כותרות אחרונות
Search

מותג מוצרי השיער והטיפוח היוקרתי, PHILIP MARTIN'S, משיק סרום ייחודי ללא סיליקון ומלחים להזנה ולעיצוב השיער

מותג מוצרי השיער והטיפוח היוקרתי, PHILIP MARTIN'S,
משיק סרום  ייחודי ללא סיליקון ומלחים להזנה ולעיצוב השיער  
 
Shine Rose

הסרום החדש, מיוצר על בסיס שמן זית וחוחובה, מעניק לשיער ברק מרבי ללא סיליקון, משקם ומספק הזנה לשיער פגום, מעניק לו הגנה מקסימאלית מפני החום של מייבשי השיער וניתן לשימוש על שיער רטוב, או יבש לפני, או אחרי הפן

צילום: יח"צ חו"ל

מותג מוצרי השיער והטיפוח היוקרתי, PHILIP MARTIN'S, משיק סרום ייחודי ללא סיליקון ומלחים להזנה ולשיקום השיער מיועד גם לשימוש בהחלקות שונות .Shine Rose הסרום, מבית היוצר של החברה האיטלקית המובילה מתבסס על מרכיבים של שמן זית וחוחובה, אינו מכיל SLS, PEG, Propylan Glycol free ונטול פרבנים.

המוצר החדש מיועד לשימוש לפני, או אחרי הפן, מעניק לשיער הגנה מקסימאלית מפני חום מייבשי השיער ונזקי האקלים השונים, משאיר את השיער מבריק, רך ונוח לסירוק. משקם ומספק הזנה לשיער פגום ללא שומן.

Shine Rose מכיל רכיבים פעילים המסייעים בשיקום השערה, ביניהם: פסיפלורה, גרעיני חמנייה, רוזמרין וצמחי בר.

אופן השימוש נוח וקל לתפעול: יש לפזר את החומר על שיער רטוב, או יבש על פי בחירה ולמרוח באופן אחיד   לאורך כל השיער. Shine Rose אינו מותיר את השיער שומני ואינו מצריך שטיפה. ריחו של הסרום עדין ואינו  משתלט על ניחוחו הטבעי והרענן של השיער.

צילום: יח"צ חו"ל

 

מחיר מומלץ לצרכן ל- 50 מ"ל: 240 ₪.

להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, מושב בצרה ובשוהם.

במספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט.

לאתר החברה לחץ כאן

 

על פיליפ מרטינ'ס

פיליפ מרטינ'ס, הנו מותג יוקרה בינלאומי מוביל המתמחה בצבע Organic base colour ומוצרי טיפוח ועיצוב השיער. המותג האיטלקי האופנתי הנודע, כולל מגוון רחב של מוצרים המיוצרים על בסיס אורגני ותמציות צמחים בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. מחלקת המחקר והפיתוח של החברה מהווה את חוד החנית בתחום הטיפוח, הודות לכך זוכה המותג להצלחה רבה ונמצא בפריסה עולמית נרחבת. המותג הנו בעל תו תקן ECOCERT.

החברה הוקמה בשנת 1984 באיטליה על ידי מאורי טרימיגליוזי, אשר עבד משך שנים בתחום הקוסמטיקה האורגנית עד שהחליט להגשים את חלומו להקמת חברה עצמאית וקרא לה "פיליפ מרטינ'ס"- שילוב שמותיהם  הפרטיים של שני בניו, אשר היוו סמל לטוהר בעיניו, אותו ביקש להטמיע במוצרי החברה.

המותג מציע מגוון רחב של מוצרי שיער, טיפולי קרקפת HAIR spa וסדרות טיפוליות שונות החל משמפו, מסכות הזנה לשיער וסדרות טיפוח לכל סוגי השיער (טיפול בנשירת שיער, שיער פגום ויבש, קשקשים, סבוריאה פסוראיזיס), צבעי שיער על בסיס שמנים טבעיים ללא אמוניה המצמצמים נשירה ולשימוש מקצועי בלבד, מוצרי עיצוב שיער ומוצרים משלימים. חשוב לציין, כי כל מוצרי החברה מיוצרים ללא פרבנים וללא מלחים SLS על כן, מיועדים לשיער שעבר החלקות מכל הסוגים. מוצרי פיליפ מרטינ'ס נטולי אמוניה, ניקל, עופרת, מתכות וללא שמן סינתטי.

כחברה אשר חרטה על דגלה את נושא איכות הסביבה, היא איננה עורכת ניסויים על בעלי חיים ואף נחשבת    Vegan Friendly, היא מייצרת בקבוקי פרימיום מעוצבים ומתכלים ובכך שומרת רבות על הסביבה.