כותרות אחרונות
Search

מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק "ביו-ברזל" נוזלי….

מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק "ביו-ברזל" נוזלי עדין מסוג ביסגליצינאט, המאפשר ספיגה יעילה במערכת העיכול ללא תופעות לוואי

ברזל הוא מינרל חיוני לגופנו, מסבירה הנטורופתית ג'ולי ברוך. הברזל הוא חלק מההמוגלובין האחראי על נשיאת החמצן אל תאי הגוף. כמו כן הוא מרכזי בתפקוד מערכות חיוניות רבות. תופעה של חוסר בברזל נובעת בעיקר מצריכה לא מספקת של ברזל דרך המזון. חוסר בברזל יכול לנבוע בין היתר מאיבוד דם (עקב דימום וסתי מוגבר, דימומים בגוף – גלויים או נסתרים ועוד), קושי בספיגת ברזל בגלל בעיות במערכת העיכול וסיבות נוספות. התסמינים המצביעים על מחסור בברזל בגוף הם: סחרחורת, נשירת שיער, עייפות, הפרעות שינה, פגיעה בריכוז, פגיעה בהתפתחות ועוד.

 

יש לשים לב לתסמינים הללו, לערוך בדיקות דם כדי לבדוק את רמת הברזל בדם ולשנות את התזונה בהתאם, מציינת ברוך. הברזל מצוי בעיקר במזון מן החי כגון בשר בקר, הודו, ביצים, וכן במזון מן הצומח, כמו קטניות, ברוקולי, טחינה, שקדים, פירות יבשים ועוד. כאשר התזונה אינה מספיקה כדי לשמור על רמה תקינה של ברזל בדם, ולנשים בהיריון הזקוקות לכמות גבוהה של ברזל – מומלץ לצרוך ברזל כתוסף תזונה.

צילום – אייל קרן

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג תוסף תזונה חדש: "ביו-ברזל" נוזלי עדין מסוג ביסגליצינאט.

 

פורמולת הברזל מסוג זה, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך, תורמת לספיגה טובה של הברזל במערכת העיכול, והיא קלה לעיכול, ואינה גורמת לתופעות הלוואי האופייניות לנטילת ברזל כמו כאבי בטן ועצירות. בנוסף לכך, הפורמולה מכילה ויטמין B12, חומצה פולית וויטמין C המסייעים לספיגה של הברזל ולמניעת סוגים שונים של אנמיה. לפורמולה זמינות ביולוגית גבוהה המאפשרת ספיגה אופטימלית, במיוחד לאנשים הסובלים מבעיות ספיגה במערכת העיכול. כמו כן, הפורמולה הנוזלית נוחה לבליעה. 

 

"ביו ברזל" כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

מחיר: 87 ש"ח.

להשיג ברשתות הפארם, חנויות טבע ובתי המרקחת.