כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה Napapijri משיק 3 חניות חדשות בישראל

מותג האופנה  Napapijri  משיק 3 חניות דגל בישראל כחלק ממהלך פתיחת חנויות של  קבוצת VF  ישראל בהשקעה כוללת של 3,000,000 ₪

"נפפירי", מותג  אופנה יוקרתי שהחל את דרכו לפני כשני עשורים כמותג תיקים לטיולים והפך בשנים האחרונות להצלחה עולמית, עם השקת קולקציות בהשראת מסעות ועם לוגו הנושא את  סמל הדגל הפינלנדי וחנויות דגל במיקומים מרכזיים בעולם כולו- פריז, רומא ועוד, הוא נוחת באוקטובר בארצנו, ושם אותנו על ה"מפה" העולמית  כשהוא משיק  3 חנויות דגל בישראל.

nafafiri 4

צילום: שי נייבורג

מהלך פתיחת חנויות הדגל של המותג "נפאפירי" הוא החלק מאסטרטגיית התרחבות משמעותית של קבוצה     VF ישראל אשר תשיק בנוסף ל"נפפירי" השנה  עוד   כ 12 חניות דגל של מותגים נוספים המצליחים מאוד בשוק המקומי והזירה הבינלאומית-  REEF, VANS, THE NORTH FACE.

דורון מחלב מנכ"ל VF  ישראל על המהלך:"ההחלטה לפתוח חנויות הדגל של המותג בישראל הינה חלק מאסטרטגיה כלל עולמית למותגים מובילים אלה . המותג "נפאפירי" צבר מעריצים רבים בעולם והטיל עוגן במיקומים חשובים בערים המרכזיות בעולם. אני מרגיש שהגיע הצורך והשעה להגיע ישירות לצרכן הישראלי, לאפשר לו ליהנות מחנות דגל  עם חווית קניה שלמה של המותג  כשהחנות עצמה היא אחד ממנועי צמיחה המרכזיים למותג ולקבוצה כולה."

nafafiri 2

צילום: שי נייבורג

המותג מציע בארץ קולקציית קז'ואל יוקרתית ב 3 קטגוריות -נשים גברים וגם לילדים שייך לקבוצת VF ישראל היא  שלוחה של חברת וי.אפ. העולמית, חברת הביגוד הציבורית הגדולה ביותר בעולם. מחזור המכירות של חברת וי.אפ. העולמית הינו כ-13 מיליארד דולר בשנה. החברה רווחית, קיימת 115 שנה ונסחרת בבורסה בארה"ב. החברה פועלת ב-150 מדינות בעולם ומעסיקה כ-45 אלף עובדים.

וי.אפ. ישראל החלה את פעילותה לפני 17 שנים, מייבאת ומשווקת את חלק ממותגי החברה לכ-500 לקוחות שונים בישראל. בין לקוחותיה נמנים: המשביר לצרכן, H&O, למטייל, ריקושט, מגה ספורט, רשת אמפוריום, רשת גולף (ספרינט), TNT, רשת בילבונג, חנויות הדיוטי פרי ועוד רבים. וי.אפ. ישראל מייבאת ומשווקת בישראל בלבד כ -1,000,000 פריטים בשנה, מתוכם למעלה מ-500,000 פריטי לבוש שונים.

nafafiri 3

צילום: שי נייבורג

 אודות Napapijri –  מקור השם Napapijri מפינלנד, ומשמעו 'חוג הקוטב הצפוני'. הסיפור של Napapijri החל בתחילת שנות התשעים ב- Asota.  חברת Green Sport Monte Bianco spa הוקמה מתוך כוונה לייצר תיקים ותיקי גב חדשניים ורב-תכליתיים, תחת המותג Napapijri, כדי לספק את הצרכים של טיילים. טווח העיסוק של העסק המשפחתי התרחב באופן טבעי גם לביגוד – תחום שאליו הביאה החברה את כל הידע הטכני שצברה ובו-זמנית התמקדה בסגנון שהיה נבדל ממותגי הספורט 'נטו'. על ידי שימוש בצבעים לא בולטים ובפריטי לבוש שדומים יותר לפריטי הלבוש העירוניים, עם הזמן המותג הכיל פריטים שנטשו את הצבעים המבריקים שהיו לאופנה על השלג, לטובת מראה שונה לגמרי שיצר טרנד עוצמתי חדש בענף.

 

http://www.vfc.com/ab

http://www.napapijri.com/il/