כותרות אחרונות
Search

המותג "מלכה בגדי הריון" השיק אתר אינטרנט חדש

המותג "מלכה בגדי הריון" השיק אתר אינטרנט חדש

מותג בגדי הריון "מלכה בגדי הריון" השיק אתר אינטרנט חדש בו ניתן לראות מבחר גדול ואיכותי של בגדי הריון וקולקציה גדולה של בגדי הריון במידות שונות.

כתובת האתר: http://www.malka-fashion.co.il/

malcah-1

ב"מלכה בגדי הריון" לא מתפשרים על איכות הבגדים וחושבים על כל הנשים בכל המידות גם אלו המלאות יותר, וניתן למצוא אצלם מכנסיים וחצאיות עד מידות XXXL בגזרות שונות שיתאימו ויחמיאו לאישה המלאה בתקופת ההריון.

 

להנהלת המותג  "מלכה בגדי הריון" חשוב מאד ש בגדי הריון  יהיו  נוחים, יפים וגדלים עם תקופת ההריון, כל זאת מבלי לאבד את יופיים ואיכותם. ב"בגדי הריון מלכה" משתמשים בבדים איכותיים ובצבעים ניטרליים ואחידים להתאמת בגדים.

malcah-2

"בגדי הריון מלכה" דוגלים במחירים הוגנים וסבירים וניתן למצוא בחנויות הרשת מבחר גדול של בגדי הריון מכנסי הריון באורכים שונים (שורטים, ברמודה, מכנס 7/8, אורך מלא) ומבחר סוגי בדים כמו ג'ינס, כותנה, בן גליל, PIO במגוון צבעים.

"בבגדי הריון מלכה" מציעים מבחר גדול של חצאיות הריון באורכים שונים ודגמים שונים אשר מתאימים גם לנשים בהריון מהמגזר הדתי וגם מהמגזר החרדי. כמו כן מוצעים למכירה  גם מבחר בגדי הריון לאחר תקופת ההריון, חולצות הנקה, גופיות ועוד….

malcah-3

ב"בגדי הריון מלכה" משתדלים לשמוע ולהקשיב לנשים ההרות, והם מתייעלים ומתקנים את הגזרות לפי פידבקים של הלקוחות כל זאת שהנשים ירגישו כמה שיותר נוח ושלמות עם גופן בתקופת ההריון.

 המותג "בגדי הריון מלכה" משווק בגדי הריון  גם בסיטונות וגם ליחידים. את הדגמים של "בגדי הריון מלכה" ניתן למצוא בחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

makcah-4

"מלכה בגדי הריון" נוסד לפני כשלושים שנה על ידי משה מלכאן, עם ניסיון של  45 שנה בתחום האופנה וטיב הבדים. ב-"מלכה בגדי הריון" משתמשים במיטב הבדים תוצרת חוץ. כל העיצובים, התפירה ושאר העיבודים נעשים בארץ. המכירה היא לסיטונאים וגם למגזר הפרטי ויש להם 2 סניפים אחד בת"א ואחד בהרצליה.

מותג "בגדי הריון מלכה" מאחלים לך שנה טובה הריון קל ובריא עם בגדים יפים והמון בריאות, אושר ונחת.