כותרות אחרונות
Search

מועדון "חבר" משיק: SUPER "חבר" – פרויקט מזונות-על של מועדון "חבר" בניצוחו של השף עומר מילר

מועדון "חבר" משיק: SUPER "חבר" – פרויקט מזונות-על של מועדון "חבר" בניצוחו של השף עומר מילר

  • מועדון "חבר", כחלק מתפיסת עולמו, מלווה את עמיתיו בכל תחומי החיים ומבקש לספק להם ערכים מוספים במגוון תחומים. בעקבות הטרנד העולמי בנושא אורח חיים בריא, מועדון "חבר" מבקש לעודד את עמיתיו לאכול בריא ונכון יותר.

  • לשם כך, מועדון "חבר" משיק בימים אלו את פרויקט SUPER"חבר" החושף את העמיתים ליתרונותיהם המופלאים של מזונות העל המכונים בעולם  Super food.

  • כולנו רוצים לאכול בריא ונכון יותר אבל לא תמיד יודעים איך ומה באמת נכון לאכול. לכן מועדון "חבר" הכין, בשיתוף השף עומר מילר, רשימה פשוטה וידידותית של מזונות-על הנמצאים בכל סופרמרקט ונגישים לכל כיס.

  • פעילות SUPER "חבר" מתבצעת במתחם תוכן ייעודי ובמסגרתה עמיתי "חבר" מוזמנים לשלוח מתכונים ממזונות-על. המתכונים שיבחרו ע"י ועדה בראשות עומר מילר, יפורסמו לעמיתים ולציבור הרחב באהבה ובתאבון מעמיתי מועדון "חבר".

  • כבר מעכשיו, ניתן להיכנס למתחם התוכן – hvrplus.co.il  

 

בשנים האחרונות קמים יותר ויותר מועדוני לקוחות, כשרובם ככולם מציעים הטבות ומבצעים בתחום הצרכנות. מגמה זו תופסת תאוצה במיוחד לאור הנגישות הטכנולוגית וירידת חסמי הכניסה. מועדון "חבר", מוותיקי מועדוני הלקוחות בישראל, מגדיר מחדש את תפיסת מועדון הצרכנות הבסיסית ובנוסף להטבות ולהנחות, מלווה את העמיתים בשלבי החיים השונים, בין אם מדובר ברווק, בעל משפחה או גמלאי שלכולם צרכים משתנים.

 

בעקבות ההתעניינות ההולכת וגוברת בניהול אורח חיים בריא, מועדון "חבר" השיק את קטגוריית "פלוס לחיים" המציעה לעמיתים מבחר פעילויות והטבות בנושאים כגון תזונה, ספורט ובריאות. כולנו רוצים לאכול בריא ונכון יותר אבל לא תמיד יודעים איך ומה באמת נכון לאכול רבים הולכים לאיבוד בשלל האינפורמציה והמאמרים הסותרים. במטרה לסייע לעמיתיו, משיק מועדון "חבר"  פרויקט חדש בשם: SUPER "חבר". במסגרת הפעילות, השף עומר מילר ומועדון "חבר", מזמינים את העמיתים לאכול יותר מזונות-על, להכיר את יתרונותיהם ולהשתתף באופן פעיל על ידי שליחת מתכוני מזון-על. המתכונים יעברו סינון ובחירה על ידי ועדה בראשותו של השף עומר מילר. המתכונים הנבחרים יאוגדו לספר דיגיטלי אשר יופץ לעמיתים ובשלב שני לציבור הרחב.

 

תמי גורמן-כהן, סמנכ"לית שיווק "חבר" / מוטי לוי, מנכ"ל "חבר" – צילום: חן גליל

"מוטי לוי, מנכ"ל מועדון "חבר": "לתפיסתנו, מועדון צרכנות בשנת 2017 צריך ללוות את לקוחותיו במהלך החיים ולהעניק להם ערך מוסף במגוון רחב של תחומים כגון: צרכנות, פיננסים, תרבות הפנאי ו-Well being. מסיבה זו מועדון "חבר" בוחר להעניק לעמיתיו מידע פרקטי, בתחומים רבים, האמורים לסייע להם ולמשפחותיהם להתמודד טוב יותר עם אתגרי החיים. במסגרת קטגוריית פלוס לחיים, המספקת הטבות ומידע בתחומי הספורט, הבריאות והתזונה השקנו את פרויקט  SUPER"חבר". אנו מאמינים כי על מנת לעודד שינוי בדפוסי התנהגות, יש לשתף ולעורר את המודעות למזונות-על, לכן נעלה את המתכונים הנבחרים גם בספר דיגיטלי לעמיתי מועדון "חבר" ולציבור הרחב, באתר ייעודי."

 

מאכלים כגון – גוג'י ברי, זרעי צ'יה ואצת ספירולינה אינם צריכים להיות רק מנת חלקם של חובבי הקולינריה. מנגד, ואת זאת רובנו לא יודעים, גם מזונות לכאורה פשוטים המצויים בכל סופרמרקט והנגישים לכל כיס הם למעשה מזונות-על, בריאים ומזינים. מזונות אלו יכולים להיות חלק מהתפריט היומי של כולנו! מועדון "חבר", בהובלת השף עומר מילר, מאפשר לעמיתיו לשלוח מתכונים אישיים הכוללים את מרכיבי הסופר-פוד באתר מועדון "חבר" בליווי תמונה עד ליום 31/1/17.

השף עומר מילר – צילום: חן גליל

 

רקע על מזונות-על:

מזונות-על הם קבוצה של מזונות טבעיים מסוגים שונים, העשירים במרכיבים בעלי ערך בריאותי גבוה: ויטמינים, מינרלים, חלבונים, חומצות שומן חיוניות ועוד. מזונות העל מכילים ריכוז גבוה של חומרים פעילים, המאפשרים לנו ליהנות מערכים תזונתיים גבוהים ביחס למזונות אחרים. רובנו לא יודעים את העובדה הפשוטה, שמזונות-על הם לא רק אצות, פירות או זרעים שניתן לרכוש בחנויות טבע בלבד, הסופר פוד כוללים גם מרכיבים מוכרים ונגישים לכולנו כדוגמת – בטטה, עגבנייה, דגים, מרק עוף ואפילו שוקולד מריר.