כותרות אחרונות
Search

מותג לחמי הבריאות "מונבטים" מרחיב את שיווק המוצרים ונכנס לשופרסל-גרין ולאורגניק מרקט

לאור הביקוש: מותג לחמי הבריאות "מונבטים" מרחיב את שיווק המוצרים – נכנס לשופרסל-גרין ולאורגניק מרקט

מותג לחמי הבריאות "מונבטים" הרחיב את שיווק המוצרים לאור הביקוש הגובר. בימים אלה נכנסו המוצרים למתחמי גרין ברשת שופרסל ול"אורגניק מרקט".  עד כה שווקו המוצרים בבתי טבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 

 "מונבטים"' היא סדרה חדשנית של  לחמי בריאות מהצומח, העשויה משילובים מיוחדים של קינואה, כוסמת, קטניות מסוגים שונים, דגנים ללא גלוטן, ירקות ופירות. הסדרה מוצעת ב-15 טעמים.

 

החזון בפיתוח "מונבטים" היה להוציא לשוק מוצרים שיספקו תחליף ללחם ללא גלוטן, תוך הקפדה על כך שהרכיבים לא יכילו גלוטן באופן טבעי, שיהיו עשויים מרכיבים טבעיים, אורגניים וטהורים בלבד, ושיהיו בריאים ומזינים.  המוצרים אינם מכילים סוכר או ממתיקים, שמנים, שומנים, שמרים, חומרים משמרים וחומרי טעם וריח; וכן אינם מכילים מרכיבים מן החי.

צילום – אפרת בלוססקי.

"מונבטים" מיועדים לכל מי שחשוב לו לצרוך מזון טבעי, בריא ומזין. כמו כן הם מספקים מענה איכותי ומזין לחולי צליאק, לרגישים לגלוטן, לטבעונים ולצמחונים.

 

"מונבטים" מיוצרים בתהליך ייחודי ובעבודת יד, במינימום עיבוד. התהליך כולל השרייה או הנבטה של חומרי הגלם (קטניות, כוסמת, קינואה, דוחן) במים מטוהרים, טחינה עדינה של חומרי הגלם, ערבובם לפי השילובים שונים של מתכוני המוצרים ואפייה קצרה בתנור בחום נמוך, לשם התמצקות ושמירה על הסטריליות. לאחר מכן המוצרים מוקפאים, וכך גם נמכרים. לתהליכי ההשרייה וההנבטה של הזרעים יתרונות חשובים בהעלאת ערכם התזונתי והפיכתם לנוחים לעיכול.

 

הסדרה כוללת 15 טעמים העשויים משילובים מיוחדים של כמה חומרי גלם, או מחומר גלם אחד. המגוון כולל: קינואה, כוסמת וסלק; כוסמת, תמר ותפוח עץ; קינואה, תמר ותפוח עץ; עדשים צהובות ודוחן; עדשים ירוקות, דוחן, שעועית מש; עדשים כתומות ודוחן; כוסמת, בננה, עדשים כתומות וגזר; עדשים ירוקות; קינואה, כוסמת ובטטה; עדשים צהובות ובטטה; עדשים כתומות, סלק; שעועית מש; כוסמת, דלעת, תאנים וקינואה; כוסמת.

 

המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית אור עקיבא.

 

יש לאחסן את 'מונבטים' במקפיא עד לשימוש ואין צורך בהפשרה מוקדמת (אורך חיי מדף במקפיא – 12 חודשים).

לפני ההגשה יש לחמם את המונבט כמה דקות בטוסטר או בתנור, לפי ההוראות. 

מומלץ לאכול את 'מונבטים' בשילוב ממרח כמו טחינה, גבינה, אבוקדו, פסטו, עגבניות מיובשות, לבנה, קוטג', חומוס, חמאת שקדים וכד', או פשוט לזלף מעל שמן זית או שמן קוקוס.

צילום – אפרת בלוססקי.

הצעות להגשה

סביח מונבטים

מחממים מונבט עדשים כתומות. חותכים אותו לרוחב כדי ליצור שתי פרוסות דקות. מורחים על הפרוסות שמן זית, טחינה עם עשבי תיבול, חציל אנטי פסטי, נבטי אלפלפא, חסה סלנובה, פלפלים קלויים, זיתי קלמנטה. אפשר להוסיף עגבניות שרי בתנור, שתורמות למתקתקות למנה.

 

כריך אבוקדו

מחממים מונבט שאוהבים (לא מתוק). מורחים מעליו חרדל דיז'ון גרגירים איכותי, מעל שמים חסה סלנובה, נבטים, פרוסות אבוקדו, עלי רוקט, פטריות טריות, פלפל גרוס.

 

באתר החברה מוצע עוד מגוון של מתכונים לשילוב 'מונבטים' בארוחה.

לפרטים: www.munbatim.com