כותרות אחרונות
Search

מי עדן משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקי 500 מ"ל במיתוג "המשימה אמזונס"

מי עדן משיקה מהדורה מיוחדת

מי עדן משיקה מהדורה מיוחדת של בקבוקי 500 מ"ל במיתוג "המשימה אמזונס"  

מהדורת בקבוקים מיוחדת בפעילות נושאת פרסים חלומיים  

מי עדן, חברת המים המובילה בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה מיוחד עם קשת, זכיינית ערוץ 2.             במסגרת שיתוף הפעולה, משיקה החברה בימים אלו, מהדורה מיוחדת של בקבוקי 500 מ"ל במיתוג סדרת הריאליטי החדשה "המשימה: אמזונס". את הפעילות ילוו מגוון פרסים חלומיים ובין כל המשתתפים יוגרלו 3 חופשות משפחתיות בלתי נשכחות ביעד אקזוטי.

meieden 1

במרכז הפורמט המקורי 18 ישראלים, המחולקים לשלוש קבוצות שמתחרות זו בזו, יוצאים למסע חוצה שבטים ותרבויות, במטרה לצלוח את הנהר האימתני והגדול בעולם – האמזונס. מהקבוצה שתצליח לשמור על כוחה ועוצמתה יצא המנצח הגדול שיזכה במיליון שקלים.

ברוח התוכנית, השיקה מי עדן סדרת בקבוקי 500 מ"ל במיתוג מיוחד של המשימה אמזונס, הכולל פעילות נושאת פרסים. על גבי כל בקבוק יודפס קוד חד- חד ערכי בן 10 ספרות, המקנה כניסה להגרלה. בכל שבוע תתקיים הגרלה נושאת פרסים שווים במיוחד: שוברים לחופשות משפחתיות, כרטיסים למגוון פינוקים, כניסות משפחתיות לספארי ועוד.

בתום הפעילות, תתקיים הגרלת ענק במסגרתה יוגרלו  3 חופשות משפחתיות ליעד אקזוטי, לבחירת הזוכים. ההגרלות תתקיימנה החל מה-9.8, ובמשך 6 שבועות, כך שבכל שבוע תתקיים הגרלה. ב-20.9 תתקיים הגרלה נוספת, שביעית ואחרונה, אשר תחול על כלל המשתתפים בפעילות.

meieden 2

להשתתפות בהגרלה יש לרכוש את בקבוקי מי עדן 500 מ"ל ממהדורת אמזונס, להזין את הקוד על גבי הבקבוקים בעמוד פעילות 'אמזונס' באתר מי עדן:

http://www.meyeden.co.il/Amazonas/Default.aspx

על מי עדן
חברת מי עדן, חלוצת חברות המים המינרליים בישראל, עוסקת בייצור, שיווק והפצת מים מינרליים טבעיים ממעיין סלוקיה ברמת הגולן. מי עדן היא החברה המובילה באספקת מים מינרליים בבקבוקים לרשתות הקמעונאיות, מפעילה מערך הפצה ישירה של מים מינרליים טבעיים בכדים לבית ולמשרד וכן מפעילה שירות ומכירה של ברי מים מסוננים מסדרת Eden Pure, מים מסוננים קרים, חמים ומוגזים. בנוסף, מציעה ללקוחותיה גם מכונות קפה לשימוש עם קפסולות הקפה של Lavazza. ביוני 2016 נרכשה קבוצת מי עדן ע"י חברת Cott האמריקאית.