כותרות אחרונות
Search

מחיצות העשויות מפרופילי אלומיניום משולשים – פרויקט משותף של חב' "קליל" ורשת "טולמנ'ס"

שיתוף פעולה בין  רשת "טולמנ'ס" וחברת "קליל"

פרויקט משותף של חב' "קליל" ורשת "טולמנ'ס"-  ומותקנים על ציר עם אופציה לסיבובם , כאשר הסיבוב משנה את המרווחים  בין הפרופילים.

פרויקט משותף של חב' "קליל" ורשת "טולמנ'ס"– מחיצות העשויות מפרופילי אלומיניום משולשים מקובעים אחד בסמוך לשני המותקנים על ציר עם אפשרות לסיבובם – הסיבוב משנה את המרווחים (החריצים) בין הפרופילים ומאפשר "להציץ" לחלל המוסתר מאחורי המחיצה במרווחים שאינם זהים.

אופי המחיצות שנוצר והפתרון הטכני המתוחכם מאפשרים מצד אחד להשיג אווירה "נקייה" בחלל עם הדגשה של הריהוט המוצג (המחיצה כרקע) ואף לקבל פרספקטיבה כי "עוד חלל מעניין מסתתר מאחורי המחיצה". ניתן לצבוע את המחיצות במגוון גוונים ועיבודים שיתאימו לעיצוב החלל.

klil 6

פרופילי האלומיניום של חב' "קליל" מקובעים אחד בסמוך לשני בין הריצפה לתקרה כאשר כל פרופיל אלומיניום הינו במבנה משולש שווה צלעות (2 צלעות של 5 ס"מ וצלע בסיס- 7 ס"מ).

אריה (ריצ'י) ריכטמן מנכ"ל חב' "קליל": "קליל שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם טולמנס שהוליד יצירה משותפת של מוצרים מעוצבים ופונקציונלים בהם הבאנו לידי ביטוי את יכולות הפיתוח והייצור שלנו בשילוב מקוריות ויצירתיות ישראלית".

שוקי שוורץ מנכ"ל רשת "טולמנ'ס": "שיתוף הפעולה המקצועי התכנוני והעיצובי עם חברת קליל אפשרה לטולמנ'ס לשדרג באופן משמעותי את הנראות והאוירה בחלל התצוגה החדש, כמו גם להוות רקע מתוחכם וחדשני להצגת רהיטי מעצבים ברמה בינלאומית מובילה".