כותרות אחרונות
Search

מותג "לואקר" מרחיב את סדרת טבלאות השוקולד ומשיק: לואקר שוקולד ממולא בוופל ואגוזי לוז

חדשות השוקולד!

מותג לואקר מרחיב את סדרת טבלאות השוקולד ומשיק: לואקר שוקולד ממולא בוופל ואגוזי לוז

 מותג לואקר מרחיב את סדרת טבלאות השוקולד של לואקר ומשיק: לואקר – טבלת שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז, עם וופל ואגוזים קצוצים.

 טבלת שוקולד אגוזים של לואקר עשויה שוקולד משובח, במילוי קרם אגוזי לוז, וופל פריך ואגוזי לוז קצוצים שנבחרו ונבררו בקפידה ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים של המותג לואקר.

 טבלאות השוקולד של לואקר מספקות דרך נוספת ליהנות מטעמם הנהדר של מוצרי לואקר, הן  מפנקות, מענגות ומתאימות מאד להשתלב בחוויה הביתית החמימה והמשפחתית, הן מתאימות גם כפינוק אישי ומהוות פתרון יוקרתי ומשובח  לאירוח.

צילום: יח"צ חו"ל

טבלת שוקולד אגוזים של לואקר מצטרפת לסדרת השוקולדים של לואקר בהם:

שוקולד חלב במילוי קרם חלב וופל לואקר  פריך, שוקולד חלב במילוי קרם קקאו וופל לואקר פריך, שוקולד לבן במילוי קרם חלב וופל לואקר  פריך ושוקולד מריר במילוי קרם קקאו וופל לואקר  פריך.

מותג לואקר ידוע ומוכר באיכות הבלתי מתפשרת של מוצריו. כמו כל מוצרי לואקר, כך גם טבלאות השוקולד מיוצרות בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר, ומכילות רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים

 מחיר והיכן ניתן להשיג: את טבלת השוקולד אגוזים של לואקר (85 גרם), כמו גם את כל טבלאות השוקולד ומוצרי לואקר, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות. הן מוצעות במחיר של 8.90 ₪  לטבלה.

טבלאות השוקולד של לואקר בעלות כשרות חלבית (לאוכלי אבקת חלב נוכרי), ללא חשש חדש, אפיית ישראל. בהשגחת ה- OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.