כותרות אחרונות
Search

מותג בתי המלון הבינלאומי ibis הגיע לישראל ופתח מלון ראשון במרכז העיר ירושלים

מלון חדש בירושלים

מותג בתי המלון הבינלאומי ibis הגיע לישראל ופתח מלון ראשון במרכז העיר ירושלים ברחוב יצחק אלישר צמוד לכיכר ציון

המלון  כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים בעיצוב צעיר ואורבני.   

 

השבוע נפתח רשמית במרכז ירושלים המלון הראשון של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת אקור (Accor), המונה מעל 4,200 בתי מלון ברחבי העולם ומעל 20 מותגים שונים, כאשר כ-2200 מתוכם שייכים למותג ibis.

צילומים: יעל הרמן

צילום: יעל הרמן

המלון החדש, ממוקם ברחוב יצחק אלישר, צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר ירושלים, וכך, אורחי המלון נהנים ממיקום אטרקטיבי במיוחד; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

צילום: יעל הרמן

המלון החדש משתייך לקטגוריית ibis Red, ועל כן מעוצב בצורה זהה ליתר מלונות המותג, בעיצוב צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום), אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibisהעולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.

צילום: יעל הרמן

מלון   ibisירושלים מרכז העיר, מציע לאורחיו WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים, ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.

צילום: יעל הרמן

חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים. בנוסף, צמוד ללובי, בבר המלון מתקיים מדי יום happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית.

צילום: יעל הרמן

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל ibis ישראל מציין "אני שמח ונרגש לפתוח את המלון הראשון של מותג מלונות ibis בארץ. זו הרשת הבינלאומית השנייה שפתחה מלון בירושלים ואני בטוח שכניסת מותג ibis לישראל יביא תיירים נוספים שמחפשים את המותגים המוכרים להם בעולם, עם הסטנדרטים ואיכות השירות המוכרת והאהובה עליהם. אני רוצה להודות למשרד התיירות על הסיוע, לעיריית ירושלים ולרשות לפיתוח ירושלים על העזרה ושיתוף הפעולה".

 

במהלך שנת 2018 עתיד להיפתח מלון נוסף של מותג ibis בלב מדרחוב בן יהודה המרכזי בירושלים, השייך לקטגוריית ibis Styles ויכלול 105 חדרים מעוצבים ברוח המקום, הקרבה לשוק מחנה יהודה והאווירה הייחודית באזור.

 

במהלך 2020-2021 מתוכננים להיפתח 2 בתי מלון נוספים  בת"א תחת המותג ;ibis

ibis Red שיכלול כ- 650 חדרים ו- ibis Styles  עם כ- 350 חדרים.