כותרות אחרונות
Search

מותג המזון האמריקאי Wellness Core מציע לנו מזון בריא לבעלי חיים

איכות חיים גם לבעלי החיים

אנחנו הרי משקיעים בהם לא מעט אז בוודאי במזון הטוב ביותר עבורם. חברת CONTIPET, יבואנית מזון איכות לכלבים וחתולים משווקת בלעדית בישראל את מותג המזון האמריקאי Wellness Core – מזון בריא לבעלי חיים

 

כאשר מדובר בחברים הכי טובים שלנו אנו מוכנים להשקיע בהם את הטוב ביותר. וכפי שאנחנו לא מתפשרים על המזון שאנו מכניסים לפה שלנו, כך גם בעבור אלה שאוהבים אותנו ללא פשרות, חיות המחמד שלנו. אז כפי שאנו דואגים לכלבים והחתולים שלנו לחיסונים, תספורות, שבבים ועוד מגוון אקססוריז מדליקים כך גם עלינו להשקיע כאשר הדבר נוגע למזון שהם אוכלים.

צילום: אבי בר

גם אנחנו החלטנו לפנק את החתולה שלנו "מישמיש" במוצר המפנק והאיכותי  Wellness Core של חברת CONTIPET ושמחנו לראות שגם היא נהנתה מהאוכל שהוגש לה, אכלה הכל וביקשה עוד…..

 

וכאן נכנסת לתמונה חברת CONTIPET כדי להבטיח זאת. החברה מייבאת מוצרי מזון איכותיים לכלבים וחתולים והינה היבואנית הבלעדית של מותג המזון האמריקאי Core מבית Wellness. מדובר בחברה ותיקה מאוד בשוק המזון לחיות מחמד, המתמחה בפיתוח מיני מזונות איכותיים לבעלי חיים. צוות הפיתוח של החברה כולל דיאטנים ווטרינרים המתמחים בתחום המזון.

 

Core   מביא לחברינו ההולכים על ארבע, תזונה טבעית לגמרי המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים וללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים.

צילום: יח"צ

כמו כן, תהליך הייצור של מוצרי Core מתבצע בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. כמו כן המוצרים עשירים בפרוביוטיקה המגדילה את מספר החיידקים הטובים במעי ויוצרת סביבה נהדרת לספיגת חומרים מזינים.

 

על פי פילוסופיית חברת Wellness, מוצרי המזון של CORE נרקחו על פי ההבנה כי  כלבים וחתולים, בהסתמך על מוצאם הקדמוני, משגשגים כאשר מוגשת להם תזונה המורכבת בעיקר מבשר. כל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון מן החי באיכות גבוהה, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד שלנו.

צילום: יח"צ חו"ל

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים בין 1.5 ל-10 ק"ג בטווח מחירים: 99-389 ₪.

להשיג בחנויות המובחרות בלבד !

לבירורים: http://www.contipet.co.il/about