כותרות אחרונות
Search

מי צריך שקיות כשיש עגלת קניות !

מי צריך שקיות כשיש עגלת קניות !

לנעמן מבחר עגלות קניה אופנתיות, נוחות ויפיפיות החוסכות את כאב הראש הכרוך בהתעסקות עם שקיות וסלי קניה. עגלות שוק יציבות, מסיביות וחזקות בעלות קיבולת של 37 ליטר הכוללות ידית נשיאה נוחה ו-4 גלגלים איכותיים.

מחיר אטרקטיבי – 149 ₪

מאז שנכנס לתוקפו חוק השקיות קונים רבים המגיעים לקופה בסופרמרקט או במרכול השכונתי ניצבים בפני עובדה ברורה: יש בעיה – אין שקיות לאריזה. הפתרון – עגלת קניות מתקפלת שהיא בעצם מכשיר נייד ואישי המאפשר לכל אחד ואחת להגיע לחנות, לקנות ולשים את המוצרים בעגלה, להכניסה לאוטו עם כל המצרכים מבלי לסחוב שקיות, ולהגיע ממש עד המטבח.

גבי אזור, מנהל קטגוריה בכיר בנעמן, מציין: "הביקוש לעגלות שוק גדל מאד באחרונה, ובמיוחד מאז שמשרד ההגנה והסביבה דיווח על הפחתה של יותר מ-80% במכירות שקיות פלסטיק חד פעמיות. דומה כי הציבור בישראל הפנים את החשיבות ושינה את התנהלותו, ואנחנו בנעמן,  עוזרים לו להתנהל בקלות. העגלות שלנו חזקות וקלות משקל עם ידית נוחה לאחיזה, הן נעות על גלגלי ג'מבו בקוטר 20 ס"מ המקלים על שינוע העגלה ומעניקים לה מראה צעיר ואופנתי. לכל עגלה כיסי נוחות וכיס קדמי נוסף מבד תרמי השומר על מזון ושתיה הדורשים קירור, והיא גם מתקפלת בקלות ונוחה לאחסנה ברכב ובכלל.

צילום: שירה רז

והוא מוסיף: "מעל הכל – מדובר בקנייה חד פעמית של מוצר שהינו ידידותי לסביבה, המסייע במניעת שימוש בזבזני ומיותר בשקיות ניילון המזהמות ומאיימות על הסביבה".

השימוש בעגלות הוא נוח וקל לא רק למטרת קניות, ניתן להוביל בהן ציוד ישירות מהמכונית לקמפינג, לבילוי בים ובבריכה, כדי להקל על הסחיבה וההובלה.