כותרות אחרונות
Search

מותג מנטוס משיק קונספט חדש עם גליל חדש של סוכריות עם הדפסים של מסרים המחברים בין אנשים

 

 MENTOS

Say Hello… מנטוס  Say Hello

מותג מנטוס משיק קונספט חדש עם גליל חדש של  סוכריות אייקוניות –  סוכריות עם הדפסים של מסרים המחברים בין אנשים – מנטוס Say Hello.

 

בגליל הסוכריות המיוחד, מנטוס Say Hello ארוזות סוכריות בטעמים האהובים תות ותפוז, כשעל כל סוכריה מודפס אייקון עם פעולה שמחברת בין אנשים: תחרות ריצה, יוגה, בדיחה וסלפי הם רק חלק מ- 34 אייקונים שתוכלו למצוא בגלילי מנטוס Say Hello.

 

השקת מנטוס Say Hello מתחברת לקמפיין המקדם את האסטרטגיה החדשה של מנטוס: "מנטס – מחבר בין אנשים".

 

מחיר והיכן ניתן להשיג: גליל הסוכריות המיוחד, מנטוס Say Hello, מגיע בגליל מעוצב, צבעוני וצעיר, המספק לצרכן את חווית ההפתעה, שכן בכל פעם יוצאת סוכרייה עם הדפס אחר. ניתן להשיגו כמו גם את כל מוצרי מותג מנטוס בכל רשתות השיווק, החנויות והמרכולים. מחירו כשל כל גלילי סוכריות מנטוס – 3 ₪.

צילום אפרת אשל

כמו כל מוצרי מותג מנטוס כך גם מנטוס Say Hello הינו בעל כשרות מהודרת מטעם חוג חתם סופר בני ברק

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר החברה – www.l-s.co.il  ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.