כותרות אחרונות
Search

מחקר – "מה ישראלים עושים במיטה מלבד שינה".

לקראת ט"ו באב (חג האהבה) רשת "גוד נייט" מפרסמת מחקר שוק שערכה בנושא "מה ישראלים עושים במיטה מלבד שינה".

המחקר קובע ש 33% מהישראלים נוהגים לראות טלוויזיה, 23% נוהגים לקרוא ספר, 3% נוהגים לשחק עם הילדים במיטה ורק 5% ציינו שבמיטה חוץ משינה הם עושים גם אהבה וסקס.

בנושא מהי תנוחת השינה המועדפת ע"י ישראלים, 43% ציינו שהם נוהגים לישון על הצד, 18% ישנים על הבטן, 13% ישנים על הגב, 2% תנוחת עובר ורק 1% ציינו שתנוחת השינה שלהם היא תוך חיבוק עם בן או בת הזוג.

לקראת ט"ו באב חג האהבה מפרסמת רשת "גוד נייט" מחקר שוק בנושא "מה ישראלים עושים במיטה מלבד שינה", "מהי תנוחת השינה המועדפת".

לשאלה מה הישראלים עושים במיטה מלבד שינה 33% ציינו שהם נוהגים לראות טלויזיה, 23% ציינו שמלבד שינה הם נוהגים לקרוא ספר במיטה, 3% נוהגים לשחק עם הילדים במיטה, 2% להתעסק במחשב או לגלוש באינטרנט, 1% ציינו לעבוד (להחזיר טלפונים, לכתוב מסמכים, לענות למיילים), 13% ציינו כל מיני פעילויות אחרות ורק 5% ציינו שבמיטה חוץ משינה הם עושים גם אהבה וסקס. (20% סירבו לענות לשאלה).

good 1

צילום: מורג ביטן

בקרב ה 5% מאלה שנוהגים במיטה לעשות גם אהבה חוץ משינה, בולטת התופעה שגברים 7% כמעט כפול מנשים 4%. ואלופי הסקס במיטה הם בני הגילאים 25-34 כ 9.4%.

בנושא מהי תנוחת השינה המועדפת ע"י ישראלים 43% ציינו שהם נוהגים לישון על הצד, 18% לישון על הבטן, 13% לישון על הגב, 2% תנוחת עובר, 18% אין להם תנוחה קבועה ורק 1% ציינו שתנוחת השינה המועדפת היא תוך חיבוק עם בן או בת הזוג.

אייל קירש, מנכ"ל רשת "גוד נייט" מציין שבשנים האחרונות בולטת התופעה שרבים מקרב רוכשי מערכות שינה ומזרנים מדגישים את העובדה שמערכת השינה מבחינתם היא לא רק לשינה, אלה שבהחלט המיטה מיועדת גם לפעילות אחרות ולכן חשוב להם מרכז בריאות, נוחות, והתאמה אישית.