כותרות אחרונות
Search

מחלקת בירה חדשה ב "טיב טעם" סניף רמת החייל

מחלקת בירה חדשה ב "טיב טעם" סניף רמת החייל

טיב טעם משיקה בסניף רמת החייל: מחלקת בירה שתציע למעלה מ- 500 בירות, מסכים לצפייה בשידורי ספורט, בר עם שירותי ברמן ועוד….

רשת טיב טעם משיקה בסניף רמת החייל (רח' דבורה הנביאה 122 ) מתחם בירה חדש שיכלול למעלה מ- 500 סוגי בירות מרחבי העולם ומישראל, מגוון פיצוחים, חדר יין, בר ושירותי ברמן וכן, 6 מסכי ענק לשידורי ספורט. מתחם הבירה החדש ישתרע על שטח של כ- 50 מ"ר ויפתח בהשקעה של כ 200 אלף ₪.

tivtam 9

 

רשת טיב טעם הנה הרשת הראשונה בישראל, שפיתחה מחלקות בירה ייחודיות ומצליחה להגדיל את  הפעילות בקטגוריה זו באופן משמעותי. עם רכישת החברה הסקוטית, ע"י חברת הבת של הקבוצה ישרקו, הוחלט לפתוח מחלקות בירה שלא קיימות כיום ברשתות המזון האחרות ובכך לחזק את חוויית הקנייה.

עוד מציעה רשת טיב טעם מחלקות בירה עשירות בסניפי ראשל"צ (רח' המכבים 62) ונתניה (איזור התעשיה רמת פולג).

שוק הבירה בישראל הינו שוק עונתי המתחזק בחודשי הקיץ. הישראלי שותה יחסית מעט בירה, אך מתחיל לפתח אנינות. מתוך 2 מיליארד השקלים שמגלגל שוק הבירה בישראל בשנה, רק 500 מיליון שקלים הם ברשתות השיווק (או 150 מיליון דולר). היתר, על פי הערכות בענף, הוא במסעדות ובברים.

tivtam 12

 

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "במהלך השנים האחרונות שוק הבירה בישראל התפתח משמעותית, ישראלים שנהנו משתיית בירה בחו"ל ומבקשים למצוא אותה גם כאן בישראל. ולכן החליטה הרשת לפתח ולהוביל את קטגוריית הבירה ולהציע את המגוון הרחב ביותר כיום בשוק. לדברי כהן: "מהלך זה הינו חלק מהאסטרטגיה במסגרתה אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חווית הלקוח ברשת".

עוד מסר כהן: "פתיחת מתחם הבירה בשילוב צפייה במשחקי הכדורגל, תיערך בסמוך למשחקי  היורוליג בשיא חודשי הקיץ ועל כן, אנו צופים עלייה ניכרת של עשרות אחוזים במכירות קטגוריית הבירות".

tivtam 5

עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם

על פי נתוני טיב טעם,  צריכת הבירה לנפש בישראל עומדת על כ-18.2 ליטר בשנה.

לשם השוואה, צריכת הבירה לנפש במערב-אירופה היא של כ-66.2 ליטר בירה בנפש. עיקר הצריכה הוא בין החודשים אפריל לספטמבר. בחודש ספטמבר 2015 נעשה תיקון של הרפורמה והמס חזר כמעט לשיעור הקודם שלו (2.3 שקל לליטר).

נתון זה רחוק מאוד משיאנית צריכת הבירה, צ'כיה, עם כ־132 ליטר לנפש, גרמניה עם 107 ואוסטריה עם 106.

אף שמבשלות הבוטיק המקומיות תופסות נתח מצומצם בלבד משוק הבירה, השפעתן ניכרת, והמבשלות הגדולות נדרשות לתת לכך מענה. הן מציעות מהדורות מוגבלות ו"בוטיקיות" משל עצמן ויבואני הבירה מרחיבים את ייבוא הבירות האיכותיות. בטיב טעם מכירות בירות הבוטיק והבירות הפרימיום המיוחדות  מהוות נתח משמעותי במחלקה.

בירות בוטיק ישראליות  מובילים בקטגוריה אלכסנדר, מלכה, נגב ובזלת.

בירות פרימיום מיוחדות מובילות ברשת – בנדקטינר, ווינשטפן, קורונה, סטלה ארטואה, בקס, הוגרדן, לה טראפ, קרומבכר, פרנסי סקנר, פאולנר, ביטבורגר וקסטל רוז'.

tivtam 10

מימין יוסי שלו סמנכל הסחר של טיב טעם, עדי כהן מנכ"ל קבוצת "טיב טעם" דודו רבינוביץ מבעלי חברת "פרוטרי" רי קראפט יבואנית בירה לישראל – צילום: אלעד גוטמן