כותרות אחרונות
Search

מופע החנוכה של חצי חינם "סינדרלה" עם כוכבי הענק במחיר מיוחד ללקוחות רשת חצי חינם – 49 ₪ בלבד

מופע החנוכה של חצי חינם "סינדרלה" עם כוכבי הענק במחיר מיוחד ללקוחות רשת חצי חינם – 49 ₪ בלבד

המחזמר "סינדרלה" בהשתתפות רינת גבאי, אילנית לוי, שי מיקה וטום באום צפוי להוביל את שוק הצגות חנוכה בתשע"ז ומבטיח חוויה מהנה לצד תכנים איכותיים וערכיים

אורית שלום בג מנהלת השיווק של חצי חינם:"השנה בחרנו בהצגת חנוכה שתעניק ללקוחותינו חוויה מהנה ומרהיבה, וכמדי שנה שמנו את הדגש על מחיר שווה לכל כיס. בהצגה משתתפים כוכבים גדולים אבל יחד עם זאת ניתנה תשומת לב רבה גם לתכנים איכותיים וערכיים לכל המשפחה וזו הבשורה שלנו עם "סינדרלה", סיפור הילדים האהוב".

מיד לאחר חופשת הסוכות (26/10) תיפתחנה קופות חצי חינם למכירת הכרטיסים הבלעדית של ההצגה "סינדרלה" שתעלה בחופשת החנוכה החל מה-6/12.

מחיר ההצגה בקופות עומד על  149 ש"ח, אך חצי חינם נותנת החסות למופע, תציע ללקוחותיה הטבה בלעדית קניית הכרטיסים במחיר של 49 שקל בלבד, מותנה בקניה מעל 100 שקלים ברשת חצי חינם ועד 5 כרטיסים ברכישה אחת. רכישת כרטיסים דרך פשבר במספר *8023 .

ההצלחה של ההצגה "המכבים" שהייתה בחג חנוכה שעבר, גם היא בחסות חצי חינם, הוכיחה כי הקהל הישראלי צמא שוב לתוכן איכותי לילדים. השנה תעלה ההצגה "סינדרלה", סיפור הילדים המוכר בעיבוד מחודש ועדכני, בהפקת "חסידה הפקות", הפקת ענק המוערכת בעלות של כ-4 מיליון שקל.  

sinderela-1

המחזמר "סינדרלה" בעיבודו החדש הינו מצחיק, סוחף ומרגש המביא את סיפורה של סינדרלה (רינת גבאי) שחייה היו אומללים בגלל אימה החורגת (אילנית לוי) ושתי אחיותיה החורגות\ שהפכו אותה למשרתת. בשל היותה טובת לב וכנה ובשל תקוותה האמתית לקבל הזדמנות לזכות באושר, היא מצליחה, בעזרתה של הפיה הקסומה (שי מיקה) להגיע בזמן אל הנשף בארמון הנסיך, לכבוש את ליבו ואפילו לגרום לעוזרו המוחצן של הנסיך (טום באום) להתלהב ממנה. אך לפני שהנסיך וסינדרלה יוכלו לרכב יחדיו אל השקיעה, השעון מראה על חצות וסינדרלה בורחת. הנעל נשמטת על המדרגות. האם יצליח הנסיך למצוא אותה בין כל הנערות בממלכה?

במשך ימי חנוכה (6/12-20/1) ירוץ המחזמר בכל רחבי הארץ. הכרטיסים שימכרו בסניפי חצי חינם מתאימים להצגות בכל המועדים ובכל רחבי הארץ.