כותרות אחרונות
Search

מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק את תוסף התזונה "תמצית מורינגה" (Moringa Extract )

Nutri Care מציג תוסף תזונה  – "תמצית מורינגה" – Moringa Extract

צמח המורינגה המכונה גם "עץ החיים" נחשב למזון על, המכיל מגוון עצום של רכיבים החיוניים לגוף האדם

מותג תוספי התזונה Nutri Care  השיק תוסף תזונה "תמצית מורינגה" (Moringa Extract ). התוסף מכיל תמצית של עלי המורינגה מזן moringa oleifare – הזן הנפוץ מבין זני המורינגה. המורינגה הוא עץ טרופי שמוצאו מהודו, פקיסטן, בנגלדש ואפגניסטן. בארץ הוא גדל בערבה.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" לרפואה משלימה, מסבירה: "צמח המורינגה נחשב לאחד הצמחים הנדיבים ביותר בטבע, המכיל מגוון עצום של רכיבים החיוניים לגוף האדם – בהם ויטמינים – A, B, C, D ו- E, מינרליים רבים – בהם – סלניום, גופרית, מנגן, מגנזיום, אשלגן, ברזל, ונחושת; חומצות שומן –  אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9; הצמח עשיר בחומצות אמינו המסייעות לחיזוק והגוף והמערכת החיסונית; מכיל חומצה קפרילית המסייעת למניעת התרבות פטריות ופרזיטים; נוגדי חימצון רבים ועוד".

nutri 1

לפי תורת הרפואה ההודית המסורתית – האיור-ודה, הצמח מסייע במצבים של אנמיה, אסתמה, ברונכיטיס, שיעול, זיהומים, הורדת חום, כאבי מפרקים ודלקות בדרכי הנשימה.  עוד ציינה הילה גבע אבירם, כי מחקרים שונים שנערכו על צמח המורינגה מראים כי הוא עשוי לסייע במגוון בעיות בריאותיות, בהן – בירידה ברמות הסוכר, השומנים והכולסטרול בדם, בהגברת חלב אם בקרב נשים מניקות והקלה על דלקות מפרקים.

תוסף התזונה של Nutri Care הינו כשר לפסח, וכשר למהדרין באישור בד"צ העדה החרדית. כמו כן, המוצר מתאים לצמחונים ולטבעונים.

מחיר לצרכן: 75 ₪ (לבקבוק של 100 מ"ל).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

  • המידע לעיל אינו מהווה התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ עם הרופא המטפל.