפעם הרביעית, על ידי המגזין היוקרתי World Travel Awards הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות. המלון הינו חלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World"  המחייב אותו לשמור על רמת שירות ואירוח מהטובים בעולם.

צילום: יח"צ

מלון אמריקן קולוני הינו פנינה ארכיטקטונית עות'מאנית שנבנה ב1860  כארמונו של הפאשה וארבעת נשותיו. המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות, ריהוט עתיק וסוויטות מרווחות, ההופכות את השהות בו לחוויה קסומה המפגישה בין מזרח למערב באווירה שלווה ורומנטית. ארבעת המבנים שבו, גניו השופעים, המזרקות העתיקות, מסעדותיו המהוללות וסגנונו יוצא הדופן הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים. במלון 92 חדרים הנחלקים לשבעה סוגים שונים של חדרים וסוויטות, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד. החדרים במלון מרווחים ונאים ובעלי תקרות גבוהות כשבחלקם מצוייה תקרת עץ צבעונית או קשתות אוריינטליות.

 

עם השנים הפך המלון סמל לאריסטוקרטיה ולטוב טעם, ובצדק: מדובר במבנה מרהיב שמשדר כל כולו איכות והוד. על קירות המלון ניתן למצוא תמונות נדירות של ירושלים מתחילת המאה ה-20 ולצדן תמונות של ידוענים שהשתכנו במלון – מלורנס איש ערב, דרך ווינסטון צ'רצ'יל, בוב דילן  ריצ'ארד גיר להקת קולדפליי .

 

אל תפספסו את בר המלון שמכיל אינספור קוקטיילים קלאסיים ומהווה מזה שנים מקום מפגש לעיתונאים זרים, לדיפלומטים ולאנשי רוח. ואם חשקה נפשכם למעט משב רוח תרבותי אנגלי, תוכלו לרדת לגן הפנימי, לשבת בלובי או בגן המקסים, להנות אחר הצהרים ממסיבת תה אנגלי אמיתי, המוגשת במגש 3 קומות ובו כריכונים מסוגים שונים, סקונס, מגוון עוגות תותים, קצפת, ריבות ועוד. בנוסף מציע המלון מיגוון מסעדות, חדר כושר , סאונה וחדר טיפולים ובריכה חיצונית קסומה..

 

מלון אמריקן קולוני, רח' לואי ונסן 1, ירושלים, 02-6279777 http://www.americancolony.com

 

הנשף האירי יתקיים ביום שישי 17/03 בשעה 19:00 במלון אמריקן קולוני ירושלים. מחיר כרטיס : 100 ₪. לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים: בטלפון: 02-6279702 או במייל: admin@amcol.co.il