כותרות אחרונות
Search

מופעי קיץ בשרונה מרקט בתל אביב

מופעי קיץ בשרונה מרקט

ZAPPA & SARONA MARKET- FOOD. MUSIC. ART

רותם כהן, בית הבובות ומופע קיץ בהפתעה; ערבי ZAPPA & SARONA MARKET – הופעות חיות של מיטב האמנים, ארוחות שפים במחירים מוזלים ומיצגי אומנות מדי יום שלישי בשרונה מרקט. הכניסה חופשית!

אחרי שמילאו את המרקט שלישי אחרי שלישי, ערבי ZAPPA & SARONA MARKET ממשיכים לסיבוב נוסף של ערבי הופעות חיות, עם ליין-אפ של אמנים מהשורה הראשונה.

 

יום שלישי 20/6 בשעה 21:00 – להקת "בית הבובות"

לאחר ארבעה אלבומים מוצלחים, מאות רבות של הופעות ועשרות זכיות ותארים במוסיקה הישראלית, ממשיכה הלהקה את סיבוב ההשקה לאלבום האוסף הכפול: ״בית הבובות – המיטב״ שיצא בשנה האחרונה.

המופע משלב את מיטב הלהיטים מכל האלבומים בגרסאות אקוסטיות עם נגיעות אלקטרוניות, הרבה רגש והמון אנרגיה. "סיגפו", "איפה היית", "אל תדאג", "עד שבאת", "למעני", "שיר בעיפרון". "איך אני רוצה", "אתם תשבו ואני אספר" ועוד רבים אחרים.

להקת "בית הבובות" – צילום: ריקי קנדל

 

יום שלישי 27/6 בשעה 21:00 – מופע בהפתעה

אחת הלהקות המצליחות בשנה האחרונה ברמה בינלאומית מגיעה ל"שרונה מרקט" מניו-יורק, עם הרכב נגנים חדש ומשובח.

שרונה מרקט – רותם כהן – צילום- רונן אקרמן

יום שלישי 4/7 בשעה 21:00 – רותם כהן

אלבום הבכורה, כמו גם אלבומו השני של הזמר המצליח רותם כהן, "לא דמיינתי"  שכתב והלחין, זכו שניהם במהירות, למעמד אלבום זהב והניבו להיטי רדיו ושטח חוצי-גילאים.

בהופעותיו, המלאות עד אפס מקום, בכריזמה ונוכחות שופעת סקס-אפיל, מצליח רותם מחד לרגש ומאידך, להרים כל ישבן מהכיסא. על הבמה הוא מגיש לקהל את מיטב להיטיו; 'אל העולם שלך', 'גם אני', 'בואי נדבר', 'כמעט שהתרגלתי', 'אקוט שרי' (עם מגי אזרזר), 'זה לא את' ועוד…

 

ZAPPA & SARONA MARKET

מדי יום ג' בין השעות 19:00-22:00

הכניסה חופשית

saronamarket.co.il

שרונה מרקט: קלמן מגן 3, תל-אביב

אודות שרונה מרקט

שרונה מרקט הוקם במטרה לשמש הלב הפועם של הקולינריה הישראלית. בשטח שמתפרס על כ- 8,700 מ"ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות בכל הקטגוריות, שרונה מרקט הינו השוק הקולינרי המקורה הגדול והייחודי בישראל. הפרויקט הוקם על ידי חברת גינדי החזקות על פארק גני שרונה שבמרכז תל אביב.

שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס(Eataly).

בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות של המרקט ניתן למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: הראמן של השף ישראל אהרוני, המנות הייחודיות והאהובות של השף שגב משה, ההמבורגר של המיט-בר, המוצרים האיכותיים מבית פושון פריז, הגבינות של באשר פרומז'רי מירושלים והחלבה של ממלכת החלבה.